Gå til innhold

Hengepupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med at folk må snu seg på gata og alle må beundre en, ellers er man ikke god nok? For et nitrist liv det må være!

Anonymkode: ed18b...0fa

Har jeg skrevet at det er nødvendig å bli beundret av alle?!? 

Poenget mitt er at jeg synes det er litt dobbeltmoralsk å møte folk ulikt etter hvordan de ser ut og samtidig være motstander av kosmetiske inngrep. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 18, brystene mine har strekkmerker, har tynn hud, de henger litt!

men jeg lager ikke deal av det for typen er fornøyd🤣

Anonymkode: 33d89...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skal få hengepupper tilsutt! Det er mange som får det allerede 20-30 alderen. Så syntes ikke du er tidlig ute

operasjon kan hjelpe, vurderte det selv en periode. Men er det verdt det?

Vil du mannen din skal elske deg fordi du har den fine personligheten og bare elske deg helt til du er gammel rynkete og ekkel. Eller vil du han skal elske deg for puppene dine? 

Finnes værre ting i verden enn hengepupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, bloody skrev:

"Alle menn liker petite. Alle menn liker små pupper" 

😂😂😂😂😂😂

Nei..

Men mange menn liker pupper i alle mulige fasonger. (Også små)

Jeg  prioriterer og setter pris på at kjæresten har gått ned i vekt slik at vi kan ha et aktivt liv sammen. Uansett form å størrelse er det vel normalt å fokusere på det positive hos den man er sammen med?

Bildelenker i denne tråden viser nydelige bryster som sikkert er deilige å ta på og som kan være enormt tennende under sex i en del stillinger. Og noen ganger er det en ekstra krydde å elske når partneren har en bh som gir litt løft. Sånn sett er de brystene TS beskriver i grunn mer anvendlige (unnskyld uttrykket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2019 den 0.43, AnonymBruker skrev:

Dytter opp denne igjen. Sliter noe enormt for tiden. Tør ikke ha sex og kommer nok aldri til å vise meg naken for en mann igjen, så brystløft er nok eneste alternativ. Hater at jeg da får stygge arr som aldri forsvinner (jeg er svært lys i huden, nesten kritthvit) og at brystvorten blir seende så merkelig ut ettersom de må flyttes på. 

Jeg gråter hver gang jeg ser de i speilet. De henger og slenger, de er HELT grusomme. Her er det ikke snakk om sexy, fyldige hengepupper, men lefser som ser ut som de har ammet femten unger. Det er så flaut og bittert at jeg ser slik ut i min beste alder. Noen andre her som har hatt det slik og valgt brystløft? Angrer dere? 

Og menn, vær så snill. Ikke kom her å si at ingen bryr seg, at personlighet er viktigst osv. Jeg er ikke dum. Jeg vet jeg fint kan bli dumpa pga puppene og at mannen kan bli slapp når han ser de, og at ingen menn finner slike pupper attraktive. Pupper og rumpe er det viktigste når det kommer til det visuelle. Jeg vil jo ikke at mannen skal tenke på andre når vi har sex. 

Anonymkode: 474bf...e33

Hei, kjære deg ❤️ Du har klart å ta tak i vekta di og konsekvensen av det er at du nå har funnet noe annet og nytt å være misfornøyd med, tenker jeg handler om din psykiske helse. Det skjer noe i hodet når man jobber hardt for å gå ned i vekt, fokuset på å være «perfekt» du er snart i mål med vekta, hva blir det neste du skal «fikse»?... jeg vet dette for jeg har vært der i 20 årene, strevd med overvekt og endelig klarte å gå ned, så ble det hengepupper, flust med strekkmerker og overflødig hud her og der.

Trodde aldri jeg skulle kunne bli elsket for min uperfekte kropp. Men det er ingen av mine sex partnere, eller nå min mann igjennom 17 år som har sagt noe stygt om kroppen min, heller omvendt. At puppene og den myke magen er noe av det de synes er sexy med meg. Jeg skal innrømme at det kanskje fortsatt er de områdene jeg ikke er så fornøyd med, men det er nå en gang slik jeg ser ut!! Og mannen elsker meg som jeg er så da er det vel det beste som kunne ha skjedd.

har vært på stranda mye i sommer sammen med både venner og bekjente og mange i bikini, damer i fra 20-50 år, sannelig ser det ut til at vi alle har litt myk mage, strekkmerker, kjærlighets håndtak, noen har masse arr på magen etter operasjoner osv. Men alle var der for å kose seg og ikke for å vise frem kroppen. Herlig befriende og komme dit. 

 

Anonymkode: 2a993...d5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men leser jo overalt på nettet at ingen menn liker hengepupper, ingen menn liker kvinner med løs hud etter vektnedgang, ingen menn liker kvinner som er over 170 høy, ingen menn liker ditt og datt og alt menn ikke liker har jeg. Klart jeg blir usikker. Jeg har ingenting som "alle" menn liker. F.eks alle menn liker kvinner som er petite. Det er jeg ikke. Alle menn liker små pupper. Det har jeg ikke. Alle menn liker kvinner med søt latter. Det har jeg ikke. Du skjønner tegninga... 

Anonymkode: 474bf...e33

Altså, for det første så er det jo kjempetrist at du legger så mye i om ANDRE liker deg. Om mannfolk finner deg attraktiv er ikke alt i verden.

For det andre så er det jo bare tull. De fleste skikkelige mannfolk vet at kvinner som regel ikke ser ut som supermodeller. Jeg er selv 175 høg og har ikke akkurat små faste pupper jeg heller. Jeg har aldri vært overvektig, alltid vært slank, men har fått tre barn og fikk første når jeg var ung. Dette har bidratt til løs hud på magen siden den ble strekt av å vokse så mye i graviditetene og puppene er ikke på samme plass lenger akkurat.. De var små, men vokste når jeg skulle amme, og når amminga var ferdig og melka var borte ble de ikke det samme igjen. Til tross for at jeg er 25 år og har disse skavankene har jeg en skikkelig og ordentlig mann som elsker meg og foretrekker meg og min kropp. Jeg velger å være stolt og glad når jeg ser meg selv i speilet. De fleste vet at selv unge kvinner på "sin beste alder" er forskjellige. Og det er det som gjør kvinnekroppene så flotte! Jeg elsker kvinnekropper som ikke er kjedelige og flate (slik som jeg var før). Nå kan det jo nevnes at jeg er slank og to småfeil ikke er noe å klage over, poenget er at jeg ikke er perfekt jeg heller. Kan tilogmed gå uten bh og synes jeg ser sexy ut selv om puppene ikke er like faste som de engang var.

Forresten, bildene av puppene du la ut var jo flotte? Jeg tror dette ligger i at du legger all din selvverdi i hva menn synes om deg heller enn utseende ditt.

Anonymkode: 0da16...5a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/29/2019 at 7:20 PM, AnonymBruker said:

Beklager. Her er link til et bilde. Puppene mine ligner på hennes, bare at de er litt lengre. Brystvortene mine er også større. Disse ligner litt også. :( 

Og her er puppene ALLE menn syns er perfekt og som jeg aldri, aldri kommer til å få. Og slike har jo alle naturlig slanke kvinner. Jeg har dessverre vært så uheldig at jeg har vært sykelig overvektig, ja, det har vært helt og holdent min egen feil. Vært overvektig siden jeg var et lite barn. Også de her og de her... Hadde jeg bare sett slik ut, herregud altså. Kunne fått den mannen jeg ville og faktisk blitt elsket og likt av den mannen også. Kan kanskje få en del menn nå også men ingen vil jo like meg slik jeg er fordi jeg er som jeg er. 

Tenker at dette blir virkeligheten for meg en dag. Håper virkelig jeg tør å operere meg. Er bare så dumt at jeg får mange stygge arr (jada de blekner med årene men likevel, jeg er blek som snø), og om sårene blir kranglete og ikke vil gro så blir det jo enda verre. Faen altså, at jeg bare ikke kunne få naturlig fine pupper. Hater kroppen min sånn.

Anonymkode: 474bf...e33

Morsomt du skrev det, for de ligner litt på mine selv om de hadde mindre og finere areola, jeg er hun som skrev at jeg ALDRI har sex uten bh, de ser helt grusomme og nesten tuberøse ut når jeg lener meg fremover, og ligger jeg på ryggen havner areola alt for langt opp på puppen så jeg ser en smule deformert ut. Ville myyye heller hatt dine bryster!! 

Anonymkode: 94e30...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

20190524_231551.thumb.jpg.ff9283f640424bc33e0fefc829db3a97.jpg

Anonymkode: cb4da...8bc

Her er mine etter amming og barn, menn elsker dem!! Så ikke tenk noen dårlig tanker om kroppen din er, vær stolt av hva du har og hvordan du er!!♥️

Anonymkode: cb4da...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Klart det spiller en rolle hva folk skriver. Forstår ikke hva du mener med projiserer det ut på menn. Jeg bærer ikke nag til menn eller er bitter på menn fordi de har god smak.  

Vanskelig å jobbe med selvfølelsen når jeg føler det ikke er verdt det. Om jeg f.eks har god selvtillit i senga er jeg sikker på at menn vil lure på hvordan i huleste jeg kan ha god selvtillit med de puppene jeg har. Jeg er også redd for at en mann skal slite med å få den opp i senga, for jeg kommer automatisk til å tro at det er puppene mine. Ene eksen min knep alltid igjen øynene i misjonær, og jeg er overbevist om at det var pga puppene. Ansiktet mitt også sikker men tror puppene spilte en stor faktor. 

Det er vanskelig for meg det her. Jeg prøver. Jeg så på meg i speilet i går og øvde meg på å tenke positivt om puppene mine, men det tok ikke lange stunden før jeg "innså" at jeg kan ikke tenke de pene. De er som de er, svært stygge, og jeg kan egentlig bare operere for at de skal bli fine. Det er veldig sårt. I tillegg må jeg vente noen år før jeg kan operere. 

Klart jeg skulle ønske jeg elsket puppene mine og bare kunne gitt faen. Men jeg klarer det virkelig ikke. Er så mye skulle vært og burde vært og skulle ønske og hva om. 

Anonymkode: 474bf...e33

Tror ikke du er bitter på menn,men det kan virke som ditt syn på deg selv farger hvordan du ser verden og hvordan andre vil se deg på grunn av puppene.

Klyp meg hvis jeg tar feil, men kanskje det er i det uthevede over som noe av hovedproblemet ligger og at mye av selvkritikken spinner ut av det. Selvkritikken kan være ulike variasjoner av at man ikke er god nok og hver gang man finner feil så gjentar man for seg selv at man ikke er god nok og at man ikke skal tro at man er noe. I så fall er det kjent problemstilling for ganske mange vil jeg tro. Motmedisinen er "god nok" og empati med seg selv.

Anonymkode: 1765b...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, bifil kvinne, må vel si at jeg liker alle pupper som jeg har møtt. Samtidig har jeg en gang måtte forsikre en fyr om at jeg ikke hadde hengepupper før det ble sex, noe jeg fant ganske overraskende, og avtennende. Må vel si at jeg har problemer med folk som har en eller annen forakt for en spesiell del av et annet menneske....

Anonymkode: d2c1e...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...