Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Marriet skrev:

Selvsagt er plasteret humbug. Hadde det ikke vært det hadde ikke Ørjan og co solgt det. Det hadde vært en medisinsk revulosjon! 

 

☝️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Monna1234 skrev:

Plasteret er like ekte som Ørjan er uskyldig, just bullshit😆

👏👏😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hedersbrukeren skrev:

Du ser så svart/hvitt på det. Det er da ikke slik at man må velge en helt og en skurk i hver konflikt. For alt jeg vet er begge usympatiske. Angående Burøes show vet jeg ikke, men såpass middelmådig som Berglands show var antar jeg Burøe er dyktigere, inntil det motsatte er bevist, men sikker kan jeg naturligvis ikke være :)

Angående Antonsen-saken gikk ikke Antonsen ut offentlig, så det er noe helt annet enn Bergland som forsøker å utnytte Burøes nylige «upopularitet» i enkelte kretser til å oppnå høyere anseelse. Litt som da «alle» fordømte den stakkars Plumbo-vokalisten etter en uheldig Mokka-spøk for noen år siden :)

Angående Antonsen saken. Herr og fru Burøe jobbet iherdig med å poste sms fra Antonsen på blogg og det som var tilgjengelig av sosiale medier.Det hele ble krydderet med dårlig skjulte antydninger til hvem avsenderen var. De ga seg ikke før det ble fanget opp av media, som da var midt i "agurk sesongen", alt nytt er godt nytt. Offerrollen ble spilt ut og melket til det ytterste, og vipps hadde Burøe en blogg med respektable lesertall.

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Oida skrev:

Angående Antonsen saken. Herr og fru Burøe jobbet iherdig med å poste sms fra Antonsen på blogg og det som var tilgjengelig av sosiale medier.Det hele ble krydderet med dårlig skjulte antydninger til hvem avsenderen var. De ga seg ikke før det ble fanget opp av media, som da var midt i "agurk sesongen", alt nytt er godt nytt. Offerrollen ble spilt ut og melket til det ytterste, og vipps hadde Burøe en blogg med respektable lesertall.

 

Hatet mot Burøe er sterkt her inne, later det til :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hedersbrukeren skrev:

Hatet mot Burøe er sterkt her inne, later det til :)

Erfaringen med Burøe og hans manglende oppførsel er meget dårlig.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Marriet skrev:

Selvsagt er plasteret humbug. Hadde det ikke vært det hadde ikke Ørjan og co solgt det. Det hadde vært en medisinsk revulosjon! 

 

Du har helt rett👍 Og jeg kjenner at jeg har så lite til overs for bloggere/kjendiser som uttaler seg om medisinske spørsmål ol uten noen som helst kompetanse, bare på bakgrunn av at de har et navn som folk kjenner igjen! 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Siden når ble akupressur IKKE kjent for å hjelpe? 🤣 Dere tror ikke på akupunktur/helsekost/noe som ikke fins på resept?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Hatet mot Burøe er sterkt her inne, later det til :)

Det er de samme folkene som stort sett meiter rundt og rundt på det samme tjafset 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Justsaying skrev:

Siden når ble akupressur IKKE kjent for å hjelpe? 🤣 Dere tror ikke på akupunktur/helsekost/noe som ikke fins på resept?

Alt virker hvis man tror hardt nok på det, det regner jeg med at du drar kjensel på😉

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Justsaying skrev:

Siden når ble akupressur IKKE kjent for å hjelpe? 🤣 Dere tror ikke på akupunktur/helsekost/noe som ikke fins på resept?

Kanskje du kan vise oss til noen studier som dokumenterer den gode virkningen?

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Kanskje du kan vise oss til noen studier som dokumenterer den gode virkningen?

De vil gjerne jeg se og. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Ørjan tar en offerrolle i denne saken. For han har kun besvart medias spørsmål. Han har ikke snakket om det på sine sosialemedier. 

Jeg synes det er drøyt å spøke om vold, og hadde det vært hvem som helst annen person utenom Ørjan, så er det ikke så mange som hadde støttet denne uttalelsen om vold eller at dette bare er en spøk. 

Og til dere som vil se dokumentasjon på alt andre brukere skriver... Er det en ting jeg har lært på kg så er det at man må finne ut av det selv 👏🏼😂 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest shalott

Som migrenepasient selv synes jeg det er positivt at en offentlig person med faglig tyngde går ut mot disse humbug-preparatene.  Jeg, og sikkert flere med meg, har gjentatte ganger blitt spurt "Har du prøvd...[sett inn alskens luriumpiller]?"  Hvermannsen tror nok mer på folk som Bergland når de sier at dette bare er tull, enn "vanlige" folk.  Dette sier jeg som lite fan av Bergland selv (sett i lys av hans humor og offentlige fremtreden - jeg har aldri møtt ham som pasient) og enda mindre fan av Burøe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nuna skrev:

Jeg brukte slike armbånd mot svangerskapskvalme i siste graviditet, å de hjalp meg betraktelig. Så jeg ser ikke bort fra at de plastrene kan hjelpe mot enkelte ting. Om man stimulerer det punktet på hånden der plastret skal stå, kjenner man at man treffer på en spesiell nerve eller noe slikt der.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Flettfrid skrev:

Jeg brukte slike armbånd mot svangerskapskvalme i siste graviditet, å de hjalp meg betraktelig. Så jeg ser ikke bort fra at de plastrene kan hjelpe mot enkelte ting. Om man stimulerer det punktet på hånden der plastret skal stå, kjenner man at man treffer på en spesiell nerve eller noe slikt der.

Jeg har også fått hjelp av akupressur, men siden Dr. Bergeland sier det er bare humbug så har jeg nok kjent feil 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Legemiddelindustrien er jo selv kjent for å ha preparater som ikke virker de også. Så hvis noe virker for noen, selv om det bare er en tape (!) så må det vel være greit? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Baresierdet skrev:

Jeg synes ikke Ørjan tar en offerrolle i denne saken. For han har kun besvart medias spørsmål. Han har ikke snakket om det på sine sosialemedier. 

Jeg synes det er drøyt å spøke om vold, og hadde det vært hvem som helst annen person utenom Ørjan, så er det ikke så mange som hadde støttet denne uttalelsen om vold eller at dette bare er en spøk. 

Og til dere som vil se dokumentasjon på alt andre brukere skriver... Er det en ting jeg har lært på kg så er det at man må finne ut av det selv 👏🏼😂 

 

Har han merket produktet som reklame? Eller er han en snik?  

#reklameskalmerkes 

Endret av 2ney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Viking-girl skrev:

Så enig!! Ørjan har både snikreklamert for Spike ved og klistre på en kompis som hadde vondt i ryggen, og en annen kompis som hadde vondt et annet sted. Han satte på de Spike og lovet full tilfriskning innen en time. Han har og vist hele varelageret sammen med to medsvorne kompiser i denne «Spike fikser alle kroppslige problemer» saken. Ikke én gang har han merket snappene med REKLAME heller. Skjønner meget godt at Doktor Jonas Kinge Bergland reagerer på reklame for sånne humbug produkter. Om noen tror at det virker, så er det i såfall placebo effekten. 

Sniker seg unna, den sniken 🤣

#reklameskalmerkes 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...