norw Skrevet 5. februar 2023 #1121 Del Skrevet 5. februar 2023 For oss lokale blir det fort forvirrende med "ØB" 😄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 5. februar 2023 #1122 Del Skrevet 5. februar 2023 esmeralda1 skrev (23 minutter siden): Jeg vet ikke om han har ny dame, det ble nevnt her inne og derfor skrev jeg evt ny dame. Det er ikke lenge siden han viste frem yngste på snap, så det er tull at han har sluttet og eksponere sønnen. Om ikke han sluttet i løpet av de siste dagene da Jeg har kun sett bakhode/rygg og stemmen. Ikke ansikt til noen av barna hans på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monika Tgirl Skrevet 6. februar 2023 #1123 Del Skrevet 6. februar 2023 Har en teori om at de som synes Burøe er gøyal er de samme som ler av Tommy Steine. Jeg har aldri møtt noen av de, men de må jo finnes siden de muliggjør at disse kan ha en karriere😀 Visste ikke noe om historikken til Burøe før jeg leste om det her, bare alltid syntes han virket creepy. Stemmer tydeligvis!😂 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 6. februar 2023 #1124 Del Skrevet 6. februar 2023 Baresierdet skrev (10 timer siden): Ørjan har sluttet helt å filme/legge ut videoer av ungene også. Det er jo positivt, likevel er det ingen i tråden her som kommenterer det. Baresierdet skrev (10 timer siden): Jeg har kun sett bakhode/rygg og stemmen. Ikke ansikt til noen av barna hans på en stund. Så han har altså ikke sluttet å eksponere barna. Selvfølgelig bedre å "bare" vise bakhode og tale, men det er veldig langt unna å slutte å eksponere. Spesielt hva gjelder barn som allerede har hatt en lang "karriere" som innhold på sine foreldrenes sosiale medier burde få slippe helt å fortsatt eksponeres. Da var det ikke så rart at ingen her skrøt av ØB for å ikke eksponere barn for det har han altså ikke sluttet med. Burde være grenser for hva han fortjener ufortjent skryt for. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 6. februar 2023 #1125 Del Skrevet 6. februar 2023 Inocybe skrev (18 minutter siden): Så han har altså ikke sluttet å eksponere barna. Selvfølgelig bedre å "bare" vise bakhode og tale, men det er veldig langt unna å slutte å eksponere. Spesielt hva gjelder barn som allerede har hatt en lang "karriere" som innhold på sine foreldrenes sosiale medier burde få slippe helt å fortsatt eksponeres. Da var det ikke så rart at ingen her skrøt av ØB for å ikke eksponere barn for det har han altså ikke sluttet med. Burde være grenser for hva han fortjener ufortjent skryt for. Han tjener ikke penger på barna i reklamer, og har sluttet å vise dem på snap. Du kan nok se de i andres kanaler men ikke på Ørjan sine kanaler. Og det burde han få skryt for 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 6. februar 2023 #1126 Del Skrevet 6. februar 2023 Baresierdet skrev (5 timer siden): Han tjener ikke penger på barna i reklamer, og har sluttet å vise dem på snap. Du kan nok se de i andres kanaler men ikke på Ørjan sine kanaler. Og det burde han få skryt for 🙂 Det er bare tull det du sier her. Hans sosiale medier benyttes til reklame, ergo er det penger å tjene på å vise frem barna sine i sosiale medier. Han viser yngste sønn ofte, og det er ikke lenge siden sist. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 6. februar 2023 #1127 Del Skrevet 6. februar 2023 Fotballfluen skrev (6 minutter siden): Det er bare tull det du sier her. Hans sosiale medier benyttes til reklame, ergo er det penger å tjene på å vise frem barna sine i sosiale medier. Han viser yngste sønn ofte, og det er ikke lenge siden sist. Jeg har ikke sett det. Hva slags reklame mener du barna hans er med i? Jeg har kun sett ryggen til yngste. Og hørt stemmen hans. Det er en stund siden sist jeg har sett ansikt til mindreårige på hans snapchat kanal. Så nei, det er ikke tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 6. februar 2023 #1128 Del Skrevet 6. februar 2023 Baresierdet skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke sett det. Hva slags reklame mener du barna hans er med i? Jeg har kun sett ryggen til yngste. Og hørt stemmen hans. Det er en stund siden sist jeg har sett ansikt til mindreårige på hans snapchat kanal. Så nei, det er ikke tull. Les hva jeg skriver. Jeg har ikke skrevet at barna er direkte med i reklame, men at yngste eksponeres på ØB sin reklamekanal. Om du ikke har sett det betyr det ikke at det skjer. Det skjer titt og ofte, men på story som forsvinner. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 6. februar 2023 #1129 Del Skrevet 6. februar 2023 Fotballfluen skrev (13 minutter siden): Les hva jeg skriver. Jeg har ikke skrevet at barna er direkte med i reklame, men at yngste eksponeres på ØB sin reklamekanal. Om du ikke har sett det betyr det ikke at det skjer. Det skjer titt og ofte, men på story som forsvinner. Jeg leste hva du skrev. Jeg har sett på øb's story og jeg har ikke sett det. Men neste gang, ta skjermbilde da så forsvinner det ikke. Han har en offentlig konto, og kan ikke se hvem som tar skjermbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 6. februar 2023 #1130 Del Skrevet 6. februar 2023 Baresierdet skrev (35 minutter siden): Jeg leste hva du skrev. Jeg har sett på øb's story og jeg har ikke sett det. Men neste gang, ta skjermbilde da så forsvinner det ikke. Han har en offentlig konto, og kan ikke se hvem som tar skjermbilder. Det er ikke så mange dagene siden yngste ble vist frem på snap, så det er tull at han har sluttet med det. Mener du at folk skal ta skjermbilde av yngste, legge ut her så du kan få se, og dermed være med på og eksponere sønnen hans ?? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 6. februar 2023 #1131 Del Skrevet 6. februar 2023 esmeralda1 skrev (1 minutt siden): Det er ikke så mange dagene siden yngste ble vist frem på snap, så det er tull at han har sluttet med det. Mener du at folk skal ta skjermbilde av yngste, legge ut her så du kan få se, og dermed være med på og eksponere sønnen hans ?? Nei ikke legg det ut her eller andre steder 😅 men da har man dato å referere til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 6. februar 2023 #1132 Del Skrevet 6. februar 2023 Baresierdet skrev (6 minutter siden): Nei ikke legg det ut her eller andre steder 😅 men da har man dato å referere til. Så folk skal fylle kamera rullen sin med bilder av yngste sønnen til Ørjan Burøe, fordi du selv skal ha dato på når han snapper sønnen sin ?? Da må du være grei og heller følge med på ØB selv 😊 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 6. februar 2023 #1133 Del Skrevet 6. februar 2023 esmeralda1 skrev (23 minutter siden): Så folk skal fylle kamera rullen sin med bilder av yngste sønnen til Ørjan Burøe, fordi du selv skal ha dato på når han snapper sønnen sin ?? Da må du være grei og heller følge med på ØB selv 😊 Dere mener der har skjedd nylig. Jeg har sett alt på snap storyene hans og sier at det ikke stemmer. Hvis dere mener det skjedde nylig, så sier jeg at neste gang kan man jo ta et skjermbilde så man har noe å vise til. En dato, klokkeslett et eller annet. Jeg følger med, så jeg trenger ikke bevisene deres 🤗 jeg er sikker i min sak og vet at han har sluttet å vise ansikt til barna sine 👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 6. februar 2023 #1134 Del Skrevet 6. februar 2023 Baresierdet skrev (5 minutter siden): Dere mener der har skjedd nylig. Jeg har sett alt på snap storyene hans og sier at det ikke stemmer. Hvis dere mener det skjedde nylig, så sier jeg at neste gang kan man jo ta et skjermbilde så man har noe å vise til. En dato, klokkeslett et eller annet. Jeg følger med, så jeg trenger ikke bevisene deres 🤗 jeg er sikker i min sak og vet at han har sluttet å vise ansikt til barna sine 👌🏼 Ikke mindre enn 3 timer siden yngste sto foran tv. Men siden ØB ikke viser ansiktet på han så har han sluttet og eksponere han mener du ? Tull sier jeg !! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 6. februar 2023 #1135 Del Skrevet 6. februar 2023 esmeralda1 skrev (19 minutter siden): Ikke mindre enn 3 timer siden yngste sto foran tv. Men siden ØB ikke viser ansiktet på han så har han sluttet og eksponere han mener du ? Tull sier jeg !! Hvis du leser hva jeg skrev lenger opp, så skrev jeg at jeg har kun sett ryggen eller hørt stemmen på snap. Men IKKE sett ansikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. februar 2023 #1136 Del Skrevet 6. februar 2023 Baresierdet skrev (9 timer siden): Han tjener ikke penger på barna i reklamer, og har sluttet å vise dem på snap. Du kan nok se de i andres kanaler men ikke på Ørjan sine kanaler. Og det burde han få skryt for 🙂 Hø? Skryt for å ikke bruke barna sine i some? Du tuller nå? 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 6. februar 2023 #1137 Del Skrevet 6. februar 2023 Orly skrev (34 minutter siden): Hø? Skryt for å ikke bruke barna sine i some? Du tuller nå? Vi burde nok gi Ørjan Burøe skryt for og ha slutter med overgrep og sex trakassering også… Og han viser sønnen fremdeles frem på some det vet vi 😊 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baresierdet Skrevet 6. februar 2023 #1138 Del Skrevet 6. februar 2023 Orly skrev (2 timer siden): Hø? Skryt for å ikke bruke barna sine i some? Du tuller nå? Trenger ikke skryte heller. Jeg la merke til at han har sluttet med det. Og ingen kommenterer det. De fleste er gode på å kommentere alt mulig dere ser av det negative, men sånne små positive ting blir aldri kommentert. Er det sånn at dere leter etter feil, for å åpne nettleseren og fortelle alle på kg hva dere har sett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 6. februar 2023 #1139 Del Skrevet 6. februar 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 6. februar 2023 #1140 Del Skrevet 6. februar 2023 Baresierdet skrev (3 timer siden): Hvis du leser hva jeg skrev lenger opp, så skrev jeg at jeg har kun sett ryggen eller hørt stemmen på snap. Men IKKE sett ansikt. Foreslår at du leser deg opp på eksponering. Det er eksponering selv om han står med ryggen til. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå