Gå til innhold

Stønnet ved et uhell. Kollega synes helt sikkert at jeg er utrolig rar og sær, hva gjør jeg nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i en mellomstor bedrift og alle i bedriften ble på fredag invitert hjem til en som nylig har startet å jobbe hos oss fordi hun ønsket å bli bedre kjent med oss. Ca. halve bedriften var tilstede. Kvelden involverte middag og vin. Jeg satt mellom en mannlig og en kvinnelig kollega av meg. Han har jeg snakket litt med før, mens hun har jeg bare så vidt hilst på i gangene på jobb. Jeg hadde på meg høye heler og bøyde meg ned for å ta dem av meg. Når jeg hadde bøyd meg ned og skulle til å ta av skoen på foten som var nærmest han så kommer det et stønn fra meg. Har egentlig ikke noen god forklaring på hvorfor, det bare kom 😳Jeg vet han hørte det da han snudde seg mot meg med en gang og så litt overrasket ut.

Han må jo helt sikkert synes at jeg er utrolig rar og sær nå. Hva i all verden gjør jeg nå? Er så redd for at det kommer til å bli rar stemning mellom oss når vi møtes på jobb i morgen 😶

Anonymkode: 4f0b4...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehm... hva? Et stønn er et stønn, det må være lov. Her overreagerer du til de grader. Han har sikkert glemt det.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud du er dømt til et liv i fornedrelse, ensom og venneløs på utsiden av samfunnet 😭

Anonymkode: b21fc...5ae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg sitter i åpent landskap, og jeg både stønner og prater med meg selv innimellom. Jeg er ikke sosialt utstøtt ennå. 

I din situasjon hadde jeg bare smilt til kollegaen og sagt at menn er heldige som slipper å dolle seg opp med vonde høye hæler. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud du er dømt til et liv i fornedrelse, ensom og venneløs på utsiden av samfunnet 😭

Anonymkode: b21fc...5ae

Helt korrekt!! Alt håp er ute for TS nå!!!

Anonymkode: 610a0...437

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i en mellomstor bedrift og alle i bedriften ble på fredag invitert hjem til en som nylig har startet å jobbe hos oss fordi hun ønsket å bli bedre kjent med oss. Ca. halve bedriften var tilstede. Kvelden involverte middag og vin. Jeg satt mellom en mannlig og en kvinnelig kollega av meg. Han har jeg snakket litt med før, mens hun har jeg bare så vidt hilst på i gangene på jobb. Jeg hadde på meg høye heler og bøyde meg ned for å ta dem av meg. Når jeg hadde bøyd meg ned og skulle til å ta av skoen på foten som var nærmest han så kommer det et stønn fra meg. Har egentlig ikke noen god forklaring på hvorfor, det bare kom 😳Jeg vet han hørte det da han snudde seg mot meg med en gang og så litt overrasket ut.

Han må jo helt sikkert synes at jeg er utrolig rar og sær nå. Hva i all verden gjør jeg nå? Er så redd for at det kommer til å bli rar stemning mellom oss når vi møtes på jobb i morgen 😶

Anonymkode: 4f0b4...a91

du kan umulig ha opplevd mye flaut i ditt liv hvis dette var ille 😂.. Jeg hadde ikke ofret det en tanke.. Går nok helt fint

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke annet å finne på?

Anonymkode: a0026...44d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hører jeg et par over meg. Dama stønner så mye og det kom for henne akkurat nå. Sitter på dass og hører det klart å tydelig. Et stønn går bra. 

Anonymkode: 5158d...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en flause på nivå med de vi leste i Girls og Starlet i vår ungdomstid. Det er ingen stor sak. :)

Anonymkode: 2aa41...fb9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i nesten samme situasjon som deg TS, bortsett fra at jeg ikke stønna, men PROMPA. Neste dag på jobb hadde kollega og sjef bestemt seg for å steine meg til døde, men jeg ble i siste liten reddet av vaktmesteren som følte sympati for meg fordi han holdt på å bli påkjørt av sjefen fordi han sukket under en presentasjon. Jeg overlevde steininga, sitter idag i rullestol. Men moralen må bli: aldri noe prom, sukk, stønn eller andre enn rene ordlyder når man er sammen med kollegaer. 

Anonymkode: 96faa...714

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du trenger en boost i selvtilliten om du er så redd for hva en kollega tror over et stønn. Skulle tro du hadde danset toppløs på julebordet eller noe sånt. 

Slapp av. Det er nok allerede glemt.

PS. Jeg vet hvordan det føles fordi jeg slet jævlig med angst før. Men med hjelp så innså jeg sakte, men sikkert at det ikke er så farlig hva andre tror og mener.

Endret av Armitage
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du kan heller sette det på spissen og være glad for at du ikke feis han i trynet. DET HADDE VÆRT PINLIG DET 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...