Mina 2 Skrevet 26. april 2022 #1581 Del Skrevet 26. april 2022 Soniq skrev (2 timer siden): Er det ikke spesielt å legge ut nesten 4 år gamle bilder på ig?, og late som de er nye. Jeg kunne personlig ikke gjort det, og som influenser… Hun har da ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 26. april 2022 #1582 Del Skrevet 26. april 2022 Mina 2 skrev (26 minutter siden): Hun har da ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 26. april 2022 #1583 Del Skrevet 26. april 2022 Hun later vel ikke som det er nytt? Hun har delt en tekst om trening, kosthold i påsken osv ikke skrevet noe om at det bildet var tatt på trening i går. Ofte både influensere og mann i gata bruker bilder de har tatt tidligere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 26. april 2022 #1584 Del Skrevet 26. april 2022 Soniq skrev (3 timer siden): Det er snakk om et bilde og det gjelder stå på å trene. Ærlig talt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 26. april 2022 #1585 Del Skrevet 26. april 2022 Soniq skrev (9 timer siden): Er det ikke spesielt å legge ut nesten 4 år gamle bilder på ig?, og late som de er nye. Jeg kunne personlig ikke gjort det, og som influenser… Heidi ser forferdelig sliten ut, ingen unnskyldning, men forstår jo hvorfor hun drømmer seg tilbake i tid.. 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 27. april 2022 #1586 Del Skrevet 27. april 2022 Flettfrid skrev (17 timer siden): Hun later vel ikke som det er nytt? Hun har delt en tekst om trening, kosthold i påsken osv ikke skrevet noe om at det bildet var tatt på trening i går. Ofte både influensere og mann i gata bruker bilder de har tatt tidligere. Du kan ikke si at «mann i gata» ofte legger ut bilder som er publisert tidligere. Det har jeg aldri sett før… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 27. april 2022 #1587 Del Skrevet 27. april 2022 (endret) Suluso skrev (13 timer siden): Heidi ser forferdelig sliten ut, ingen unnskyldning, men forstår jo hvorfor hun drømmer seg tilbake i tid.. 🤪 Syns ikke hun ser sliten ut, men solarium, røyk og masse filler setter spor selvfølgelig. Hun utvider huden maksimalt. Endret 27. april 2022 av Soniq 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 27. april 2022 #1588 Del Skrevet 27. april 2022 Shila90 skrev (1 time siden): Du kan ikke si at «mann i gata» ofte legger ut bilder som er publisert tidligere. Det har jeg aldri sett før… Helt enig. Det blir for dumt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 15. mai 2022 #1589 Del Skrevet 15. mai 2022 Hva har skjedd med overleppa til Heidi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 15. mai 2022 #1590 Del Skrevet 15. mai 2022 Sassya skrev (1 time siden): Hva har skjedd med overleppa til Heidi? Alt for mye restylane 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 15. mai 2022 #1591 Del Skrevet 15. mai 2022 Sassya skrev (1 time siden): Hva har skjedd med overleppa til Heidi? Den er bare fyllt opp. Mer bekymret for suging av fingern inn i kamera, twice 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 15. mai 2022 #1592 Del Skrevet 15. mai 2022 Despicable Me skrev (1 minutt siden): Alt for mye restylane Står jo i stil til resten av looken 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 15. mai 2022 #1593 Del Skrevet 15. mai 2022 Leppene er så fylte at hun nesten lesper når hin snakker nå 🙄😖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 15. mai 2022 #1594 Del Skrevet 15. mai 2022 Flettfrid skrev (Akkurat nå): Leppene er så fylte at hun nesten lesper når hin snakker nå 🙄😖 Lesper skikkelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 15. mai 2022 #1595 Del Skrevet 15. mai 2022 Saywhat skrev (1 time siden): Den er bare fyllt opp. Mer bekymret for suging av fingern inn i kamera, twice Litt mye suging av finger 🙈 ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 15. mai 2022 #1596 Del Skrevet 15. mai 2022 Sassya skrev (22 minutter siden): Litt mye suging av finger 🙈 ja Søknad om dp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 15. mai 2022 #1597 Del Skrevet 15. mai 2022 Sassya skrev (44 minutter siden): Litt mye suging av finger 🙈 ja Jeg «måtte» inn og se. Det er så vidt hun får plass til fingeren mellom leppene, jo. Nå må hun trappe ned litt på Restylanen. Skjønner ikke hvilken salong som går med på å overfylle så mye. Fikk samtidig med meg at det går an å bli opprørt både av MGP og en pai. Det verste er falske, lange, negler ifbm matlaging, om hun slurper i seg noe eller strekker ut en deig. Det er så uhygienisk 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 15. mai 2022 #1598 Del Skrevet 15. mai 2022 Nana skrev (10 minutter siden): Jeg «måtte» inn og se. Det er så vidt hun får plass til fingeren mellom leppene, jo. Nå må hun trappe ned litt på Restylanen. Skjønner ikke hvilken salong som går med på å overfylle så mye. Fikk samtidig med meg at det går an å bli opprørt både av MGP og en pai. Det verste er falske, lange, negler ifbm matlaging, om hun slurper i seg noe eller strekker ut en deig. Det er så uhygienisk 🙈 Tror matlaging er det minste hun tenker på, når tunga er helt ute og hele fingeren blir sugd, mens hun stirrer i kamera 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 15. mai 2022 #1599 Del Skrevet 15. mai 2022 Nana skrev (52 minutter siden): Jeg «måtte» inn og se. Det er så vidt hun får plass til fingeren mellom leppene, jo. Nå må hun trappe ned litt på Restylanen. Skjønner ikke hvilken salong som går med på å overfylle så mye. Fikk samtidig med meg at det går an å bli opprørt både av MGP og en pai. Det verste er falske, lange, negler ifbm matlaging, om hun slurper i seg noe eller strekker ut en deig. Det er så uhygienisk 🙈 Søstera hennes på Ørlandet driver en skjønnhetssalong. Regner med at det er hun som utfører behandlingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 15. mai 2022 #1600 Del Skrevet 15. mai 2022 Hun ser jo ut som Dolly Duck 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå