Honey Dew Skrevet 26. mars 2022 #1561 Del Skrevet 26. mars 2022 Soniq skrev (1 time siden): Næææ, Heidi klager jooo, hæææ er det mulig, på avstand til centrum. Altså flere km til centrum ifølge henne. Nå ligger dette hotellet i utmerket avstand til avenyn, er en kjapp tur bort til hovedgaten ca 5 min. Men trøste og bære at gågaten er ganske lang, og det ene shoppingsenteret ligger i enden Jeg tror hun har gjort det til sitt varemerke å klage. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 26. mars 2022 #1562 Del Skrevet 26. mars 2022 (endret) Honey Dew skrev (12 minutter siden): Jeg tror hun har gjort det til sitt varemerke å klage. Ser for meg bilde av Avenyn og Nordstan med tag’ Instaheidiklager. Endret 26. mars 2022 av Soniq 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 26. mars 2022 #1563 Del Skrevet 26. mars 2022 At noen orker å være sammen med ei som sutrer og klager så mye! Ser han er ganske ukomfortabel når hun driver å filmer alt mulig. Uff,så kleint🙈 Burde jo ikke følge disse snapperne,men må bare innrømme at det er underholdning😁😊 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 17. april 2022 #1564 Del Skrevet 17. april 2022 Tenker Tom skulle hatt en premie for å holde ut med Norges største kjeftesmelle. 16 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 19. april 2022 #1565 Del Skrevet 19. april 2022 Saywhat skrev (På 17.4.2022 den 16.56): Tenker Tom skulle hatt en premie for å holde ut med Norges største kjeftesmelle. Ja, det er helt utrolig at han orker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 19. april 2022 #1566 Del Skrevet 19. april 2022 Saywhat skrev (På 4/17/2022 den 16.56): Tenker Tom skulle hatt en premie for å holde ut med Norges største kjeftesmelle. Skjønner ikke at han holder ut eller at hun holder ut. Hun kjefter jo på han konstant. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 19. april 2022 #1567 Del Skrevet 19. april 2022 Despicable Me skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke at han holder ut eller at hun holder ut. Hun kjefter jo på han konstant. Tenker på det scenario som utspilte seg på treningssenteret idag. Tenk hun har skreket da. Og han bare tar imot. Lurer på om han aksepterer at hun slår å 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 19. april 2022 #1568 Del Skrevet 19. april 2022 Snowflakes skrev (5 minutter siden): Tenker på det scenario som utspilte seg på treningssenteret idag. Tenk hun har skreket da. Og han bare tar imot. Lurer på om han aksepterer at hun slår å Hun er ikke mottakelig for noen ting, og hisser seg opp for den minste ting. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. april 2022 #1569 Del Skrevet 19. april 2022 Despicable Me skrev (39 minutter siden): Skjønner ikke at han holder ut eller at hun holder ut. Hun kjefter jo på han konstant. Vil tippe at hun holder på med psykisk mishandling, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 19. april 2022 #1570 Del Skrevet 19. april 2022 Honey Dew skrev (44 minutter siden): Vil tippe at hun holder på med psykisk mishandling, Hun gjør jo det åpenlyst på snap, så tenk når kamera ikke er på 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 22. april 2022 #1571 Del Skrevet 22. april 2022 Snowflakes skrev (På 19.4.2022 den 19.49): Tenker på det scenario som utspilte seg på treningssenteret idag. Tenk hun har skreket da. Og han bare tar imot. Lurer på om han aksepterer at hun slår å Dette har jeg ikke fått med meg, hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 22. april 2022 #1572 Del Skrevet 22. april 2022 (endret) non_stop skrev (7 minutter siden): Dette har jeg ikke fått med meg, hva skjedde? Noen hadde tatt feil jakke, og fått med seg hennes fra treningssenteret. Vet hvordan hun reagerte på charterfeber når hun trodde hun hadde mistet mobilen. Var helt saiko, og Tom bare sto der, og luntet etter hun når hun bar seg. Viste seg at den hadde ligget i baggen hele tiden, men da var Instaheidi så sur at ingenting hjalp. Endret 22. april 2022 av Snowflakes 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 22. april 2022 #1573 Del Skrevet 22. april 2022 Saywhat skrev (På 17.4.2022 den 16.56): Tenker Tom skulle hatt en premie for å holde ut med Norges største kjeftesmelle. Og why kan man lure? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suluso Skrevet 22. april 2022 #1574 Del Skrevet 22. april 2022 Noen som har sett siste storyen?! Er det mulig? «Vil it kjør bil æ sjø» glemme hu hvor mange mil Tom kjører for å være sammen med henne, AT han orke! Hu behandler han så stygt! 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 22. april 2022 #1575 Del Skrevet 22. april 2022 Suluso skrev (55 minutter siden): Noen som har sett siste storyen?! Er det mulig? «Vil it kjør bil æ sjø» glemme hu hvor mange mil Tom kjører for å være sammen med henne, AT han orke! Hu behandler han så stygt! 💔 Ja, har sett… Tipper han kunne funnet seg ei litt hyggeligere dame 🤦🏼♀️ Ho verdsetter ikke mye av det han gjør… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 22. april 2022 #1576 Del Skrevet 22. april 2022 Suluso skrev (58 minutter siden): Noen som har sett siste storyen?! Er det mulig? «Vil it kjør bil æ sjø» glemme hu hvor mange mil Tom kjører for å være sammen med henne, AT han orke! Hu behandler han så stygt! 💔 Er bare flaut 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 22. april 2022 #1577 Del Skrevet 22. april 2022 Shila90 skrev (10 minutter siden): Ja, har sett… Tipper han kunne funnet seg ei litt hyggeligere dame 🤦🏼♀️ Ho verdsetter ikke mye av det han gjør… Han gjorde jo det, etter ca ett halvår med hun andre gikk han tilbake til Heidi. Derfor syns jeg absolutt ikke synd på han, han har selv valgt det og visste hva han gikk til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 22. april 2022 #1578 Del Skrevet 22. april 2022 Flettfrid skrev (1 time siden): Han gjorde jo det, etter ca ett halvår med hun andre gikk han tilbake til Heidi. Derfor syns jeg absolutt ikke synd på han, han har selv valgt det og visste hva han gikk til. Hun ble nok for traust, og no drama. Får S&M vibes 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. april 2022 #1579 Del Skrevet 23. april 2022 Tråden er ryddet for krenkende innhold. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 26. april 2022 #1580 Del Skrevet 26. april 2022 Er det ikke spesielt å legge ut nesten 4 år gamle bilder på ig?, og late som de er nye. Jeg kunne personlig ikke gjort det, og som influenser… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå