Gå til innhold

Til dere muslimske jenter som har brutt med kulturen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..hvordan har dere hatt det i ettertid? Har det vært tøft?

Anonymkode: 3f49c...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du finner ikke mange muslimske jenter som bryter med Islam. De blir enten drept eller utstøtt fra hele sin familie. Menn dermimot.. de kan gjøre som de vil.. Det er jo dette kvinner som kjemper for likestilling må snakke om. Lurer på hvorfor vi ikke hører fra noen her jeg??

Anonymkode: bcd82...a2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2019 den 2.58, AnonymBruker skrev:

Du finner ikke mange muslimske jenter som bryter med Islam. De blir enten drept eller utstøtt fra hele sin familie. Menn dermimot.. de kan gjøre som de vil.. Det er jo dette kvinner som kjemper for likestilling må snakke om. Lurer på hvorfor vi ikke hører fra noen her jeg??

Anonymkode: bcd82...a2b

Vel, jeg er en av dem og kjenner til inntil flere andre tilfeller.

Anonymkode: 3f49c...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/9/2019 at 2:58 AM, AnonymBruker said:

Du finner ikke mange muslimske jenter som bryter med Islam. De blir enten drept eller utstøtt fra hele sin familie. Menn dermimot.. de kan gjøre som de vil.. Det er jo dette kvinner som kjemper for likestilling må snakke om. Lurer på hvorfor vi ikke hører fra noen her jeg??

Anonymkode: bcd82...a2b

Jeg var en av dem. Jeg ble (åpenbart) ikke drept, men det satte forholdet til familien på prøve. En mannlig slektning av meg gjorde det samme, og hadde en periode lite kontakt med familien pga det, men ingen av oss ble direkte utstøtt. 

Unødvendig med den kommentaren om kvinner og likestilling på slutten der, det har lite med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...