Nussepus Skrevet 15. februar 2022 #1541 Del Skrevet 15. februar 2022 Sminka i dag. Herregud. Har hun ingen som kan si ifra til henne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 15. februar 2022 #1542 Del Skrevet 15. februar 2022 Nussepus skrev (4 timer siden): Sminka i dag. Herregud. Har hun ingen som kan si ifra til henne? Det var noen som sa fra på snap en gang. Hun viste seg uten sminke og var rett og slett veldig pen. Fikk en haug med tilbakemeldinger på det og da klikket hun og blokkerte - sa hun selv på snap. Dette var i pausen mellom henne og Tom, sånn for å tidfeste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. februar 2022 #1543 Del Skrevet 16. februar 2022 Nana skrev (14 timer siden): Det var noen som sa fra på snap en gang. Hun viste seg uten sminke og var rett og slett veldig pen. Fikk en haug med tilbakemeldinger på det og da klikket hun og blokkerte - sa hun selv på snap. Dette var i pausen mellom henne og Tom, sånn for å tidfeste Hadde vi sagt det omvendte, hadde hun blitt sinna også. Hvorfor skal noen som helst bli sint fordi noen sier en er pen uten sminke? 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chenet Skrevet 16. februar 2022 #1544 Del Skrevet 16. februar 2022 Honey Dew skrev (1 time siden): Hadde vi sagt det omvendte, hadde hun blitt sinna også. Hvorfor skal noen som helst bli sint fordi noen sier en er pen uten sminke? 🙄 Fordi hun maaange ganger har sagt at dette har hun hørt før og hun foretrekker å sminke seg fordi det er sånn hun liker å ha det? Og fordi at hun har sagt at hun ikke er interessert i hva andre mener om dette og bedt om at man ikke kommenterer det? Jeg syns jo ikke nødvendigvis at "du er mye finere uten sminke" alltid er en kompliment? Det er jo en kritikk av hvordan hun velger og ønsker å være? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 16. februar 2022 #1545 Del Skrevet 16. februar 2022 Den sminka er virkelig helt krise. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 16. mars 2022 #1546 Del Skrevet 16. mars 2022 En ting er utseende ja.. hvis hun vil sminke seg som en Bratz dukke så får hun gjøre det. Hun har jo litt sånn avdanka stil. Som mange har.. så vil si hun er helt normal. Jeg så henne uten sminke en gang å jeg bare wow.. så fin! Men hun om det.. Hun deler så sinnsykt mye av følelsene sine men går liksom ikke noe dypere inn i det. Blir så meningsløst.. stoppet å følge henne for det går liksom i det samma! På story i dag var hun helt i tårer igjen.. hva er det som egentlig plager henne eller har skjedd i det siste? 👀🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 16. mars 2022 #1547 Del Skrevet 16. mars 2022 SinfulBby skrev (7 timer siden): En ting er utseende ja.. hvis hun vil sminke seg som en Bratz dukke så får hun gjøre det. Hun har jo litt sånn avdanka stil. Som mange har.. så vil si hun er helt normal. Jeg så henne uten sminke en gang å jeg bare wow.. så fin! Men hun om det.. Hun deler så sinnsykt mye av følelsene sine men går liksom ikke noe dypere inn i det. Blir så meningsløst.. stoppet å følge henne for det går liksom i det samma! På story i dag var hun helt i tårer igjen.. hva er det som egentlig plager henne eller har skjedd i det siste? 👀🤔 Jeg følger henne ikke fast men kikker innom av og til så jeg er gjerne ikke den rette til å svare, men for meg virker det som at alt med tårer, lei seg og blir veldig lett stresset har vært gjennomgangsmelodien siden jeg ble tipset om henne. Svinger mellom træningsmotivasjon til å hylgrine enten hjemme eller i bilen. Hun har sagt flere ganger at det har med familien å gjøre, av og til ene datteren, av og til broren hennes og av og til moren, men jeg går bare ut igjen når det er 25 snap med kaos, tårer (eller museum), så det er nok andre som er bedre på detaljene. Må vel være innenfor reglene siden hun har snakket om det selv? Ene datteren vil blant annet ikke at hun skal overeksponere seg så voldsomt på SoMe. Hun snakker ofte om at hun går til psykiater, har angst og at hun har kroppslige plager som blir bedre av trening, så til sammen sier hun en del. For dem som evt så henne på tv så er det vel lettere å få et inntrykk av personligheten, sikkert. På snap virker det som hun svinger mellom angst, raseri og «halleluja», har det verre når hun er alene, at hun lever et monotont liv og at hun er ganske avhengig av Tom. Dette er basert på rundt 1 «besøk» i uken på Snap, fra Tom gikk fra henne og til nå, så det kan være at jeg har altfor dårlig grunnlag til å uttale meg. Én ting er jeg skråsikker på; hun liker festninger og muséer. Og å snappe på innpust og utpust 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 17. mars 2022 #1548 Del Skrevet 17. mars 2022 "Men herregud, det der så da fryktelig tørt ut?!😳" sier hun mens hun går å filmer utvalget i buffeten. Bra reklame for den restauranten. Ja for jeg regner med hun blir sponset siden hun går å nifilmer og kommenterer alt som er? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 17. mars 2022 #1549 Del Skrevet 17. mars 2022 non_stop skrev (2 timer siden): "Men herregud, det der så da fryktelig tørt ut?!😳" sier hun mens hun går å filmer utvalget i buffeten. Bra reklame for den restauranten. Ja for jeg regner med hun blir sponset siden hun går å nifilmer og kommenterer alt som er? Nei, hun har bare unormalt mye fritid og et enormt behov for å kritisere. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 17. mars 2022 #1550 Del Skrevet 17. mars 2022 Nana skrev (På 16.3.2022 den 23.09): Jeg følger henne ikke fast men kikker innom av og til så jeg er gjerne ikke den rette til å svare, men for meg virker det som at alt med tårer, lei seg og blir veldig lett stresset har vært gjennomgangsmelodien siden jeg ble tipset om henne. Svinger mellom træningsmotivasjon til å hylgrine enten hjemme eller i bilen. Hun har sagt flere ganger at det har med familien å gjøre, av og til ene datteren, av og til broren hennes og av og til moren, men jeg går bare ut igjen når det er 25 snap med kaos, tårer (eller museum), så det er nok andre som er bedre på detaljene. Må vel være innenfor reglene siden hun har snakket om det selv? Ene datteren vil blant annet ikke at hun skal overeksponere seg så voldsomt på SoMe. Hun snakker ofte om at hun går til psykiater, har angst og at hun har kroppslige plager som blir bedre av trening, så til sammen sier hun en del. For dem som evt så henne på tv så er det vel lettere å få et inntrykk av personligheten, sikkert. På snap virker det som hun svinger mellom angst, raseri og «halleluja», har det verre når hun er alene, at hun lever et monotont liv og at hun er ganske avhengig av Tom. Dette er basert på rundt 1 «besøk» i uken på Snap, fra Tom gikk fra henne og til nå, så det kan være at jeg har altfor dårlig grunnlag til å uttale meg. Én ting er jeg skråsikker på; hun liker festninger og muséer. Og å snappe på innpust og utpust Og tax free fasiliteter 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 18. mars 2022 #1551 Del Skrevet 18. mars 2022 Så Tom på snappen hennes idag.. han ser «sliten» ut. Lurer på om han blir litt fortere gammel nå, med henne ved sin side.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 18. mars 2022 #1552 Del Skrevet 18. mars 2022 Hva er greia med å legge ut bilder som er nesten 4 år gamle og brukt før på ig? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 19. mars 2022 #1553 Del Skrevet 19. mars 2022 Soniq skrev (På 18.3.2022 den 17.02): Hva er greia med å legge ut bilder som er nesten 4 år gamle og brukt før på ig? Hun har ojet seg over hvor dumme følgerne er fra før, så da er det lett å ta et gammelt bilde som allerede ligger på ig. Ingen skjønner det, tenker hun, tydeligvis. Så mye botox og Restylane før turen til ingen nytte? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. mars 2022 #1554 Del Skrevet 20. mars 2022 Soniq skrev (På 18.3.2022 den 17.02): Hva er greia med å legge ut bilder som er nesten 4 år gamle og brukt før på ig? Herregud, ja det var jo bare rart! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 20. mars 2022 #1555 Del Skrevet 20. mars 2022 Danmark minutt for minutt👌🏻 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 24. mars 2022 #1556 Del Skrevet 24. mars 2022 Er så deilig å se Heidi blid og fornøyd av alle reisene og hotellene hun får bodd på, og som dekkes av sin kjære Tom. Han må føle seg bra av at hun er så takknemlig 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minapålandet Skrevet 24. mars 2022 #1557 Del Skrevet 24. mars 2022 Alt er jo galt, gamle hotellrom og harde senger🤣🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 24. mars 2022 #1558 Del Skrevet 24. mars 2022 Minapålandet skrev (38 minutter siden): Alt er jo galt, gamle hotellrom og harde senger🤣🤣 Skikkelig gladjente 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 24. mars 2022 #1559 Del Skrevet 24. mars 2022 Uff,så utakknemlig og frekk! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 26. mars 2022 #1560 Del Skrevet 26. mars 2022 Næææ, Heidi klager jooo, hæææ er det mulig, på avstand til centrum. Altså flere km til centrum ifølge henne. Nå ligger dette hotellet i utmerket avstand til avenyn, er en kjapp tur bort til hovedgaten ca 5 min. Men trøste og bære at gågaten er ganske lang, og det ene shoppingsenteret ligger i enden 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå