Gå til innhold

Ørjan Burøe

venus*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, bondevett said:

Hva var det egentlig denne Ørjan hadde gjort galt? Var han på lag med han gale manageren? 

Flørtet med noen damer mens han var gift, eller noe.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (10 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor du setter ordet i anførselstegn, men ok

jeg forsvarer ikke det han har gjort, men dere begge skal leve videre. Forhåpentligvis på hver deres kant. Jeg er lei meg for hva du har blitt utsatt for, men håper du kan finne en måte å legge det bak deg på. Gå videre. Se framover. For din egen del.

Samtidig håper jeg kan klarer å komme videre, finne en måte å leve og oppføre seg på en måte som ikke gjør andre vondt.

Fortiden har skjedd, framtiden er det mulig å gjøre noe med.

Du virker omtrent 0% "lei deg for det hun ble utsatt for" og omtrent 100% bestemt ddeg for at dette er bare noe tull og her er det bare å gå videre. 

Og det helt uten å vite noe som helst om saken! Det er jo bare å gratulere, dette er en helt ny type bagatellisering av overgrep! 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (2 timer siden):

Du virker omtrent 0% "lei deg for det hun ble utsatt for" og omtrent 100% bestemt ddeg for at dette er bare noe tull og her er det bare å gå videre. 

Og det helt uten å vite noe som helst om saken! Det er jo bare å gratulere, dette er en helt ny type bagatellisering av overgrep! 

Jeg ser ikke hva denne brukeren du siterer skrev feil i utgangspunktet. Og hvordan du klarer å lese det at hun bagatelliserer andres opplevelser. Jeg leser det ikke som hun mener det er tull, men at det er viktig å se fremover. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (14 timer siden):

jeg forsvarer ikke det han har gjort, men dere begge skal leve videre. Forhåpentligvis på hver deres kant. Jeg er lei meg for hva du har blitt utsatt for, men håper du kan finne en måte å legge det bak deg på. Gå videre. Se framover. For din egen del.

Samtidig håper jeg kan klarer å komme videre, finne en måte å leve og oppføre seg på en måte som ikke gjør andre vondt.

Fortiden har skjedd, framtiden er det mulig å gjøre noe med.

Jeg tenker ordet ble satt i anførselstegn for og understreke enkeltes hang til bagatellisering av Burøes bedritne oppførsel. Brukeren jeg har sitert under her er rene skoleeksempelet på det. Setningen "alle gjør feil her i livet" er en gjenganger i denne tråden. Sextrakasering er ikke en feil det er vanlig å gjøre her i livet! 

Centimeteren skrev (4 timer siden):

Flørter med noen damer mens han var gift, eller noe.

Sextrakasering av et ukjent antall kvinner er ikke "flørting" ! Uansett om du er gift eller ei.

Endret av Oida
  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (6 timer siden):

Flørtet med noen damer mens han var gift, eller noe.

Nei det stemmer virkelig ikke , det var noe hekt annet

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sugar&Spice skrev (8 timer siden):

Nå skrev hun ikke at hun ble utsatt for noe, men at hun har opplevd noe av det på nært hold. Det betyr ikke at hun personlig er utsatt for noen ting, så jeg ordla meg ikke helt rett. Du trenger ikke å gratulere av den grunn. Så lenge man ikke vet detaljene så må man skrive generelt.

Jeg har ikke bagatellisert noe. Overgrep er aldri greit. Har man blitt utsatt for det så må man anmelde. Men, uansett bør man for egen del prøve å legge det bak seg.

Hyggelig du da 😬

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig2.0
18 hours ago, Oppland said:

På meg virker han helt desperat, på snapchat er det stort sett  mas for å få folk til å komme for og se showet hans. Dag etter dag med mas.

De fleste D-A kjendiser sper jo på inntektene med div realityshows osv osv. Ikke en eneste TV-produsent med vettet i behod ville castet Ørjan. Alle vet at da kommer det nye ting til overflaten og masse dårlig PR for programmet. I egne shows så har han jo bare seg selv å forholde seg til. Men det er mange scener han aldri er velkommen tilbake til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (2 timer siden):

Men, uansett bør man for egen del prøve å legge det bak seg.

Det er aldri greit å fortelle overgrepsofre hvordan de bør handle, reagere eller føle etter overgrepet. Det virker arrogant og nedlatende, og ingen, spesielt ikke ukjente, er uansett i en posisjon til å gi slike råd. 

• Liker 27
  • Hjerte 5
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hedy Lamarr said:

Det er aldri greit å fortelle overgrepsofre hvordan de bør handle, reagere eller føle etter overgrepet. Det virker arrogant og nedlatende, og ingen, spesielt ikke ukjente, er uansett i en posisjon til å gi slike råd. 

💙👏🏻

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (4 minutter siden):

👏 akkurat så enkelt kan det sies 

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedy Lamarr skrev (1 time siden):

Takk for at du sa dette, du formulerte det mye bedre enn det jeg klarte. 

• Liker 7
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karmaisabitch skrev (På 5.1.2023 den 19.23):

Jo, det tror jeg du skjønner.

Karmaisabitch skrev (På 5.1.2023 den 19.23):

Det har jeg klart. Det betyr fremdeles at jeg ikke er en fan av han.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (2 timer siden):

Jo, det tror jeg du skjønner.

Det har jeg klart. Det betyr fremdeles at jeg ikke er en fan av han.

Det er fint

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (På 4.1.2023 den 23.51):

Jeg er en av de som har opplevd på nært hold de "feilene" han har gjort i fortiden, så unødvendig å si at jeg ikke er en veldig stor fan.

Metoo. Må virkelig si jeg beundrer Marna , å at hun klarer samarbeide med han . Hun fortjener all den lykke og fremgang hun kan få ❤️🫶

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis han har fire barn som det blir nevnt... Hvor gammel er de? Hvor gammel er sønnene som bor hjemme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (3 timer siden):

Men hvis han har fire barn som det blir nevnt... Hvor gammel er de? Hvor gammel er sønnene som bor hjemme? 

Vet ikke hvor gamle de er, men han har to voksne barn fra tidligere forhold, og to barn med Marna. Et raskt googlesøk viste meg dette innlegget fra 2015, på Marna sin blogg.

https://www.marnahaugen.no/2015/12/14/julebildene/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 5.1.2023 den 0.07):

Tenker han har stil smør på brødet og litt til

Bor ikke han langt ute i gokk? Kan jo ikke koste all verden med en enebolig? På småsteder koster ofte nyere leiligheter mer enn eneboliger.

Det får nok bra med både Ørjan og Magda. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (5 timer siden):

Bor ikke han langt ute i gokk? Kan jo ikke koste all verden med en enebolig? På småsteder koster ofte nyere leiligheter mer enn eneboliger.

Det får nok bra med både Ørjan og Magda. 

2.5 - 3 mil fra Oslo er ikke akkurat langt ute i gokk, vel!😅 Men, ja får nok litt mer for pengene i Ski selv om det koster godt for eneboliger der og!😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...