Gå til innhold

Blør ikke ved mens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har det siste året hatt syklus mellom 25 og 39 dager, der 32-34 dager har vært «normalen». Har alltid fått mensen på dag 10 etter EL og alltid hatt mensen i 5 dager, med «normal» blødning. 

Forrige syklus blødde jeg i 1,5 dag der jeg blødde mye mindre enn jeg pleier, etterfulgt av 3 dager med spotting.

Denne syklusen kom det blod på papiret på morgenen på dag 10, slik det pleier, men jeg var helt tørr resten av dagen, samt helt tørr dagen etter (dag 11). Dag 12 kom det igjen noe blod om morgenen, samt litt kraftigere mensmurringer (hatt mensmurringer siden 6dpo), så trodde derfor at mensen skulle komme for fult. I stede har jeg vært helt tørt resten av dagen og jeg kjenner heller ikke lenger til mensmurringene. 

Noen som har opplevd lignende? Bør jeg bekymre meg? Graviditetstesten er forresten helt blendahvit!! 

Anonymkode: cd938...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender, tviler på du er gravid av den grunn.

Anonymkode: 0d8eb...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hender, tviler på du er gravid av den grunn.

Anonymkode: 0d8eb...aad

Nei, trodde vel ikke det var graviditet når jeg startet å blø til riktig tid- men tok en test for å utelukke at det var graviditet.

Er vel kanskje mer bekymret for kreft og tidlig overgangsalder 😂 .. selv om jeg selvfølgelig innerst inne vet at det ikke er det!

Har bare ikke opplevd dette før, og da jeg finner minimalt med informasjon om dette på nett så ville jeg høre om noen andre har hatt opplevd lignende menstruasjon?

Anonymkode: cd938...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...