Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som du ser, kommer butan veldig langt ned på lista. Dette betyr at det ikke er tatt hensyn til hvor mange mennesker som misbruker stoffet det gjelder. Veldig mange mennesker drikker alkoholholdige varer, derfor troner alkohol øverst.

Anonymkode: c26ae...3c5

Alkohol er ikke øverst. Du må se på det grå. Rekkefølgen er Crack, Heroin, Meth, Alkohol. 

Anonymkode: a2f3d...4e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for brukerangrep, innlegg skrevet av utestengt bruker, samt svar.

pinar, adm.

• 2 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.6.2019 den 7.45):

Ja.. Jeg har prestert å bli småbetatt av daten. Han er helt fantastisk på utrolig mange områder, omsorgsfull, sexen er perfekt, interesser og holdninger og verdier matcher og vi har de samme ambisjonene og alt det der. Men så viser det seg at han røyker mye marihuana, i perioder nesten daglig. Han drikker ikke alkohol, og han er åpen om røykingen, så jeg tror ikke han er noe potensiell bruker av tyngre ting enn det.. Men jeg er så innmari usikker på om det er noe jeg kunne levd med? Pr nå er det egentlig et nei, fordi det er så ofte, og ikke bare en og annen gang. Og det ligger jo ikke akkurat ann til å bli legalisert i Norge enda, såvidt jeg har forstått? 

Bryte eller se ann litt til, og risikere å bli skikkelig forelsket? 

Anonymkode: 6f3cb...78e

Same position 

Anonymkode: a1ba6...28e

Skrevet

Jeg hadde hatt store problemer med å akseptere at en evt. date røyker "tapertobakk". For meg er det en absolutt dealbreaker. Hadde ikke godtatt det, daten måtte ha valgt mellom meg eller knarket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...