venus* Skrevet 10. juni 2019 #1 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) https://www.vg.no/rampelys/i/GG6qaQ/komiker-jonas-kinge-bergland-faar-kritikk-for-utfall-mot-oerjan-buroee-problematisk-og-dumt?utm_source=vgfront&utm_content=row-4 Hehe, må le av dette. Må være vanskelig når hele verden går i mot deg. Endret 13. juni 2019 av Papirfly 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg June_1 Skrevet 10. juni 2019 Populært innlegg #2 Del Skrevet 10. juni 2019 "Men jeg er ikke overrasket over at Ørjan går rett i en offerrolle, at han er sjokkert og slikt. Det må han bare gjøre, det er som forventet". Det han sa ☝️ 119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marriet Skrevet 10. juni 2019 Populært innlegg #3 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) Synes Dr. Bergland svarer gjennomtenkt og godt for seg. En gledelig artikkel å lese Endret 10. juni 2019 av Marriet 70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg icock Skrevet 10. juni 2019 Populært innlegg #4 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) ... Endret 25. juli 2019 av icock 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuna Skrevet 10. juni 2019 #5 Del Skrevet 10. juni 2019 Å, det var godt å endelig få startet en ny tråd om Ørjan nå tenker jeg. Og der kom anledningen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. juni 2019 #6 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) Nå skal Burøe igrunn bare holde stilt. Han burde overhode ikke snakke de store ordene om verken mobbing eller trolling. Om han ikke vil bli snakket om, så burde han holde en lav profil. Han har ødelagt karrieren sin selv ang Meetoo greia. Kona hans har lid nok av hans idioti. Og er det noen som er i posisjon til og snakke om mobbing å trolling så er nemlig kona hans. Hun oppfører seg i det minste på nettet. Endret 10. juni 2019 av Uglesjel 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg venus* Skrevet 10. juni 2019 Forfatter Populært innlegg #7 Del Skrevet 10. juni 2019 23 minutter siden, Nuna said: Å, det var godt å endelig få startet en ny tråd om Ørjan nå tenker jeg. Og der kom anledningen 😂 Vet du, du har egentlig rett. Det er noen offentlige personer som jeg misliker. Jeg kan allikevel uten problemer lese noe om feks en politiker jeg misliker uten å føle et større behov for å diskutere det med noen. Men Burøe, med sin kvalmende oppførsel, kroniske unnfallenhet og gjentagende offer-posisjonrering. Han! Føler jeg et behov for å skrive om. Og du har også rett i at det er greit å kunne minnes han seksuell trakasserende oppførsel over mange år. Hvis du har gjort noe skamfullt trenger du ikke å henge rundt byens gapestokk i tide og utide. 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 10. juni 2019 #8 Del Skrevet 10. juni 2019 3 minutter siden, venus* skrev: Vet du, du har egentlig rett. Det er noen offentlige personer som jeg misliker. Jeg kan allikevel uten problemer lese noe om feks en politiker jeg misliker uten å føle et større behov for å diskutere det med noen. Men Burøe, med sin kvalmende oppførsel, kroniske unnfallenhet og gjentagende offer-posisjonrering. Han! Føler jeg et behov for å skrive om. Og du har også rett i at det er greit å kunne minnes han seksuell trakasserende oppførsel over mange år. Hvis du har gjort noe skamfullt trenger du ikke å henge rundt byens gapestokk i tide og utide. Så enig med deg. Da jeg fikk vite om det via Tusvik & Tønne så fikk jeg kaffen i vranggalsen. Jeg ante ikke om jeg hørte rett. Begynte og Google meg forbrilsk opp noe som kunne gi meg nærmere info. Og i det jeg legger fra meg tlf så ringer ei venninne av meg og forteller at han har mistet manageren sin etc. Gikk innpå insta og twitter å avfølget han tverdt. Når det kommer fram at dette ikke er noe nytt, men noe som har skjedd gjennom flere år, så ble jeg rett og slett kvalm av han. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 10. juni 2019 #9 Del Skrevet 10. juni 2019 3 minutter siden, kalkulator skrev: Pinlig oppførsel av doktoren og brukerne som har svart hittil i denne tråden. Kalkulert uttalelse, der altså.. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kalkulator Skrevet 10. juni 2019 #10 Del Skrevet 10. juni 2019 Akkurat nå, ^littletoomuch skrev: Kalkulert uttalelse, der altså.. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sacramone Skrevet 10. juni 2019 Populært innlegg #11 Del Skrevet 10. juni 2019 4 minutter siden, kalkulator skrev: Pinlig oppførsel av doktoren og brukerne som har svart hittil i denne tråden. Det som har vært pinlig er Ørjans egen oppførsel gjennom flere år og hans oppførsel etter bobla sprakk. 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg The Kitten Skrevet 11. juni 2019 Populært innlegg #12 Del Skrevet 11. juni 2019 8 timer siden, Nuna skrev: Å, det var godt å endelig få startet en ny tråd om Ørjan nå tenker jeg. Og der kom anledningen 😂 Nå har jo Burøe startet dette selv ved å være investor i dette plasteret som ikke gjør annet enn å A gi folk falskt håp og B loppe dem for penger. At denne legen går ut og på en humoristisk måte sier at det er humbug burde Burøe som komiker tåle. Ironisk nok er Burøe den i Norge som roper høyest om å føle seg krenket. 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oida Skrevet 11. juni 2019 Populært innlegg #13 Del Skrevet 11. juni 2019 6 timer siden, kalkulator skrev: Pinlig oppførsel av doktoren og brukerne som har svart hittil i denne tråden. Hva er så pinlig med doktorens oppførsel? Det er jo helt riktig det han sier, dette produktet er humbug. Når det er sagt, er jo ikke første gang Burøe overreagerer på tilbakemelding fra andre komikere. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 11. juni 2019 #14 Del Skrevet 11. juni 2019 Fikk med meg hva Ørjan mente om nettmobbing, og han mente regjeringen nå burde gjøre noe med dette. Ørjan mener alle burde logge seg inn med id for å komme på nett. Jeg har full forståelse for dette har vært en vond og hard tid for Ørjan og familien. Men, når det er sagt, så straffer det seg å sende bilder av penisen sin, og beføle damer der en IKKE skal. Karma is a bitch. Det Ørjan har gjort er jo forferdelig og han har vel fått sin straff nå igjennom media. Tror ikke det skjer igjen for da mister han alt. Nå synes jeg han bruker dette for å høste sympati nå. Hva er værst? Den såkalte nettmobbingen eller det Ørjan har drevet med? Mye av det kjemdiser kaller nettmobbing er kritikk som de igjen har vanskelig for å ta innover seg. Egoet blir såret.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sacramone Skrevet 11. juni 2019 #15 Del Skrevet 11. juni 2019 9 minutter siden, Sjokka skrev: Fikk med meg hva Ørjan mente om nettmobbing, og han mente regjeringen nå burde gjøre noe med dette. Ørjan mener alle burde logge seg inn med id for å komme på nett. Jeg har full forståelse for dette har vært en vond og hard tid for Ørjan og familien. Men, når det er sagt, så straffer det seg å sende bilder av penisen sin, og beføle damer der en IKKE skal. Karma is a bitch. Det Ørjan har gjort er jo forferdelig og han har vel fått sin straff nå igjennom media. Tror ikke det skjer igjen for da mister han alt. Nå synes jeg han bruker dette for å høste sympati nå. Hva er værst? Den såkalte nettmobbingen eller det Ørjan har drevet med? Mye av det kjemdiser kaller nettmobbing er kritikk som de igjen har vanskelig for å ta innover seg. Egoet blir såret.... Det er kjipt å måtte stå til hofta i sin egen møkk, det har Ørjan måtte erfare. Man driter ikke i eget rede er det noe som heter... Altså, alle mennesker må ta ansvar for det man driver med. JA, det smaker surt. Men at han driver å sutrer om det i ettertid blir altfor dumt. Han burde sette søkelyset innover og erkjenne at det er han som burde opptrådt på en helt annen måte, og nå har det rett og slett kommet til det punktet. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 11. juni 2019 #16 Del Skrevet 11. juni 2019 (endret) På 11.6.2019 den 9.08, Sacramone skrev: Det er kjipt å måtte stå til hofta i sin egen møkk, det har Ørjan måtte erfare. Man driter ikke i eget rede er det noe som heter... Altså, alle mennesker må ta ansvar for det man driver med. JA, det smaker surt. Men at han driver å sutrer om det i ettertid blir altfor dumt. Han burde sette søkelyset innover og erkjenne at det er han som burde opptrådt på en helt annen måte, og nå har det rett og slett kommet til det Endret 13. juni 2019 av Sjokka Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuna Skrevet 11. juni 2019 #17 Del Skrevet 11. juni 2019 (endret) På 10.6.2019 den 18.50, Uglesjel skrev: Nå skal Burøe igrunn bare holde stilt. Han burde overhode ikke snakke de store ordene om verken mobbing eller trolling. Om han ikke vil bli snakket om, så burde han holde en lav profil. Han har ødelagt karrieren sin selv ang Meetoo greia. Kona hans har lid nok av hans idioti. Og er det noen som er i posisjon til og snakke om mobbing å trolling så er nemlig kona hans. Hun oppfører seg i det minste på nettet. Har han? Det ser da ikke slik ut, billetter blir solgt og show skal holdes. Uavhengig av hva Ørjan har gjort og ikke gjort, så er det underlig at dere støtter uttalelsene til Bergland. Ryddet for sitat med opphavsrett. Endret 11. juni 2019 av Nuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. juni 2019 #18 Del Skrevet 11. juni 2019 (endret) 13 timer siden, Nuna skrev: Har han? Det ser da ikke slik ut, billetter blir solgt og show skal holdes. Uavhengig av hva Ørjan har gjort og ikke gjort, så er det underlig at dere støtter uttalelsene til Bergland. Du vet du ikke trenger å ta alt bokstavlig, sant? Sitatet er ryddet for tekst som bryter med Kvinneguidens retningslinjer for opphavsrett. Endret 11. juni 2019 av Papirfly 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuna Skrevet 11. juni 2019 #19 Del Skrevet 11. juni 2019 2 minutter siden, The Kitten skrev: Du vet du ikke trenger å ta alt bokstavlig, sant? Selvsagt. Sier man sånt på kødd, så er det jo ok, ikke sant? Jeg har sett ganske mange uttalelser i kommentarfelt på at dette ikke er ok av Bergland, og heldigvis for det. Da er det ikke jeg som er helt på jordet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. juni 2019 #20 Del Skrevet 11. juni 2019 6 minutter siden, Nuna skrev: Selvsagt. Sier man sånt på kødd, så er det jo ok, ikke sant? Jeg har sett ganske mange uttalelser i kommentarfelt på at dette ikke er ok av Bergland, og heldigvis for det. Da er det ikke jeg som er helt på jordet her. Han kunne sikkert ordlagt seg bedre, men å tolke det som en oppfordring til å slå Burøe ned er å dra det veldig langt. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå