Gå til innhold

Insta Heidi...

galmamma

Anbefalte innlegg

Sassya skrev (18 timer siden):

Søstera hennes på Ørlandet driver en skjønnhetssalong. Regner med at det er hun som utfører behandlingene.

Tror ikke det ettersom de ble uvenner for lang tid siden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saywhat skrev (50 minutter siden):

Tror ikke det ettersom de ble uvenner for lang tid siden. 

De var venner i fjor sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner i fjor sommer betyr svært lite. 

Det er mye som skjer på et knapt år i Heidi sitt liv.

Endret av Irja
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så innmari mye peiling, men er det ikke sånn at når huden mister sin elastisitet og bare blir "større" er det lettere å fylle på mer og mer for å få det fyldige preget? 

Har hørt at også andre godt voksne kvinner fyller opp igjen mer og mer sånn at det til slutt blir digert. 

Vet ikke om disse som utfører injeksjonene bare blir overhørt om de prøver å si noe, eller om de syns det er OK siden de har betalt pr milliliter. Det er jo ikke så god reklame for salongen å se ut som en and. 🤭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Smugleseren skrev (På 16.5.2022 den 20.03):

Jeg har ikke så innmari mye peiling, men er det ikke sånn at når huden mister sin elastisitet og bare blir "større" er det lettere å fylle på mer og mer for å få det fyldige preget? 

Har hørt at også andre godt voksne kvinner fyller opp igjen mer og mer sånn at det til slutt blir digert. 

Vet ikke om disse som utfører injeksjonene bare blir overhørt om de prøver å si noe, eller om de syns det er OK siden de har betalt pr milliliter. Det er jo ikke så god reklame for salongen å se ut som en and. 🤭

Jeg er halvveis i 40 årene men jeg kommer aldri i mitt liv til å fylle opp leppene mine. Vi snakker vel om å være størrelsesblind på seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitt nå ikke der å out kjæresten din sin familie på snap! Skru av kamera og gå å vær der for kjæresten din! Skjerm han og familien hans. Du sitter der å prater om at han har jo nettopp kommet til deg og det er lenge siden du har sett han, og at han har værsågod å hjelpe til med oppussing nå før han reiser. 

Du vet at kriser ikke kan times? Tror du folk blir syke og ligger for døden for å være jævlig mot deg og for å kludre til timeplanen din???

Ehh hadde det der vært min kjæreste så hadde jeg sagt "slipp alt du har i hendene og reis ned til familien som har det vanvittig tøft akkurat nå"

Endret av garfunkel
  • Liker 14
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

garfunkel skrev (2 minutter siden):

Sitt nå ikke der å out kjæresten din sin familie på snap! Skru av kamera og gå å vær der for kjæresten din! Skjerm han og familien hans. Du sitter der å prater om at han har jo nettopp kommet til deg og det er lenge siden du har sett han, og at han har værsågod å hjelpe til med oppussing nå før han reiser. 

Du vet at kriser ikke kan times? Tror du folk blir syke og ligger for døden for å være jævlig mot deg og for å kludre til timeplanen din???

Ehh hadde det der vært min kjæreste så hadde jeg sagt "slipp alt du har i hendene og reis ned til familien som har det vanvittig tøft akkurat nå"

Han fikk jo nå lov av hun til å dra imorgen. Storsinnet dame. Og begravelsen er allerede på plan i løpet av noen timer, etter de får greie på at faren er alvorlig syk. Og da gikk det bra å reise til syden for de skulle ikke ha kiste. Så han trengte ikke være der.  Kjente hjernen kokte av ranten hennes, hvordan er det mulig å være så selvopptatt? 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig. Hadde det vært min mann så hadde jeg bedt han sette seg på første fly asap. 

Men a Heidi skulle ha hatt fiksa taket på soverommet sjø, åsså e det no Syden næste helg ja!

🤮

• Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (1 time siden):

Han fikk jo nå lov av hun til å dra imorgen. Storsinnet dame. Og begravelsen er allerede på plan i løpet av noen timer, etter de får greie på at faren er alvorlig syk. Og da gikk det bra å reise til syden for de skulle ikke ha kiste. Så han trengte ikke være der.  Kjente hjernen kokte av ranten hennes, hvordan er det mulig å være så selvopptatt? 

Overimorgen takk. Men Heidi er så snill at han får malt taket før han drar. Tenk hvor han er takknemlig for det.  Stakkars den mannen, ikke klare å reise seg ovenfor henne

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (41 minutter siden):

Helt utrolig. Hadde det vært min mann så hadde jeg bedt han sette seg på første fly asap. 

Men a Heidi skulle ha hatt fiksa taket på soverommet sjø, åsså e det no Syden næste helg ja!

🤮

Håper at familien hans ikke følger henne på Snapchat. Tenk hvis de får uttalelsene og meningene hennes slengt mot seg i dag, når de sikkert har følelsene i helspenn fra før av.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden! Hadde det vært min svigerfar så hadde jeg da blitt med å støttet kjæresten min. Men jeg synes det virker som hun ikke er helt på nett med Toms mor. Det ble plutselig så stille sist de var i DK. Og hun sa etterpå at det hadde skjedd noe. Så da vil hun vel helst slippe å bli med. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (9 minutter siden):

I all verden! Hadde det vært min svigerfar så hadde jeg da blitt med å støttet kjæresten min. Men jeg synes det virker som hun ikke er helt på nett med Toms mor. Det ble plutselig så stille sist de var i DK. Og hun sa etterpå at det hadde skjedd noe. Så da vil hun vel helst slippe å bli med. 

De fleste normale ville gjort dette. Hun er ikke på nett med noen. Gjør seg uvenner med de fleste inkl egen familie. Utifra det som ble sagt på snap idag så er det heller ikke veldig rart at det skjer. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke at han finner seg i den sjefinga hennes, men sier han fra blir det sikkert scener av en annen verden.

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi fremstår på snap som ett tvers igjennom dårlig menneske dessverre. Der det ikke er noe som gagner henne, er det ikke av interesse. Alt dreier seg om henne og hennes behov, alt annet feirer hun bare bort. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at i en verden i konstant forandring er selvopptattheten til Heidi uforandret.  Frisør og nytt løshår, mens mannen maler taket, og faren/svigerfar ligger for døden.  

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynner å skjønner hvorfor alle relasjonene rundt henne går i oppløsning. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig forhold til datter nr 2 om dagen også eller? Hører aldri noe om henne. Merkelig å ikke være sammen med familien på 17.mai når man bor i samme by.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (28 minutter siden):

Begynner å skjønner hvorfor alle relasjonene rundt henne går i oppløsning. 

InstaHeidis oppførsel de siste dagene er skuffende! Og Tom, hvordan holder han ut? Her ligger hans far for døden, og hun bæper om ferietur?!?!! Skam deg!!!! Her burde Tom ha satt seg i bilen og dratt ned til sin familie med en gang han fikk beskjed.

Men, neida... Mæ mæ mæ mæ mæææ!!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (31 minutter siden):

Dårlig forhold til datter nr 2 om dagen også eller? Hører aldri noe om henne. Merkelig å ikke være sammen med familien på 17.mai når man bor i samme by.

Datter med gullegullegull bor sør for Trondheim. Men ikke lengre enn at det tar max 20-25 med bil fra der Heidi bor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...