Gå til innhold

Hengepupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en ung kvinne (begynnelsen av 20 åra) som har vært overvektig store deler av livet mitt... Holder på å gå ned i vekt, og har snart blitt ganske så slank. Mangler 5 kg for å nå målvekten.. Men som følge av vektnedgangen har så klart puppene mine blitt helt forferdelig stygge. :( Tidligere var de store og fyldige, jada de hadde heng men det er jo normalt når de er store. Snakker om E-cup. Nå ser de bare ut som sokker med en ball i. 😢 Jeg syns det er fryktelig å se meg i speilet, klarer ikke finne noe positivt med de. Puppene ser bra ut i bh og de er jo myke å ta på men...

Har vurdert brystløft men er så redd for operasjonen, sårene etterpå og jeg er jo i full jobb så blir vanskelig å få det til (jobber innen helse og på et sted der aktivitetsnivået er høyt og det er mange tunge løft osv). I tillegg syns jeg arret man får ikke er noe særlig fint. 

Har ikke planer om å få barn, kan forøvrig heller ikke få barn. Og syns det er trist at det ser ut som jeg har amma fem unger, men så er jeg så ung som jeg er. Har også litt løs hud på magen, men det er overkommelig og legger knapt merke til det. Vises kun når jeg sitter eller bøyer meg frem. 

Hvor skuffa hadde du blitt om du kledde av dama og så de puppene? Jeg hater at jeg blir så usikker på meg selv pga puppene.. Er fornøyd med kroppen min ellers og har fin rumpe og et pent underliv.. Men er kanskje smak og behag? 

Anonymkode: 474bf...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da får du ta brystløft som alle andre da. Er absolutt ingenting annet du kan gjøre. Eller lær å gi faen?

Jeg tok brystreduksjon med løft for 5 år siden og har aldri angret. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så paranoid, for det er en veldig enkel greie. Du kan selvfølgelig sykemelde deg i et par uker om du har fryktelig vondt? Arrene er nærmest usynlige når de har fått tid til å bleke seg også. 

Anonymkode: 7acf4...69c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du ta brystløft som alle andre da. Er absolutt ingenting annet du kan gjøre. Eller lær å gi faen?

Jeg tok brystreduksjon med løft for 5 år siden og har aldri angret. Jeg skjønner ikke hvorfor du er så paranoid, for det er en veldig enkel greie. Du kan selvfølgelig sykemelde deg i et par uker om du har fryktelig vondt? Arrene er nærmest usynlige når de har fått tid til å bleke seg også. 

Anonymkode: 7acf4...69c

Du undervurderer brystløft. Det finnes mange som sliter med å få sårene til å gro, og det er smertefullt og en lang prosess. I min lille omgangskrets er der to personer som har gjort brystløft, og det tok lang tid før sårene grodde. 

Jeg har ikke rett til sykmelding når jeg har lagt meg under kniven av estetiske grunner.. Ikke kall det en enkel greie er du snill, er ikke alle som syns operasjoner er en enkel greie. 

Anonymkode: 474bf...e33

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere med hengepupper som er helt vidunderlige kvinner.

Det er helheten som teller.

Anonymkode: 383fc...a50

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️Hengepupper❤️ 

Anonymkode: 4caec...d34

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Du undervurderer brystløft. Det finnes mange som sliter med å få sårene til å gro, og det er smertefullt og en lang prosess. I min lille omgangskrets er der to personer som har gjort brystløft, og det tok lang tid før sårene grodde. 

Jeg har ikke rett til sykmelding når jeg har lagt meg under kniven av estetiske grunner.. Ikke kall det en enkel greie er du snill, er ikke alle som syns operasjoner er en enkel greie. 

Anonymkode: 474bf...e33

Beklager om du ble støtt, jeg snakket bare ut fra egen erfaring og hva kirurgen min fortalte meg. Hun snakket om det som om jeg kunne være tilbake på jobb etter et par dager, mens jeg egentlig sykemeldte meg i 2 uker (selvom jeg var oppegående etter 1). Hadde ingen problemer med å få sykemelding fra lege heller, men kan hende han bare var snill? 

Anonymkode: 7acf4...69c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme båt, men for redd. Jeg tenker at dersom frykten er større enn ønsket, så lar man være. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hengepupper er fint, jeg! Skikkelig kvinnelig og sexy! (Hilsen kvinne uten hengepupper 😢) Øv deg på å elske dem - de er en del av deg:) 

Anonymkode: 4c168...de4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og er 110% i mot at dere kvinner skal operere eller endre noe som helst. Dere er alle vakre.

Har selfølgelig full forståelse for at noen velger annerledes pga diverse årsaker, men husk at flesteparten av oss menn ikke er så overfladiske som ryktene tilsier. Desverre er det ett fåtall dritsekker som ødelegger for resten av oss.

Så mitt råd er at du eventuelt gjør endringer for din egen selvfølelse og ikke hva du tror andre synes.

Anonymkode: 3c274...9f5

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
2 hours ago, AnonymBruker said:



Hvor skuffa hadde du blitt om du kledde av dama og så de puppene? 

Anonymkode: 474bf...e33

Overhodet ikke skuffa.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og er 110% i mot at dere kvinner skal operere eller endre noe som helst. Dere er alle vakre.

Har selfølgelig full forståelse for at noen velger annerledes pga diverse årsaker, men husk at flesteparten av oss menn ikke er så overfladiske som ryktene tilsier. Desverre er det ett fåtall dritsekker som ødelegger for resten av oss.

Så mitt råd er at du eventuelt gjør endringer for din egen selvfølelse og ikke hva du tror andre synes.

Anonymkode: 3c274...9f5

Støtter den.

Anonymkode: 3c274...9f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg positivt overrasket.... Så fint å høre. Skal prøve å legge disse kompleksene bak meg. 

Anonymkode: 474bf...e33

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi faen og la dem henge damer !!! Finner du deg en mann som forelsker seg i deg men stikker når han ser puppene dine??? Ja så la han stikke, for da var han ikke verd det i utgangspunktet :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Amistad skrev:

Gi faen og la dem henge damer !!! Finner du deg en mann som forelsker seg i deg men stikker når han ser puppene dine??? Ja så la han stikke, for da var han ikke verd det i utgangspunktet :)

Er vell mer redd for at mannen skal bli skuffa og late som han liker de eller noe.. at han drømmer om at jeg hadde stramme små pupper i stedet osv. Teit jeg vet men.. 

Anonymkode: 474bf...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en ung kvinne (begynnelsen av 20 åra) som har vært overvektig store deler av livet mitt... Holder på å gå ned i vekt, og har snart blitt ganske så slank. Mangler 5 kg for å nå målvekten.. Men som følge av vektnedgangen har så klart puppene mine blitt helt forferdelig stygge. :( Tidligere var de store og fyldige, jada de hadde heng men det er jo normalt når de er store. Snakker om E-cup. Nå ser de bare ut som sokker med en ball i. 😢 Jeg syns det er fryktelig å se meg i speilet, klarer ikke finne noe positivt med de. Puppene ser bra ut i bh og de er jo myke å ta på men...

Har vurdert brystløft men er så redd for operasjonen, sårene etterpå og jeg er jo i full jobb så blir vanskelig å få det til (jobber innen helse og på et sted der aktivitetsnivået er høyt og det er mange tunge løft osv). I tillegg syns jeg arret man får ikke er noe særlig fint. 

Har ikke planer om å få barn, kan forøvrig heller ikke få barn. Og syns det er trist at det ser ut som jeg har amma fem unger, men så er jeg så ung som jeg er. Har også litt løs hud på magen, men det er overkommelig og legger knapt merke til det. Vises kun når jeg sitter eller bøyer meg frem. 

Hvor skuffa hadde du blitt om du kledde av dama og så de puppene? Jeg hater at jeg blir så usikker på meg selv pga puppene.. Er fornøyd med kroppen min ellers og har fin rumpe og et pent underliv.. Men er kanskje smak og behag? 

Anonymkode: 474bf...e33

Nå er jeg kvinne, men er sikker på at du er kjempefin. Så flott at du du har klart å ta av deg, du er flink. Skjønner at du syntes det er kjipt med slappe pupper, hadde nok kjent litt på det selv, men syntes ikke du skal gjøre noe, tenk heller positivt. Å det er aldri så ille som man føler det selv🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en ung kvinne (begynnelsen av 20 åra) som har vært overvektig store deler av livet mitt... Holder på å gå ned i vekt, og har snart blitt ganske så slank. Mangler 5 kg for å nå målvekten.. Men som følge av vektnedgangen har så klart puppene mine blitt helt forferdelig stygge. :( Tidligere var de store og fyldige, jada de hadde heng men det er jo normalt når de er store. Snakker om E-cup. Nå ser de bare ut som sokker med en ball i. 😢 Jeg syns det er fryktelig å se meg i speilet, klarer ikke finne noe positivt med de. Puppene ser bra ut i bh og de er jo myke å ta på men...

Har vurdert brystløft men er så redd for operasjonen, sårene etterpå og jeg er jo i full jobb så blir vanskelig å få det til (jobber innen helse og på et sted der aktivitetsnivået er høyt og det er mange tunge løft osv). I tillegg syns jeg arret man får ikke er noe særlig fint. 

Har ikke planer om å få barn, kan forøvrig heller ikke få barn. Og syns det er trist at det ser ut som jeg har amma fem unger, men så er jeg så ung som jeg er. Har også litt løs hud på magen, men det er overkommelig og legger knapt merke til det. Vises kun når jeg sitter eller bøyer meg frem. 

Hvor skuffa hadde du blitt om du kledde av dama og så de puppene? Jeg hater at jeg blir så usikker på meg selv pga puppene.. Er fornøyd med kroppen min ellers og har fin rumpe og et pent underliv.. Men er kanskje smak og behag? 

Anonymkode: 474bf...e33

Ikke skuffa,ville bare komme i gang med dem og være sammen med dig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og er 110% i mot at dere kvinner skal operere eller endre noe som helst. Dere er alle vakre.

Har selfølgelig full forståelse for at noen velger annerledes pga diverse årsaker, men husk at flesteparten av oss menn ikke er så overfladiske som ryktene tilsier. Desverre er det ett fåtall dritsekker som ødelegger for resten av oss.

Så mitt råd er at du eventuelt gjør endringer for din egen selvfølelse og ikke hva du tror andre synes.

Anonymkode: 3c274...9f5

Det er lett å si. Men du snur deg kanskje litt ekstra etter ansiktspene og veldreide kvinner du også? Er litt ekstra hyggelig mot kvinner som er unge og pene? Blir tiltrukket av kvinner du synes ser bra ut? Kan du med hånden på hjertet si at du behandler alle likt, og at utseendet overhodet ikke er med i vurderingen når du velger partner? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...