FruRosa Skrevet 19. mai 2022 #1621 Del Skrevet 19. mai 2022 Istinde skrev (3 minutter siden): InstaHeidis oppførsel de siste dagene er skuffende! Og Tom, hvordan holder han ut? Her ligger hans far for døden, og hun bæper om ferietur?!?!! Skam deg!!!! Her burde Tom ha satt seg i bilen og dratt ned til sin familie med en gang han fikk beskjed. Men, neida... Mæ mæ mæ mæ mæææ!! Begge burde satt seg i bilen og kjørt til Danmark asap! Om IH er på kant med Toms familie kunne hun vært med for å støtte ham uten å møte dem! Oppussingen kunne de tatt senere, det samme med sydenturen! Denne episoden sier ALT om henne og forholdet deres. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 19. mai 2022 #1622 Del Skrevet 19. mai 2022 FruRosa skrev (Akkurat nå): Begge burde satt seg i bilen og kjørt til Danmark asap! Om IH er på kant med Toms familie kunne hun vært med for å støtte ham uten å møte dem! Oppussingen kunne de tatt senere, det samme med sydenturen! Denne episoden sier ALT om henne og forholdet deres. Ja, har Heidi hatt et normalt forhold til sin svigerfamilie, så har begge dratt. Men, det har hun tydeligvis ikke, for det er kun Tom som skal dra, og hun må pakke feriekofferten i dag slik at han tar den med sørover i morgen. Hva hvis det har vært omvendt? Heidi som har fått et slikt budskap og Tom har klagd over ferieturen neste uke? Åhh dæven, da har det nok blitt bråk 😂😂😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 19. mai 2022 #1623 Del Skrevet 19. mai 2022 Istinde skrev (4 minutter siden): Ja, har Heidi hatt et normalt forhold til sin svigerfamilie, så har begge dratt. Men, det har hun tydeligvis ikke, for det er kun Tom som skal dra, og hun må pakke feriekofferten i dag slik at han tar den med sørover i morgen. Hva hvis det har vært omvendt? Heidi som har fått et slikt budskap og Tom har klagd over ferieturen neste uke? Åhh dæven, da har det nok blitt bråk 😂😂😂 Danmark er ikke så lite at hun må møte hans familie selv om hun følger ham dit! Hva med å støtte kjæresten sin uten å tenke på seg selv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MonsteraBlomst Skrevet 19. mai 2022 #1624 Del Skrevet 19. mai 2022 Tom er voksen, Tom er sammen med henne frivillig. Jeg har faktisk ikke det minste medlidenhet med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 19. mai 2022 #1625 Del Skrevet 19. mai 2022 MonsteraBlomst skrev (3 minutter siden): Tom er voksen, Tom er sammen med henne frivillig. Jeg har faktisk ikke det minste medlidenhet med han. Ikke jeg heller, sånn i utgangspunktet. Men i denne situasjonen med faren får jeg vondt av ham. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 19. mai 2022 #1626 Del Skrevet 19. mai 2022 FruRosa skrev (1 time siden): Ikke jeg heller, sånn i utgangspunktet. Men i denne situasjonen med faren får jeg vondt av ham. Jeg får sånn sett mer vondt av familien, og stakkars faren. Når det har vært slutt med Heidi har han virket så glad i foreldre og sønn. Med tiden har det dabbet helt av. Men hadde Heidi vært mann hadde sympatien vår gått til kjæresten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 19. mai 2022 #1627 Del Skrevet 19. mai 2022 De var jo i Danmark på besøk til moren til Tom når Heidi hadde bursdag tidligere i år, så hun har nok ikke så dårlig forhold til moren hans. At Heidi ikke skal være med kan jo være pga behandlingen hennes, eller f.eks at hun skal være med moren på sykehuset igjen. Så vidt jeg fikk med meg var Heidi å besøkte datteren på Melhus forrige uke. At de ikke feirer 17. Mai sammen i år, kan være så enkelt som at datteren med familie enten skulle feire med samboerens familie eller med Heidis eksmann. Alt trenger ikke være Heidi sin feil hele tiden, innimellom så er det nok helt naturlige årsaker til at ting er som de er 😊 Hadde Tom ønsket å dra til Danmark med en gang ham fikk tlf, så hadde han helt sikkert gjort det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 19. mai 2022 #1628 Del Skrevet 19. mai 2022 Flettfrid skrev (27 minutter siden): De var jo i Danmark på besøk til moren til Tom når Heidi hadde bursdag tidligere i år, så hun har nok ikke så dårlig forhold til moren hans. At Heidi ikke skal være med kan jo være pga behandlingen hennes, eller f.eks at hun skal være med moren på sykehuset igjen. Så vidt jeg fikk med meg var Heidi å besøkte datteren på Melhus forrige uke. At de ikke feirer 17. Mai sammen i år, kan være så enkelt som at datteren med familie enten skulle feire med samboerens familie eller med Heidis eksmann. Alt trenger ikke være Heidi sin feil hele tiden, innimellom så er det nok helt naturlige årsaker til at ting er som de er 😊 Hadde Tom ønsket å dra til Danmark med en gang ham fikk tlf, så hadde han helt sikkert gjort det. Det kan være tilfelle at alt er så rosenrødt som du forsøker å fremstille det her, men Heidi er selv ansvarlig for hvordan hun fremstiller seg selv på nett. At hun da oppfattes som egosentrisk, hensynsløs og i mangel på empati har hun ansvar for selv. Slik hun også i kveld ikke vil skåle når Tom ønsker det. Oppfattes som kvass, og selvopptatt. My way, or no way! 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 20. mai 2022 #1629 Del Skrevet 20. mai 2022 Og hun snakker om pakking og pleie av tånegler. Altså, jeg blir uvel. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goho Skrevet 20. mai 2022 #1630 Del Skrevet 20. mai 2022 Hun så jo skikkelig nedfor ut nå. Har de kranglet tro? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurven123 Skrevet 20. mai 2022 #1631 Del Skrevet 20. mai 2022 Dere snakker som om at Tom ikke er et individ som bestemmer selv ,alt tar dere i verste mening. Kanskje tom selv ikke ville reise ned med en gang,kanskje tom selv bekymret seg for sydenturer og kanskje tom selv ville gå ut å spise. Meget tvilsomt at heidi bestemmer alt som skjer. Tom valgte jo også å dra på jobb i kveld istede for å dra rett til Danmark. Dette er voksene mennesker som styrer livet sitt selv og klarer å ta egene valg. Hvem er dere som sitter her å rakker ned på henne,som gidder å følge et menneske som ikke gir dere noe annet enn irritasjon? Det må da være bedre å ikke følge henne? Jeg er langt fra enig i alt hun sier eller gjør men å sitte å rakke slik ned på mennesket som dere gjør... sjokkert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 20. mai 2022 #1632 Del Skrevet 20. mai 2022 spurven123 skrev (3 timer siden): Dere snakker som om at Tom ikke er et individ som bestemmer selv ,alt tar dere i verste mening. Kanskje tom selv ikke ville reise ned med en gang,kanskje tom selv bekymret seg for sydenturer og kanskje tom selv ville gå ut å spise. Meget tvilsomt at heidi bestemmer alt som skjer. Tom valgte jo også å dra på jobb i kveld istede for å dra rett til Danmark. Dette er voksene mennesker som styrer livet sitt selv og klarer å ta egene valg. Hvem er dere som sitter her å rakker ned på henne,som gidder å følge et menneske som ikke gir dere noe annet enn irritasjon? Det må da være bedre å ikke følge henne? Jeg er langt fra enig i alt hun sier eller gjør men å sitte å rakke slik ned på mennesket som dere gjør... sjokkert. Om man blottlegger hele livet sitt på sosiale medier må man faktisk tåle å bli snakka om. Helt frivillig det hun driver med. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurven123 Skrevet 20. mai 2022 #1633 Del Skrevet 20. mai 2022 hippyskippy skrev (9 minutter siden): Om man blottlegger hele livet sitt på sosiale medier må man faktisk tåle å bli snakka om. Helt frivillig det hun driver med. Må man tåle å bli rakka ned på fordi man blottlegger livet sitt? Nei det må man faktisk ikke. De er faktisk bare mennesker de også som meg og deg. Håper virkelig ikke de leser herinne for her er det mye stygt sagt av folk anonymt bak et tastatur. Tipper en brøkdel av de som kommenterer stygge ting her hadde turt å si det face to face. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 20. mai 2022 #1634 Del Skrevet 20. mai 2022 Jeg kan nesten garantere at hun får kritiske tilbakemeldinger om dagen, og da får hun æren av å gå i offerrollen i tillegg. Vent og se. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 20. mai 2022 #1635 Del Skrevet 20. mai 2022 Er nok en god grunn til at den ene datteren ikke vil ha kontakt med henne. Hadde ikke jeg villet heller om moren min sto frem sånn på snap. Skal jo egentlig ikke kommentere utseende men, hun har blitt gammel og pølsene nå. Og de leppene😲 Og den øyensminken er jo helt grusom. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 21. mai 2022 #1636 Del Skrevet 21. mai 2022 Jeg er så fascinert over hvordan den øverste delen av leppene hennes beveger seg når hun snakker. Det ser ut som om restylanen har flyttet seg oppover. https://www.instagram.com/p/CdVH5RIF8MO/ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 21. mai 2022 #1637 Del Skrevet 21. mai 2022 Honey Dew skrev (4 minutter siden): Jeg er så fascinert over hvordan den øverste delen av leppene hennes beveger seg når hun snakker. Det ser ut som om restylanen har flyttet seg oppover. https://www.instagram.com/p/CdVH5RIF8MO/ Honey Dew skrev (4 minutter siden): Jeg er så fascinert over hvordan den øverste delen av leppene hennes beveger seg når hun snakker. Det ser ut som om restylanen har flyttet seg oppover. https://www.instagram.com/p/CdVH5RIF8MO/ Det er fylt nesten opp til nesen med Restylane. Hun har ikke lepper. Men fascinerende er det 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 21. mai 2022 #1638 Del Skrevet 21. mai 2022 Med forbehold om at jeg ikke kjenner så godt til dette paret… så tenker jeg at kan det kanskje være sånn at Tom synes det er helt greit at hun får blåst fra seg litt til kamera, og ja det hun sier handler mye om seg selv da. Men det er jo ikke sikkert det er slik hele tiden «off camera». 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minapålandet Skrevet 21. mai 2022 #1639 Del Skrevet 21. mai 2022 Bare Trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 21. mai 2022 #1640 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) anonyma123 skrev (34 minutter siden): Jeg tipper 90% av de som følger IH gjør det pga humor. Hun var derimot lettere å le av før, nå synes jeg det blir for tullete. Ble blokkert for noen år siden jeg og. Kommenterte «så positiv du er» på story nr 89 på en ferie der hun klagde på alt og alle. Jeg tror også at det vi får er realiteten, så Tom holder frivillig ut med mye galskap. Husker de episodene hun var med på Charterfeber, sur og klagete der og. Heidi har litt for god tid til å tenke på seg selv 100%. Det er ikke bra for noen det. 🙃 Vi får nok bare rosenrødt på snap iforhold til virkeligheten. I den episoden hun kaster ifra seg sekken fordi hun tror hun har gått ifra mobilen på båten er hun helt psykopat. Tom står der, sier ikke no. Hun flyr helt gal. Mobilen ligger selvfølgelig i sekken. Da er det bare rett på hotellet sur som f. Han går bare etter. Før charterfeber tenkte jeg hun var selvopptatt og hadde mye rart for seg. Og sånn hun grinte pga leppa så hun ikke skulle bli filma. Vet ihvertfall hvorfor hun takker nei til reality. Da hadde hun ikje hett Instaheidi lenger. Endret 21. mai 2022 av Snowflakes 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå