Chelsea Skrevet 9. juni 2019 #1 Del Skrevet 9. juni 2019 (endret) Hei! Akkurat nå er jeg uten bil og ser at jeg sparer mye penger på det... Må ha meg ny bil mot vinteren igjen men ser at jeg godt kan vente med bilkjøpet til da. Men skal på en ukes ferie i Norge i sommer hvor jeg må ha bil. Lurer derfor på om noen har erfaring med leie av bil privat. Ser det er en del billigere enn leiebilselskapene å leie bil hos Hyre, Go more f.eks og da hos privatpersoner som leier ut. Hvilken app/side er tryggest, enklest, rimeligst? Dette er ut fra Oslo. Takknemlig for hjelp. Endret 9. juni 2019 av Chelsea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 10. juni 2019 #2 Del Skrevet 10. juni 2019 Jeg bruker GoMore til småturer, gjerne leie av varebil eller en tur fra Oslo til Svinesund. På lengre strekk så blir kilometerprisen på bilene der så høy at du like gjerne kan leie en bil med fri kilometer fra ett av de større firmaene som Hertz. (Foretrekker Hertz siden de, i motsetning til Avis regner steinsprut i frontrute som en teknisk feil du ikke betaler for). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2019 #3 Del Skrevet 22. juni 2019 På 10.6.2019 den 10.41, Fjompen skrev: Jeg bruker GoMore til småturer, gjerne leie av varebil eller en tur fra Oslo til Svinesund. På lengre strekk så blir kilometerprisen på bilene der så høy at du like gjerne kan leie en bil med fri kilometer fra ett av de større firmaene som Hertz. (Foretrekker Hertz siden de, i motsetning til Avis regner steinsprut i frontrute som en teknisk feil du ikke betaler for). Sannhet med store modifikasjoner. Du må fortsatt betale for rep av steinsprang hos Hertz, med mindre det er kjent feil i ruta. Vi hadde en haug med CHRer i fjor som ruta sprakk på. De fikk vi på garantien. Har du pluss-forsikring betaler du heller ingenting ved ruteskift. Anonymkode: 27da9...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #4 Del Skrevet 30. juni 2019 Det er jo så billig å leie bil fra før, ser ikke helt poenget med å leie privat? Hvor mye kan man spare på det? Anonymkode: 1256a...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå