Gå til innhold

Hvordan orker folk å feste hver helg?


Gjest Kjærlighetsbarn98

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98

Jeg vet mange ungdom/studenter/unge voksne drar på fest med alkohol hver eneste helg. Hvordan i all verden har de energi til å danse og feste til langt på natt? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjorde jeg når jeg var yngre. Ikke noe problem det. Hadde ikke orket det nå, men hadde vel mer energi når jeg var yngre.

Anonymkode: ddf0c...91a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får nok energien sin fra å være sammen med mye mennesker, og da koser de seg veldig.

Jeg hadde ikke orket det.

Anonymkode: b0435...0ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da ikke noe problem? Jeg er 42 og kjører på enda. Noen pils hjemme i dag, i morgen tar det av i Bergen:-)

Anonymkode: e70ec...0f5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det når jeg 18-19 år for ti år siden. For min del så var det hovedsakelig å få samlet gruppa, og hygge oss sammen. Nå, ti år senere, møtes vi kun i juletider og om sommeren. Litt trasig, men sånn er det. 

Anonymkode: 38544...b04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi unge friske mennesker som regel har nok energi til å feste og danse. Og vi syns det er gøy 🙂

Anonymkode: d767b...988

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer også på det :P Jeg blir skikkelig dårlig og deppa om jeg har vært full dagen før. Har jeg vært full på lørdagen, er jeg gjerne ikke bra igjen før på mandag.

Liker å drikke et par glass vin, gå ut og spise og sånn da. Så sitter ikke bare hjemme. Men foretrekker å holde det sivilisert.

Anonymkode: 79d19...fa9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre tålte jeg alkoholen bedre. Kunne feste til kl 5, sove til 12 så litt frokost og da var pigg igjen. Nå trenger jeg to døgn på å bli normal igjen selv om jeg går hjem rundt midnatt :P

Anonymkode: 23b1e...58e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Synes det er vanvittig at folk har energi til dette helg etter helg, men det er tydeligvis mange som gjør dette igjen og igjen og som har plenty av energi til det også. På fredager pleier jeg å være kaputt. Jeg er heller ikke en person som får energi av mye lyd og mange mennesker. Blir så tappet at jeg faller helt ut 😅 Så hadde aldri orket å feste hele natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var yngre tålte jeg alkoholen bedre. Kunne feste til kl 5, sove til 12 så litt frokost og da var pigg igjen. Nå trenger jeg to døgn på å bli normal igjen selv om jeg går hjem rundt midnatt :P

Anonymkode: 23b1e...58e

Ikke nødvendigvis at unge tåler det bra heller, jeg har aldri tålt det. Mistenker at jeg har allergi mot det eller noe.

Anonymkode: b0435...0ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare noen takler det og er anlagt sånn jeg. De har nok mer energi og glede av hæla i taket enn mange av oss andre. Ene veninna mi er et skikkelig festmenneske. I full vigør både på fest og ellers. Sånn ordentlig glaperson! 

Festet en kveld nå da jeg var i England forrige helg. Jeg var både støl og skjelven dagen etter 😄 så vi er bare forskjellige. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg vet mange ungdom/studenter/unge voksne drar på fest med alkohol hver eneste helg. Hvordan i all verden har de energi til å danse og feste til langt på natt? 😅

Mye mer slitsomt å være edru. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det når jeg var yngre. Nå som jeg skal studere som 28 åring veit jeg å sette pris på å bare slappe av hjemme 🙈 kan gjerne invitere venner på en kveld hjemme med vin feks, men føler meg så ferdig med «fylla»

Anonymkode: 60bc4...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg vet mange ungdom/studenter/unge voksne drar på fest med alkohol hver eneste helg. Hvordan i all verden har de energi til å danse og feste til langt på natt? 😅

Heh, jeg er straks 50, singel og med voksne barn.

Jeg er ute så og si hver helg. Jeg drikker, danser, prater og flørter. Akkurat som da jeg var i 20- årene. Forskjellen er kun at jeg ikke drikker meg så full som den gang da. Og ja, jeg er i full jobb. 

 

Anonymkode: ddb20...ec4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

En kveld/natt hver helg er ikke noe problem, men å feste både fredagen og lørdagen hver helg hadde jeg ikke orka. Det er ikke det at jeg ikke klarer å drikke hele helga for jeg blir aldri skikkelig fyllesjuk, men jeg hadde blitt sliten av festingen så lenge og ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Feste til langt på natt er da ikke noe problem. Legger meg aldri før 3:30 likevel 😂så hjernen er vant med å være våken til langt på natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var ingen sak da jeg var 18. 20 år senere not so much. Siste jeg var på fylla med påfølgende fyllesjuke, var i september. Jeg trodde jeg skulle dø. 

Anonymkode: b7f27...d98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn som får en sterk trang til å drikke hver eneste helg. Jeg er ikke veldig danseløve da, så jeg foretrekker å sitte så mye som mulig og eventuelt bare danse litt. Blir fort sliten av dansing, men jeg kan holde på med drikkinga veldig lenge før jeg er klar for å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Synes det er vanvittig at folk har energi til dette helg etter helg, men det er tydeligvis mange som gjør dette igjen og igjen og som har plenty av energi til det også. På fredager pleier jeg å være kaputt. Jeg er heller ikke en person som får energi av mye lyd og mange mennesker. Blir så tappet at jeg faller helt ut 😅 Så hadde aldri orket å feste hele natta

Dakkar pus-ee. Nei, du må nok chille i sofaen slik de fleste Fluffy Cats gjør 😂

Anonymkode: 26412...507

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...