Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

spurven123 skrev (På 20.5.2022 den 17.46):

Dere snakker som om at Tom ikke er et individ som bestemmer selv ,alt tar dere i verste mening. Kanskje tom selv ikke ville reise ned med en gang,kanskje tom selv bekymret seg for sydenturer og kanskje tom selv ville gå ut å spise. Meget tvilsomt at heidi bestemmer alt som skjer. Tom valgte jo også å dra på jobb i kveld istede for å dra rett til Danmark. Dette er voksene mennesker som styrer livet sitt selv og klarer å ta egene valg. Hvem er dere som sitter her å rakker ned på henne,som gidder å følge et menneske som ikke gir dere noe annet enn irritasjon? Det må da være bedre å ikke følge henne? Jeg er langt fra enig i alt hun sier eller gjør men å sitte å rakke slik ned på mennesket som dere gjør... sjokkert.

Tror du at han skulle svømme til Danmark? Det går ferge på morgenen, og da kunne han like godt gjøre et jobboppdrag på fredag. Jeg følger ikke henne. Hun har ingen inspo å gi, men når det er så mye støy fra henne blir det lagt merke til

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Istinde skrev (20 timer siden):

At det ikke stemmer at InstaHeidi er en offentlig person? Hun omtaler seg selv som Influencer og vlogger. Du fikk med deg at hun og Tom var med i en sesong av Charterfeber?

Hun ble vel kjent ved at hun la ut små treningssnutter hvor hun var sprudlende og motiverende.

Men, dette vet vel du allerede? Tenkte at det kanskje ikke var alle som hadde fått det med seg 😊

Screenshot_2022-05-24-12-57-29-1.png

Vett ikkje om du misforstår med vilje, men ta 10 på gata og spør om hvem instaHeidi er så tipper eg at 10 av 10 aner ikkje. Så det e poenget mitt eg anser henne ikkje som offentlig person selv om hun skriver det på insta. Men uansett så er det ingen grunn til å skrive så mye stygt om henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (16 timer siden):

Tror du at han skulle svømme til Danmark? Det går ferge på morgenen, og da kunne han like godt gjøre et jobboppdrag på fredag. Jeg følger ikke henne. Hun har ingen inspo å gi, men når det er så mye støy fra henne blir det lagt merke til

Man trenger ikke ta sjøveien man kan kjøre bil også,så slutt med spydighetene dine😀

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringrokk skrev (På 25.5.2022 den 10.02):

Vett ikkje om du misforstår med vilje, men ta 10 på gata og spør om hvem instaHeidi er så tipper eg at 10 av 10 aner ikkje. Så det e poenget mitt eg anser henne ikkje som offentlig person selv om hun skriver det på insta. Men uansett så er det ingen grunn til å skrive så mye stygt om henne.

Alle som ytrer seg på offentlige plattformer. F eks blogg, instagram osv (mange eller få lesere/følgere) er offentlige personer.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep og spekulasjoner.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 26.5.2022 den 11.20):

Alle som ytrer seg på offentlige plattformer. F eks blogg, instagram osv (mange eller få lesere/følgere) er offentlige personer.

Dette gir oss uansett ikkje retten til å oppføre oss som troll å si/skrive ting du ikkje ville sagt t Heidi eller andre face to face. 

Dere som er mest negative til Heidi å kritiserer henne, er opptatt av hvordan hun bryter normer og regler i samfunnet, kritisere jo ikkje bare det, dere går jo også på utsende hennes. Det e lavmål uansett hvem utsende det er. 

Trudde egentlig vi var ferdig med å kommentere utseende på hverandre.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vell ingen ting med utseende å gjøre. Det er vell mer med vanlig folkeskikk og gjøre….. den er helt fraværende i Heidi sitt liv.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suluso
Kjerringrokk skrev (14 timer siden): 

Dere som er mest negative til Heidi å kritiserer henne, er opptatt av hvordan hun bryter normer og regler i samfunnet, kritisere jo ikkje bare det, dere går jo også på utsende hennes. Det e lavmål uansett hvem utsende det er. 

Finner ikke at noen har skrevet noe om utseende hennes, av oss som ikke liker oppførselen. Hvor tar du det fra???

Uansett da, så blir man mindre attraktiv desto verre man oppfører seg, det et jeg enig i, men jeg har aldri, og mange med meg ikke sagt ett eneste ord om utseende, det er ett annet kapitel om du vil.

Det virker som du vil kjefte folk til stillhet i tråden her, men det er jo du som til stadighet drar opp igjen alt grumset, her var jo ting dødd ut…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringrokk skrev (17 timer siden):

Dette gir oss uansett ikkje retten til å oppføre oss som troll å si/skrive ting du ikkje ville sagt t Heidi eller andre face to face. 

Hvordan kan du vite at vi ikke ville sagt det til henne? Jeg skulle mer enn gjerne fortalt henne, ansikt til ansikt at den oppførselen hennes er uakseptabel.

Det virker som du kjenner Heidi meget godt.

Hm... :fnise:

Endret av Honey Dew
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e jo egentli ganske positiv av mæ!

Så d så!!

Endret av Istinde
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (5 minutter siden):

Så d så!!

Bra kjeftinga er igang. 56 år og griner til mor for at fly er forsinka, når mannen nettopp har mistet faren sin. Men selvfølgelig det er synd på hun, for det minste. Forstår ikke beundringen fra nesten 40’ følgere. Hvorfor blir slik egoisme belønnet. Og med en mann som gjør alt for henne, uansett. Og hvorfor blir det fjernet kommentarer her som ikke er noe annet enn det hun sier? Som snutten jeg filmet hvor hun hever stemmen mot Tom. Hun har et sted mellom 80-100 k følgere på snap

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (2 timer siden):

Og hvorfor blir det fjernet kommentarer her som ikke er noe annet enn det hun sier? Som snutten jeg filmet hvor hun hever stemmen mot Tom. Hun har et sted mellom 80-100 k følgere på snap

Den sensuren innpå her forstår jeg absolutt INGENTING av!!

Jeg har vært innpå andre tråder og fått bakoversveis over hva som står skrevet. Det har gått gjennom sensuren og det er helt greit.

Æ skjønn itj....

Endret av Istinde
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (3 minutter siden):

Den sensuren innpå her forstår jeg absolutt INGENTING av!!

Jeg har vært innpå andre tråder og fått bakoversveis over hva som står skrevet. Det har går gjennom sensuren og det er helt greit.

Æ skjønn itj....

Ikke jeg heller.  Det må være sjølvaste som har opprettet så mange kontoer.  Det må gå an å referere til hennes egne utsagn på sosiale medier når hun har så stor rekkevidde. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er klaginga igang ja! Dette kommer til å bli klaging ei uke i strekk. Akkurat som sist hun var i syden 😃

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (2 timer siden):

Så d så!!

😂😂😂 flira så høyt når hu sa det på story idag. Hadde lyst til å spørre om hun tror vi andre tenker at hun er en sånn positiv person. Men vil ikke bli blokkert igjen - hun er for underholdende for det! 😅

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonyma123 skrev (5 minutter siden):

😂😂😂 flira så høyt når hu sa det på story idag. Hadde lyst til å spørre om hun tror vi andre tenker at hun er en sånn positiv person. Men vil ikke bli blokkert igjen - hun er for underholdende for det! 😅

Verden hennes har nå gått under pga en liten flyforsinkelse så du er garra  underholdning i en uke framover

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
anonyma123 skrev (16 minutter siden):

Du assa 😝😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (5 minutter siden):

Teller ned til rant om hvor dårlige sengene er.

Har fått en forsmak nå. Dårlig seng, og voldsom trekk i boksen til Tom🤪

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (7 timer siden):

Så d så!!

Totalt fraværende selvinnsikt 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...