Gå til innhold

Hengepupper

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, Arabella skrev:

Dette forstod jeg ikke. Språkbruken i hvilken sammenheng?  Hva er unormalt?

Det er kun å lese alt det som skrives her f.eks. Hvilke kontekst snakkes disse temaene utenom Internett? Og det er unormalt. 

Og til det du måtte svare på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Egenskap skrev:

Det er kun å lese alt det som skrives her f.eks. Hvilke kontekst snakkes disse temaene utenom Internett? Og det er unormalt. 

Dette har du rett i.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Egenskap skrev:

Temaet mitt (som er hengepupper som ingen liker) er høyst relevant for oss som ikke er fornøyd med bysten vår, og som blir sett på som stygge og svært lite attraktive av det motsatte kjønn. Det er ganske så langt fra unormalt. At du kanskje aldri i ditt liv har hatt et eneste kompleks (noe jeg tviler på) og aldri har møtt en kvinne med komplekser (som jeg også tviler på) betyr ikke at andre ikke kan ha det. Vet ikke om du vil kverulere eller hva du vil men følte for å svare... Du er nok en av de mange som syns det er heslig stygt å se på et par slappe tennissokker på ei ung kvinne som egentlig skal være stram og i sin beste alder. 

Anonymkode: 474bf...e33

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan man få det dekket? Jeg har bmi på 23, søkk i skuldrene etter bh, nakkeskade og F cup. Et løft og fjerning av overflødig hud/pupp hadde hjulpet på kompleksene. Har ammet 3 barn. 

Anonymkode: e30fd...234

Tror det er høy sannsynlighet for at du kan få det dekket, men da heller brystreduksjon og ikke brystløft, ettersom brystløft ofte blir anset som estetisk, og jeg ser egentlig ingen helsefarlige grunner med hengepupper.... Store og tunge pupper ja, men mye av henget blir jo redusert om man tar brystreduksjon? Jeg kan ikke få mine dekket, for de er ikke så tunge at de gir skade på rygg og skulder. Her er det kun det estetiske som er problemet. Jeg bryr meg ærlig talt ikke heller, har råd til å betale for et brystløft så null stress. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Temaet mitt (som er hengepupper som ingen liker) er høyst relevant for oss som ikke er fornøyd med bysten vår, og som blir sett på som stygge og svært lite attraktive av det motsatte kjønn. Det er ganske så langt fra unormalt. At du kanskje aldri i ditt liv har hatt et eneste kompleks (noe jeg tviler på) og aldri har møtt en kvinne med komplekser (som jeg også tviler på) betyr ikke at andre ikke kan ha det. Vet ikke om du vil kverulere eller hva du vil men følte for å svare... Du er nok en av de mange som syns det er heslig stygt å se på et par slappe tennissokker på ei ung kvinne som egentlig skal være stram og i sin beste alder. 

Tror jeg vil anbefale en tur til psykologen for å jobbe med selvfølelsen fremfor fysiske inngrep. Når jeg leser det du skriver i tråden så virker det som det ikke spiller noen rolle hva folk skriver, for det virker som du nesten har et selvhat pga puppene dine samtidig som du projiserer det ut på menn.

Det er bedre på lang sikt å jobbe med selvaksept og selvfølelsen for til syvende og sist er det du som blir sittende igjen med de kjipe følelsene. Det å la muligheter og relasjoner gå til spille fordi man har mislikt seg selv av en eller annen grunn har vært en dyrkjøpt erfaring for flere av oss.

Anonymkode: 1765b...125

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg vil anbefale en tur til psykologen for å jobbe med selvfølelsen fremfor fysiske inngrep. Når jeg leser det du skriver i tråden så virker det som det ikke spiller noen rolle hva folk skriver, for det virker som du nesten har et selvhat pga puppene dine samtidig som du projiserer det ut på menn.

Det er bedre på lang sikt å jobbe med selvaksept og selvfølelsen for til syvende og sist er det du som blir sittende igjen med de kjipe følelsene. Det å la muligheter og relasjoner gå til spille fordi man har mislikt seg selv av en eller annen grunn har vært en dyrkjøpt erfaring for flere av oss.

Klart det spiller en rolle hva folk skriver. Forstår ikke hva du mener med projiserer det ut på menn. Jeg bærer ikke nag til menn eller er bitter på menn fordi de har god smak.  

Vanskelig å jobbe med selvfølelsen når jeg føler det ikke er verdt det. Om jeg f.eks har god selvtillit i senga er jeg sikker på at menn vil lure på hvordan i huleste jeg kan ha god selvtillit med de puppene jeg har. Jeg er også redd for at en mann skal slite med å få den opp i senga, for jeg kommer automatisk til å tro at det er puppene mine. Ene eksen min knep alltid igjen øynene i misjonær, og jeg er overbevist om at det var pga puppene. Ansiktet mitt også sikker men tror puppene spilte en stor faktor. 

Det er vanskelig for meg det her. Jeg prøver. Jeg så på meg i speilet i går og øvde meg på å tenke positivt om puppene mine, men det tok ikke lange stunden før jeg "innså" at jeg kan ikke tenke de pene. De er som de er, svært stygge, og jeg kan egentlig bare operere for at de skal bli fine. Det er veldig sårt. I tillegg må jeg vente noen år før jeg kan operere. 

Klart jeg skulle ønske jeg elsket puppene mine og bare kunne gitt faen. Men jeg klarer det virkelig ikke. Er så mye skulle vært og burde vært og skulle ønske og hva om. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig.

Det innlegget med at menn ville elsket deg hvis du hadde små pupper, er et nokså forkvaklet syn på kjærlighet. Og du gir deg selv skylden for overvekt i barneår, det er også helt feil. Tror du ville hatt mye bedre hjelp av psykolog enn av operasjon. 

Anonymkode: ed18b...0fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 8.6.2019 den 17.36, Thyra skrev:

Det er lett å si. Men du snur deg kanskje litt ekstra etter ansiktspene og veldreide kvinner du også? Er litt ekstra hyggelig mot kvinner som er unge og pene? Blir tiltrukket av kvinner du synes ser bra ut? Kan du med hånden på hjertet si at du behandler alle likt, og at utseendet overhodet ikke er med i vurderingen når du velger partner? 

Hva er greia med at folk må snu seg på gata og alle må beundre en, ellers er man ikke god nok? For et nitrist liv det må være!

Skrevet

Hvis det er veldig ille og skyldes medisinske årsaker kan du jo spørre legen om du kan få et brystløft på statens regning? Det skader ikke å spørre...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, snoren skrev:

Hvis det er veldig ille og skyldes medisinske årsaker kan du jo spørre legen om du kan få et brystløft på statens regning? Det skader ikke å spørre...

Det er sant! Det å være overvektig som barn, når noen andre egentlig burde tatt ansvar, og klare å gå ned som voksen, burde være grunn god nok. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du latt en mann se og bli kjent med den du er?

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Egenskap skrev:

Har du latt en mann se og bli kjent med den du er?

Ja. Har vært i to forhold. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Har vært i to forhold. 

Men hva var han opptatt av ?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Egenskap skrev:

Men hva var han opptatt av ?

Husker ikke. Forholdene ble slutt av en grunn. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Husker ikke. Forholdene ble slutt av en grunn. 

Har noen sagt noe kritisk til deg?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Egenskap skrev:

Har noen sagt noe kritisk til deg?

Nei. Men leser jo overalt på nettet at ingen menn liker hengepupper, ingen menn liker kvinner med løs hud etter vektnedgang, ingen menn liker kvinner som er over 170 høy, ingen menn liker ditt og datt og alt menn ikke liker har jeg. Klart jeg blir usikker. Jeg har ingenting som "alle" menn liker. F.eks alle menn liker kvinner som er petite. Det er jeg ikke. Alle menn liker små pupper. Det har jeg ikke. Alle menn liker kvinner med søt latter. Det har jeg ikke. Du skjønner tegninga... 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men leser jo overalt på nettet at ingen menn liker hengepupper, ingen menn liker kvinner med løs hud etter vektnedgang, ingen menn liker kvinner som er over 170 høy, ingen menn liker ditt og datt og alt menn ikke liker har jeg. Klart jeg blir usikker. Jeg har ingenting som "alle" menn liker. F.eks alle menn liker kvinner som er petite. Det er jeg ikke. Alle menn liker små pupper. Det har jeg ikke. Alle menn liker kvinner med søt latter. Det har jeg ikke. Du skjønner tegninga... 

hva med å slutte og lese det, og istedenfor prioritere det som gjør deg godt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Egenskap skrev:

hva med å slutte og lese det, og istedenfor prioritere det som gjør deg godt?

Det er også et alternativ men hva om jeg ender opp med å bli avvist og gjort narr av fordi jeg ikke ser ting fra andres sider? F.eks ikke opererer puppene mine som ingen andre vil like uansett? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er også et alternativ men hva om jeg ender opp med å bli avvist og gjort narr av fordi jeg ikke ser ting fra andres sider? F.eks ikke opererer puppene mine som ingen andre vil like uansett? 

da velger du dem som ikke avviser deg, venner og familie, det gjør deg mye bedre.

• Liker 1
Gjest bloody
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

"Alle menn liker petite. Alle menn liker små pupper" 

😂😂😂😂😂😂

Nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...