Gå til innhold

Ørjan Burøe

venus*

Anbefalte innlegg

Baresierdet skrev (21 timer siden):

Han tjener ikke penger på barna i reklamer, og har sluttet å vise dem på snap. Du kan nok se de i andres kanaler men ikke på Ørjan sine kanaler. Og det burde han få skryt for 🙂

Den dagen Ørjan Burøe sletter alle bilder og videoer av sønnene som ligger ute på some, slutter og vise de frem, med ryggen til el ei.. Da kan vi snakke om at han fortjener skryt.!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoker45 skrev (2 timer siden):

Siste snap hvor han stiller opp i boxeren... Han må jo være 

Han oppfører seg verre enn en furten, liten unge på den snapchaten. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baresierdet skrev (På 6.2.2023 den 11.26):

Han tjener ikke penger på barna i reklamer, og har sluttet å vise dem på snap. Du kan nok se de i andres kanaler men ikke på Ørjan sine kanaler. Og det burde han få skryt for 🙂

Du mener seriøst en pappa (!!!) skal få skryt når han i mange år har vært med på å utlevere barna sine i mange sårbare situasjoner mot alle fagfolk og eksperters råd? Og han slutter når annonsører har begynt å murre og inntekter kan gå tapt DA slutter han, og det skal han få SKRYT for??? Hadde dette handlet om respekt for egne barn og deres rett til eget privatliv hadde han sluttet for lenge siden, men det er når faren for inntektstap kommer at han (og flere med han) slutter. Blir kvalm av de alle såkalte foreldrene dette gjelder…

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (16 minutter siden):

Du mener seriøst en pappa (!!!) skal få skryt når han i mange år har vært med på å utlevere barna sine i mange sårbare situasjoner mot alle fagfolk og eksperters råd? Og han slutter når annonsører har begynt å murre og inntekter kan gå tapt DA slutter han, og det skal han få SKRYT for??? Hadde dette handlet om respekt for egne barn og deres rett til eget privatliv hadde han sluttet for lenge siden, men det er når faren for inntektstap kommer at han (og flere med han) slutter. Blir kvalm av de alle såkalte foreldrene dette gjelder…

Nei jeg mener at det er positivt at han har sluttet. Jeg prøvde å få frem et poeng at dere graver etter alt negativ. Elsker å kommentere alt det negative, men velger å ALDRI kommentere det positive som skjer i hans kanaler. Så du mener at han har sluttet pga annonsører? Det var jo en spennende vri på det.

Håper ØB kommenterer dette offentlig, at noen stiller han spørsmål om hvorfor han har tatt et valg om å ikke eksponere barna i hans kanaler. Så kanskje vi får et svar fremfor å spekulere i hvorfor. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baresierdet skrev (4 minutter siden):

Nei jeg mener at det er positivt at han har sluttet. Jeg prøvde å få frem et poeng at dere graver etter alt negativ. Elsker å kommentere alt det negative, men velger å ALDRI kommentere det positive som skjer i hans kanaler. Så du mener at han har sluttet pga annonsører? Det var jo en spennende vri på det.

Håper ØB kommenterer dette offentlig, at noen stiller han spørsmål om hvorfor han har tatt et valg om å ikke eksponere barna i hans kanaler. Så kanskje vi får et svar fremfor å spekulere i hvorfor. 

Selvfølgelig er det bra for barna hvis han slutter med eksponeringen, men du ønsket han skal få skryt for noe de som har kompetanse på dette, har advart mot i flere år. Det er jo helt vilt, det handler om respekt for barna sine, respekt for at de er et eget individ som skal få bestemme over egen identitet og hva de vil vise/fortelle om. Det burde være en selvfølge at foreldrene respekterer dette. 

Fint om ØB og andre kommer ut og forteller hva det handler om, men det eneste som er nytt er jo at annonsører har skrevet til samarbeidspartnere at de ikke vil ha barn i reklame, så hva annet kan det handle om?

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Baresierdet said:

Selvfølgelig kommer han til å gjøre det, han følger jo med her som tidenes stalker og har jo heiagjengen klar. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må virkelig hate kvinnen i sitt liv hvis man gir billett til Ørjan Burøes show til Valentines eller morsdag. En passiv aggressiv måte å avbryte forholdet på. 

• Liker 31
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baresierdet skrev (8 timer siden):

Nei jeg mener at det er positivt at han har sluttet. Jeg prøvde å få frem et poeng at dere graver etter alt negativ. Elsker å kommentere alt det negative, men velger å ALDRI kommentere det positive som skjer i hans kanaler. Så du mener at han har sluttet pga annonsører? Det var jo en spennende vri på det.

Håper ØB kommenterer dette offentlig, at noen stiller han spørsmål om hvorfor han har tatt et valg om å ikke eksponere barna i hans kanaler. Så kanskje vi får et svar fremfor å spekulere i hvorfor. 

Nå har vel du alltid vært en varm forsvarer for Burøe, så at du finner det positivt at han "bare filmer sitt barn bakfra" er ikke overraskende.

Om jeg ikke husker feil hadde vel du "direktelinje" til Burøe, eller var det kanskje din "brukerkompis"?  Jeg vil da tro du raskt kan få svaret du ønsker og slipper å "spekulere og håpe på offentlig kommentar".

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (1 time siden):

Nå har vel du alltid vært en varm forsvarer for Burøe, så at du finner det positivt at han "bare filmer sitt barn bakfra" er ikke overraskende.

Om jeg ikke husker feil hadde vel du "direktelinje" til Burøe, eller var det kanskje din "brukerkompis"?  Jeg vil da tro du raskt kan få svaret du ønsker og slipper å "spekulere og håpe på offentlig kommentar".

Min "direktelinje" er lik alle andre sin "direktelinje" om man vil ha svar. Spør på snapchat. Så alle som ønsker har den muligheten. Ikke mer vanskelig enn det egentlig, men jeg har tid til å vente til noen andre spør 👌🏼 og hvis ingen andre spør og det aldri kommer et svar, kommer jeg ikke til å sove noe dårligere så det går veldig fint for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baresierdet skrev (17 timer siden):

Han har jo ikke sluttet! Jeg har allerede strukket meg så langt at jeg skrev det er bedre å «bare» vise bakhoder, men mener du seriøst han skal få uforbeholden skryt og ros for dette minimumet? Som i tillegg lukter langt vekk av at han fortsatt ikke bryr seg nevneverdig om sine barns personvern men er mest redd for å bli hengt ut og få enda mer negativ omtale hans karriere neppe tåler?

Hadde han faktisk skjønt greia hadde han slettet alle bilder og omtale av barna og deres liv og ikke nevnt dem igjen. I stedet roer han ekstrem-eksponering litt mens han, på samme måten som mange andre som utnytter barn som innhold og kontekst, vel håper det roer seg snart og de kan gå tilbake til gamle synder. Skryt får han sikkert når han faktisk fortjener det.

Du som er så hypp på å snakke opp ØB kan vel være den som spør ham direkte om motivene hans. Jeg ser ikke behovet for min del for jeg er overbevist om at jeg vet svaret på forhånd. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (4 timer siden):

Han har jo ikke sluttet! Jeg har allerede strukket meg så langt at jeg skrev det er bedre å «bare» vise bakhoder, men mener du seriøst han skal få uforbeholden skryt og ros for dette minimumet? Som i tillegg lukter langt vekk av at han fortsatt ikke bryr seg nevneverdig om sine barns personvern men er mest redd for å bli hengt ut og få enda mer negativ omtale hans karriere neppe tåler?

Hadde han faktisk skjønt greia hadde han slettet alle bilder og omtale av barna og deres liv og ikke nevnt dem igjen. I stedet roer han ekstrem-eksponering litt mens han, på samme måten som mange andre som utnytter barn som innhold og kontekst, vel håper det roer seg snart og de kan gå tilbake til gamle synder. Skryt får han sikkert når han faktisk fortjener det.

Du som er så hypp på å snakke opp ØB kan vel være den som spør ham direkte om motivene hans. Jeg ser ikke behovet for min del for jeg er overbevist om at jeg vet svaret på forhånd. 

Les mine tidligere svar. Der vil du få svar på det meste du skriver 👌🏼 Orker ikke gjenta meg til det uendelige. Det er jeg ferdig med 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baresierdet skrev (12 timer siden):

Min "direktelinje" er lik alle andre sin "direktelinje" om man vil ha svar. Spør på snapchat. Så alle som ønsker har den muligheten. Ikke mer vanskelig enn det egentlig, men jeg har tid til å vente til noen andre spør 👌🏼 og hvis ingen andre spør og det aldri kommer et svar, kommer jeg ikke til å sove noe dårligere så det går veldig fint for meg. 

Dette vet du er tull. Du har til og med sett bevis på det. Ingen bør chatte med ØB på snap. Da kommer det en melding tilbake  fra han med trusler om eksponering til arbeidsgiver. Det gjorde han med meg, men jeg hadde screensavet hele samtalen, så jeg ba han kjøre på. 😁 Om jeg hadde tvilt før at alt som ble skrevet om han var sant, så forsvant all tvil som dugg for solen. 

Endret av Infinity
  • Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baresierdet skrev (45 minutter siden):

Les mine tidligere svar. Der vil du få svar på det meste du skriver 👌🏼 Orker ikke gjenta meg til det uendelige. Det er jeg ferdig med 🙂

Har lest svarene dine og står for det jeg skriver.
Er selvfølgelig opp til deg om du velger å unnlate å forklare deg om åpenbare feil i det du har skrevet. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity skrev (4 timer siden):

Dette vet du er tull. Du har til og med sett bevis på det. Ingen bør chatte med ØB på snap. Da kommer det en melding tilbake  fra han med trusler om eksponering til arbeidsgiver. Det gjorde han med meg, men jeg hadde screensavet hele samtalen, så jeg ba han kjøre på. 😁 Om jeg hadde tvilt før at alt som ble skrevet om han var sant, så forsvant all tvil som dugg for solen. 

Ørjan Burøe og Erland Bakke, tidligere samarbeidspartnere som virkelig fortjente hverandre. Lurer på hvem som inspirerte hvem til disse fremgangsmåtene. Minner også veldig om en tidligere bakeblogger som faktisk eksponerte personer til arbeidsgiver fordi de hadde stilt kritiske spørsmål. Den samme tidligere bakebloggeren spilte også offerrrollen med samme entusiasme. 

• Liker 23
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig2.0
23 hours ago, Infinity said:

Du mener sånn som dette? 

image.thumb.png.0c7fd586eeab5120bfe11b8e0a8b9379.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bolledeig2.0 skrev (10 timer siden):

Du mener sånn som dette? 

Men så viste det seg at Ørjan bare var litt kaffetørst!

Hva er det med den mannen?

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolledeig2.0 skrev (17 timer siden):

Du mener sånn som dette? 

😳 Det er ikke friskt rett og slett. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig2.0
8 hours ago, minimymlen said:

Men så viste det seg at Ørjan bare var litt kaffetørst!

Hva er det med den mannen?

Sånne menn er helt oppskriftsmessige

Først så prøver de å lyve. De bare tullet. Det var ikke på ekte. Det var ikke det som skjedde. Du bare misforsto og dessuten var det ingenting, hvem er du til å antyde noe som helst. 

(Ørjan hoppet over dette punktet her på tweeten over, for det var jo ikke en spesiell situasjon det var vist til)

Så er det trusler. Enten rettet mot deg, at han skal ta deg, gi deg problemer på jobb, han skal kontakte partner og sladre på deg, og så videre, og så videre. Her vil veldig mange vike, fordi det blir ubehagelig, også kan man få "viljen sin". 

Hvis truslene ikke biter, da var også det bare tull. Skulle bare ta en kaffe, han mente selvfølgelig ikke at han skulle lage trøbbel på jobb. 

Til dels tror de jo på det selv også. De er jo bare ofre, som alle er slemme med hele tiden. Slik er han også, han er jo bare misforstått, alle har bare vært så slemme mot ham fordi de fortalte ting han hadde sagt og gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...