Gå til innhold

Insta Heidi...

galmamma

Anbefalte innlegg

Irja skrev (23 timer siden):

Dama jobber jo ikke, så det er du og jeg som betaler for alt rælet hennes. 

Hvorfor jobber ikke hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

QueenQ skrev (5 minutter siden):

Hvorfor jobber ikke hun?

For hun må trene på dagtid. Og ligge på sofaen under pledd. Og ta seg ut med løsneglene. Husker hun var på tiltak. Da klaga ho, da

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (1 minutt siden):

For hun må trene på dagtid. Og ligge på sofaen under pledd. Og ta seg ut med løsneglene. Husker hun var på tiltak. Da klaga ho, da

Hun er en av de der ja. Men sånn spøk til side, en grunn må hun vel ha for å kunne leve på staten?

Endret av QueenQ
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (1 time siden):

Men da vet vi det; bare de i full jobb (og som selvfølgelig betaler for alle de som ikke kan jobbe),  som ikke feiler annet enn misunnelse på uføre, har lov til å syte og klage og bruke sminke. 

Grelle uttalelser på enkelte her. Og da sikter jeg ikke til deg @loffen!

Snowflakes skrev (4 minutter siden):

QueenQ skrev (3 minutter siden):

Hun er en av de der ja. Men sånn spøk til side, en grunn må hun vel ha for å kunne leve på staten?

Dere to burde gå litt i dere selv og tenke over hva dere sier om et annet menneske. Kvalmende holdninger som gis utrykk for her.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vel vært bedre ja, om hun bare lå på sofaen hele dagen i sjuskete joggedress og brukte trygda på rullings. Gud forby at hun trener noen dager i uka for å ikke miste all muskulatur og svinne hen der i trygdetåka si. De som er uføre bør egentlig bare dø, de må jo være så syke at de ikke kan orke å gå ut døra, og i hvert fall ikke gjøre noen øvelser for kroppen for å føle seg litt bedre. Hun har sikkert ingen reell grunn for å leve på staten, nei, det er jo stas å slite med helsa. Det var vel bare å gå ned på trygdekontoret og si at man vil ha masse penger for å late som man er syk.

Har dere tullinger noen gang tenkt på at man kan være syk selv om det ikke vises på utsiden. Har dere tenkt på at man kan orke å gå en tur, selv om man ikke jobber. Har dere tenkt på at når man er syk så gjør man alt man kan for å late som om man er frisk????? 

Endret av loffen
stavefeil
  • Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

QueenQ skrev (4 timer siden):

Enkelte har null problemer med å lyve til fastlegen sin osv 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har selv sagt hvorfor hun er ufør (eller var det AAP?) en gang for lenge siden, uten at jeg husker grunnen. Syns uansett ikke vi skal spekulere i sånt. Bra at hun klarer å trene og holde seg fysisk aktiv 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (24 minutter siden):

Hun har selv sagt hvorfor hun er ufør (eller var det AAP?) en gang for lenge siden, uten at jeg husker grunnen. Syns uansett ikke vi skal spekulere i sånt. Bra at hun klarer å trene og holde seg fysisk aktiv 

Jeg spekulerer ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (15 timer siden):

Håper og tror det skal litt mer til enn å lyve til fastleger. Men jeg lurer oppriktig på hva hun er ufør/hjemmeværende for.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (16 timer siden):

Vet du hva slags prosess man må gjennom for å i det hele tatt få lov til å søke om uførepensjon? Tror du det bare er å sitte å fake til en fastlege og sutre og bære seg litt hos nav?

Du skal observeres og evalueres over lang tid, du må ut i avklaring hvor du må jobbe og slite for at de skal se hvor mye du klarer å pushe deg selv(gjerne flere runder med dette, de kjører folk til de jobber seg dausjuke , så hvis det var noe tvil til å begynne med om man er syl nok så er det hvertfall tydelig etter det rævkjøret der) du skal det er møter med nav og sykehus eller spesialist eller psykiatri eller what not, som sammen vurderer arbeidsevnen din ,og hvis du klarer å juge deg gjennom alt det så er du jaggu god

Endret av Leopard
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (2 timer siden):

Håper og tror det skal litt mer til enn å lyve til fastleger. Men jeg lurer oppriktig på hva hun er ufør/hjemmeværende for.

Selvsagt skal det mer til. Og grunnen har vi da absolutt ingenting med.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (Akkurat nå):

Selvsagt skal det mer til. Og grunnen har vi da absolutt ingenting med.

Hun er en influencer eller hva de kaller seg. Disse pleier som regel å dele slike opplysninger i sine SoMe, så det ville ikke vært noe rart om Heidi har fortalt om seg og sin situasjon. Så jeg spurte om hva som var årsaken. Det er lov. Og om det ikke er lov, så kan sikkert moderator fjerne spørsmålet mitt, istedet for at du skal irettesette meg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (På 4.2.2022 den 16.58):

Hun er en influencer eller hva de kaller seg. Disse pleier som regel å dele slike opplysninger i sine SoMe, så det ville ikke vært noe rart om Heidi har fortalt om seg og sin situasjon. Så jeg spurte om hva som var årsaken. Det er lov. Og om det ikke er lov, så kan sikkert moderator fjerne spørsmålet mitt, istedet for at du skal irettesette meg.

Hun har vel snakket om diverse psykiske lidelser. Er ikke så lenge siden sist. Tipper dette har noe med saken og gjøre 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (På 4.2.2022 den 14.49):

Hun har i perioder sterk/tung depresjon, går til psykiatrisk behandling og får hjelp til å takle traume hun har opplevd. Hun er ikkje åpen om selve traume, men om hvordan det utarter seg for henne når hun har det. Hun har også snakka ein del om overgangsalderplager som kommer på toppen av det. Hun prøver å trene hver dag fordi hun er klar over at endorfiner hjelper mot psyken og gjær henne godt. Når hun ikkje mestrer dette heller så blir dagene enda verre og hu kommer inn i ein negativ spiral som selvfølgelig gjer henne tungsinnet, får mer smerter som viser seg på snap for oss. Om dette har noe med hennes uførhet vet eg ikkje, og tenker at det ikkje er vesentlig med tanke på hva som er hennes "profil" i SOME verden. Dei siste dagene har hun hatt det veldig bra psykisk og en ser fort at ingen gidder å gå inn her og fremsnakke henne. At hun og Tom tydelig viser at forholdet er bra og at dei koser seg sammen er det heller ingen som gidder kommentere. Det syns eg er veldig synd. Tenker stadig på hvorfor det er så lave empatiske evner hos haters av feks personer som Heidi.  Men så snart Heidi ranter over noe så koser kvinneguiden seg veldig, og ranter tilbake... er det noe bedre liksom

• Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja takk til ulikheter. Heidi er ei sprudlende dame som byr på seg selv. Åpen og ærlig om alt fra glede til sorg. Ja rett og slett livet. Litt mye sminke og fillers, men det er hennes valg. Vi trenger ikke å skjønne eller være enig i alt, bare godta at dette er hennes stil og at hun trives. Psyken er ulik hos alle, og det må vi godta. Liker både Heidi & Tom ~ de nyter livet!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringrokk skrev (11 timer siden):

Hun har i perioder sterk/tung depresjon, går til psykiatrisk behandling og får hjelp til å takle traume hun har opplevd. Hun er ikkje åpen om selve traume, men om hvordan det utarter seg for henne når hun har det. Hun har også snakka ein del om overgangsalderplager som kommer på toppen av det. Hun prøver å trene hver dag fordi hun er klar over at endorfiner hjelper mot psyken og gjær henne godt. Når hun ikkje mestrer dette heller så blir dagene enda verre og hu kommer inn i ein negativ spiral som selvfølgelig gjer henne tungsinnet, får mer smerter som viser seg på snap for oss. Om dette har noe med hennes uførhet vet eg ikkje, og tenker at det ikkje er vesentlig med tanke på hva som er hennes "profil" i SOME verden. Dei siste dagene har hun hatt det veldig bra psykisk og en ser fort at ingen gidder å gå inn her og fremsnakke henne. At hun og Tom tydelig viser at forholdet er bra og at dei koser seg sammen er det heller ingen som gidder kommentere. Det syns eg er veldig synd. Tenker stadig på hvorfor det er så lave empatiske evner hos haters av feks personer som Heidi.  Men så snart Heidi ranter over noe så koser kvinneguiden seg veldig, og ranter tilbake... er det noe bedre liksom

Jeg er så enig med deg, og deg @Murstein, heia dere❤

Endret av Turkis Sau
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringrokk skrev (23 timer siden):

Jo jeg synes det er flott at hun har virket gladere i det siste. Men det er ganske lett å se at Heidi er på sitt gladeste og lykkeligste når hun er ute på reise, og nede hos Tom. Det er når hun sitter hjemme at hun er langt nede, og virker som det tunge har mye med familiesituasjonen å gjøre. 

Skjønner egentlig ikke hvorfor hun ikke bare flytter sørover så hun får vært med kjæresten. Og for ikke å snakke om kulda og det dårlige været hun hele tiden klager på. På lang sikt tror jeg hun vinner mye mer på det helsemessig å bo sørpå med kjæresten (og heller reise opp til trøndelag på besøk) enn å bo fast i trøndelag (og måtte reise laaaangt for å besøke kjæresten). Sikkert et slit for Tom også å måtte ture opp og ned landet for å se henne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (18 timer siden):

Ja takk til ulikheter. Heidi er ei sprudlende dame som byr på seg selv. Åpen og ærlig om alt fra glede til sorg. Ja rett og slett livet. Litt mye sminke og fillers, men det er hennes valg. Vi trenger ikke å skjønne eller være enig i alt, bare godta at dette er hennes stil og at hun trives. Psyken er ulik hos alle, og det må vi godta. Liker både Heidi & Tom ~ de nyter livet!

Ja her er det verken eksponering av barn, reklame kjør, eller dårlig påvirkning på barn og unge, «bare» litt mye Heidi (og Tom).  Og det er jo bare å la være å følge med om en synes det er to much. Det er det for meg, og derfor titter jeg bare innom en sjelden gang. Tror til og med Heidi støtter meg på den! Heier på henne for det om 😁

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...