Zenhouse Skrevet 2. juni 2022 #1741 Del Skrevet 2. juni 2022 anonyma123 skrev (16 timer siden): Mitt øye (og øre) ser en litt lei Tom. 😅 (dette var ikke ett øyeblikksbilde - han beholdt uttrykket lenge nok) Denne så jeg også😄og mitt øye så en Tom som tullet vel vitende om at hun så det i kameraet. Deres tulle-sjargong. Men igjen- vi er alle forskjellige og oppfatter ting forskjellig. Hva som er rett vet bare Tom’en selv 😉 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 3. juni 2022 #1742 Del Skrevet 3. juni 2022 Shila90 skrev (På 2.6.2022 den 13.43): Jeg har hverken rakket ned på henne lr kritisert alt som er negativt med henne. Så mye fritid har jeg ikke 😉 Jeg har kommentert til noe jeg har sett, som hun selv har valgt å dele. Det føler jeg at jeg har den fulle rett til uansett hva du måtte mene om det! At du ikke er enig, går helt fint for meg. Du får mene ditt. Jeg skal ikke fortelle deg hva du måtte mene lr ikke mene, så da satser jeg på at du lar meg gjøre det samme 😉 Jeg skrev da ikke hvem som rakket ned på henne jeg tror jeg skrev flere her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 3. juni 2022 #1743 Del Skrevet 3. juni 2022 Heartgirl skrev (2 timer siden): Jeg skrev da ikke hvem som rakket ned på henne jeg tror jeg skrev flere her inne. Du siterte nå mitt innlegg da… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 4. juni 2022 #1744 Del Skrevet 4. juni 2022 Nå kommer vel humøret til å være på bånn igjen når hun kommer hjem 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 4. juni 2022 #1745 Del Skrevet 4. juni 2022 non_stop skrev (1 minutt siden): Nå kommer vel humøret til å være på bånn igjen når hun kommer hjem Hun har jo klart å holde seg sprudlende blid etter at hun har lest kommentarene her. Skjønte hun måtte ta grep for å holde på populæriteten, og følgerne. Men jo mer blid utad, mer sur mot Tom😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 5. juni 2022 #1746 Del Skrevet 5. juni 2022 non_stop skrev (17 timer siden): Nå kommer vel humøret til å være på bånn igjen når hun kommer hjem God spådom der! 👌🏻 Nå er humøret dårlig, hjemreisen ble en katastrofe da flyturen ble 1 time forsinket. Kjefter hardt på ei dame med flyskrekk på Snap nå. narsissist-Heidi is back! 😭🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. juni 2022 #1747 Del Skrevet 5. juni 2022 Ler meg skakk av henne i dag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 5. juni 2022 #1748 Del Skrevet 5. juni 2022 loffen skrev (1 minutt siden): Ler meg skakk av henne i dag! Ler? Forstår hvorfor, men jeg synes det er til å gråte av, en slik oppførsel på en person som er godt over femti. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 5. juni 2022 #1749 Del Skrevet 5. juni 2022 (endret) Oppland skrev (2 timer siden): Ler? Forstår hvorfor, men jeg synes det er til å gråte av, en slik oppførsel på en person som er godt over femti. Enig. Hva om noen skulle sagt noe lignende til henne? «Æ synes ikke nåkka synd på dæ og alle angstepisodan dine Heidi. Gjør nåkka med det!» Kan hun bli mer inn i sin egen navle der hun sitter i glasshuset sitt? Endret 5. juni 2022 av anonyma123 Skrivefeil 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 5. juni 2022 #1750 Del Skrevet 5. juni 2022 Er hun like hysterisk bestandig eller kun på snap? Blir nesten sjokkert over at ei voksen dame kan oppføre seg sånn som i dag på snap. Hun burde snart forstå at verden snurrer ikke rundt hennes nese. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 5. juni 2022 #1751 Del Skrevet 5. juni 2022 Lurer litt på hvem som skal forsvare denne damen i dag? Kaster stein i glasshus! Hun av alle mennesker burde vite litt om angst… I tillegg skjønner hun ikke at det kanskje er en person som ikke fløy ned, men som kanskje bor der, og skal fly til Norge for første gang? Ho burde seriøst skamme seg! Jeg blir flau på hennes vegne. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 5. juni 2022 #1752 Del Skrevet 5. juni 2022 Stakkars stakkars dame som satt der å hadde flyskrekk og så Heidi baki der å kjefter. Jeg syns jeg hører henne, hun dama hadde det sikkert helt forferdelig fra før om hun ikke skulle høre på sytinga til Heidi også. Insta-Heidi, du sliter selv psykisk. Du spør krakilsk hvorfor i alle dager det mennesket var på et fly hvis hun hadde flyskrekk. Har det noen sinne slått deg at hun gjorde nettopp det for å jobbe med angsten sin, for å kurere flyskrekk sånn at hun kan dra ut på flytur igjen istedenfor å sitte hjemme resten av livet og kun bruke bil og buss for å komme seg steder? Hun jobbet hardt med seg selv der hun satt med flyskrekken sin. JOBB MED DEG SELV DU OGSÅ HEIDI. Skam deg 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 5. juni 2022 #1753 Del Skrevet 5. juni 2022 loffen skrev (1 time siden): Ler meg skakk av henne i dag! Hva er det å le av? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. juni 2022 #1754 Del Skrevet 5. juni 2022 non_stop skrev (1 time siden): Stakkars stakkars dame som satt der å hadde flyskrekk og så Heidi baki der å kjefter. Jeg syns jeg hører henne, hun dama hadde det sikkert helt forferdelig fra før om hun ikke skulle høre på sytinga til Heidi også. Insta-Heidi, du sliter selv psykisk. Du spør krakilsk hvorfor i alle dager det mennesket var på et fly hvis hun hadde flyskrekk. Har det noen sinne slått deg at hun gjorde nettopp det for å jobbe med angsten sin, for å kurere flyskrekk sånn at hun kan dra ut på flytur igjen istedenfor å sitte hjemme resten av livet og kun bruke bil og buss for å komme seg steder? Hun jobbet hardt med seg selv der hun satt med flyskrekken sin. JOBB MED DEG SELV DU OGSÅ HEIDI. Skam deg Den damen slutter aldri å sjokkere folk. Nå har jeg ikke sett klippet siden jeg ikke har snap. Å hetse en med flyskrekk burde hun holdt seg for god til. Det hadde vært bedre om hun hadde tilbudt seg å støtte og snakke med passasjeren. Jeg hadde aldri i min villeste fantasi trodd at slike som Heidi finnes i virkeligheten. Håper noen snart setter henne virkelig på plass. 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 5. juni 2022 #1755 Del Skrevet 5. juni 2022 Fy f*!# for et syt det var i dag på deg, InstaHeidi! Skjemmes du ikke av oppførsla di? Du av alle burde vite hvordan det er å få angstanfall. Et angstanfall kommer plutselig, og som du vet så er det ikke annet å gjøre enn å prøve å roe ned. Ikke så greit for dama å roe ned, InstaHeidi, når det satt folk i flyet som var fly forbanna på henne. Du bør skjemmes!! Du har vel glemt alle de gangene du hyperventilerer og får helt noia på Snap. Andre som får angstanfall har mer enn nok med seg selv enn å filme det og vise det for alle. Medfølelse og empati har du ikke så mye av, du tenker kun på deg selv! Og "tømmerstokker"?? Tror ikke du vet hva vann i kroppen er... Skuffende, InstaHeidi, veeldig skuffende... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 5. juni 2022 #1756 Del Skrevet 5. juni 2022 Honey Dew skrev (2 timer siden): Det hadde vært bedre om hun hadde tilbudt seg å støtte og snakke med passasjeren. Hun kunne ha prøvd å roe henne ned. Vist henne sine egne triks for å komme seg utav et angstanfall. Men, neida.. Bedre å kjefte og smelle og irritere seg over forsinkelse og tømmerstokker.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 5. juni 2022 #1757 Del Skrevet 5. juni 2022 Er det mulig å være så sytete. For et patetisk menneske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. juni 2022 #1758 Del Skrevet 5. juni 2022 Snowflakes skrev (11 timer siden): Hva er det å le av? Jeg synes det er hysterisk morsomt at hun greier å lage sånt drama av ingenting. Beklager hvis du tok deg nær av det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 6. juni 2022 #1759 Del Skrevet 6. juni 2022 loffen skrev (7 timer siden): Jeg synes det er hysterisk morsomt at hun greier å lage sånt drama av ingenting. Beklager hvis du tok deg nær av det. Det er hysterisk tragisk at hun lagre sånt drama av ingenting. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 6. juni 2022 #1760 Del Skrevet 6. juni 2022 loffen skrev (11 timer siden): Jeg synes det er hysterisk morsomt at hun greier å lage sånt drama av ingenting. Beklager hvis du tok deg nær av det. Enig. At en dame har så utrolig dårlig selvinnsikt at hun faktisk tror og sier at hun er en positiv dame som ikke pleier å klage for i det neste øyeblikket klikke i vinkel for bagateller er hysterisk morsomt. De eneste det er synd på i denne sammenhengen er barna hennes som må leve med at moren driter seg komplett ut i sosiale medier og på tv. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå