Gå til innhold

Fikk beskjed om at et vennepar har vært i ulykke.


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Det går heldigvis bra med dem, men politiet har opprettet sak. De ligger begge på sykehus og er såvidt jeg skjønte ikke blitt avhørt av politiet. Hva betyr det at politiet har opprettet sak? Det var ikke promille inne i bildet. Hva oppretter politiet sak for utenom det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Politiet vil finne ut hva som skjedde. Var det pga lovbrudd? (Høy fart, uvettig kjøring) var det andre bilister involvert. Etc. 

Anonymkode: c852d...211

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? said:

Det går heldigvis bra med dem, men politiet har opprettet sak. De ligger begge på sykehus og er såvidt jeg skjønte ikke blitt avhørt av politiet. Hva betyr det at politiet har opprettet sak? Det var ikke promille inne i bildet. Hva oppretter politiet sak for utenom det? 

Det opprettes nesten alltid sak.

Anonymkode: 2f5fc...e33

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manglende følging av trafikkregler, fart, forbikjøring, vikeplikt....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. De kjørte av veien og ingen andre biler var involvert heldigvis. Det skjedde på en oversiktlig strekning, og jeg tviler på at sjåføren kjørte over fartsgrensen. Jeg kjenner ham godt og vet at han aldri har vært i noen ulykker annet en utforkjøring på glatt veibane for flere år siden. Bilen er vraket fordi de kjørte ned i en ganske dyp grøft.

Han ligger på sykehus som sagt, så ville ikke akkurat spørre så mye. Han er jo litt i sjokk. Ble redd selv, for dette var jo ingen hyggelig beskjed å få! Men da oppretter de altså sak uansett da. Takk for svar dere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Ok. De kjørte av veien og ingen andre biler var involvert heldigvis. Det skjedde på en oversiktlig strekning, og jeg tviler på at sjåføren kjørte over fartsgrensen. Jeg kjenner ham godt og vet at han aldri har vært i noen ulykker annet en utforkjøring på glatt veibane for flere år siden. Bilen er vraket fordi de kjørte ned i en ganske dyp grøft.

Han ligger på sykehus som sagt, så ville ikke akkurat spørre så mye. Han er jo litt i sjokk. Ble redd selv, for dette var jo ingen hyggelig beskjed å få! Men da oppretter de altså sak uansett da. Takk for svar dere! 

Sovnet, eller dyr som hoppet ut i veien kanskje. 

Anonymkode: 6d68e...626

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sovnet, eller dyr som hoppet ut i veien kanskje. 

Anonymkode: 6d68e...626

Hmm. 

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det går heldigvis bra med dem, men politiet har opprettet sak. De ligger begge på sykehus og er såvidt jeg skjønte ikke blitt avhørt av politiet. Hva betyr det at politiet har opprettet sak? Det var ikke promille inne i bildet. Hva oppretter politiet sak for utenom det? 

Det  blir omtrent alltid opprettet sak når det er personskade en trafikkulykke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...