Saywhat Skrevet tirsdag kl 12:54 #5061 Del Skrevet tirsdag kl 12:54 JojoMoyes skrev (14 timer siden): Argh dumme meg ! Jeg glemte at det er så klart viktig for hun søte uskyldige å dele litt søtsuppe på Instagram også ! Kan jo ikke bare være seg selv på snææææpp. Ja ja da ble det blåmandag på henne også da , kanskje det er karma for å ha selskinnstøvletter oppi sengen i går 🤪 Hun pleier å ha snappestopp når det er blåmerker involvert. Ellers er hun mest aktiv når hun kan klage og grine. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneth Skrevet tirsdag kl 13:27 #5062 Del Skrevet tirsdag kl 13:27 Saywhat skrev (32 minutter siden): Hun pleier å ha snappestopp når det er blåmerker involvert. Ellers er hun mest aktiv når hun kan klage og grine. Blåmerker? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dipsi Skrevet tirsdag kl 14:07 #5063 Del Skrevet tirsdag kl 14:07 Anneth skrev (39 minutter siden): Blåmerker? 🤔 Påfyll i lepper eller botox😅 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneth Skrevet tirsdag kl 14:08 #5064 Del Skrevet tirsdag kl 14:08 Dipsi skrev (Akkurat nå): Påfyll i lepper eller botox😅 Ååjaaa, selvfølgelig 😅😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet tirsdag kl 14:09 #5065 Del Skrevet tirsdag kl 14:09 Dipsi skrev (1 minutt siden): Påfyll i lepper eller botox😅 Eller påfyll i kjaker, panne, dipsa ved siden av øyne osv osv 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet tirsdag kl 14:44 #5066 Del Skrevet tirsdag kl 14:44 Saywhat skrev (33 minutter siden): Eller påfyll i kjaker, panne, dipsa ved siden av øyne osv osv Blir det mer fyll i de leppene nå er de det eneste vi ser av ansiktet 🤡 De når jo allerede opp på nesen 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl 15:38 #5067 Del Skrevet tirsdag kl 15:38 Saywhat skrev (2 timer siden): Hun pleier å ha snappestopp når det er blåmerker involvert. Ellers er hun mest aktiv når hun kan klage og grine. Ja derfor er det vel fikset på noe nå da , for ellers ville hun vel benyttet anledningen til litt heftig grining og pusteøvelser og ju name it . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl 15:41 #5068 Del Skrevet tirsdag kl 15:41 LenaBAL skrev (55 minutter siden): Blir det mer fyll i de leppene nå er de det eneste vi ser av ansiktet 🤡 De når jo allerede opp på nesen Lite pent nå så tør ikke tenke på om de blir enda større 🤷🏼♀️ 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet tirsdag kl 15:51 #5069 Del Skrevet tirsdag kl 15:51 JojoMoyes skrev (11 minutter siden): Ja derfor er det vel fikset på noe nå da , for ellers ville hun vel benyttet anledningen til litt heftig grining og pusteøvelser og ju name it . Nei, tror bare det er litt blåmandag og blåtirsdag etter en fin helg jeg 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl 15:58 #5070 Del Skrevet tirsdag kl 15:58 LenaBAL skrev (1 time siden): Blir det mer fyll i de leppene nå er de det eneste vi ser av ansiktet 🤡 De når jo allerede opp på nesen Bør vel ikke fylle på noe som helst mer egentlig , ser jo ut som hele ansiktet er dratt mot hårfeste men detter fra hverandre fra Kjakan og ned 🤷🏼♀️🤦🏼♀️ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Mister Skrevet tirsdag kl 16:34 #5071 Del Skrevet tirsdag kl 16:34 (endret) Mr. Mister er tilbake😀 Kjedelig at det fremdeles er den samme gamle hakkinga på instaHeidi da. Synes hun ser vanvittig bra ut jeg😍 Drømmedame! Endret tirsdag kl 16:55 av Mr. Mister Typo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet tirsdag kl 17:17 #5072 Del Skrevet tirsdag kl 17:17 Mr. Mister skrev (43 minutter siden): Mr. Mister er tilbake😀 Kjedelig at det fremdeles er den samme gamle hakkinga på instaHeidi da. Synes hun ser vanvittig bra ut jeg😍 Drømmedame! Hvordan var helgeturen? 🙃 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet tirsdag kl 17:19 #5073 Del Skrevet tirsdag kl 17:19 Honey Dew skrev (1 minutt siden): Hvordan var helgeturen? 🙃 Skulle akkurat spørre Tom om det samme her 🤓 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet tirsdag kl 17:22 #5074 Del Skrevet tirsdag kl 17:22 JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Skulle akkurat spørre Tom om det samme her 🤓 Tror ikke Tom hadde sagt at hun er drømmedame 🤣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulltøffel Skrevet tirsdag kl 18:03 #5075 Del Skrevet tirsdag kl 18:03 Tror ikke Mr. Mister er hverken Tom eller Heidi. Rett og slett fordi begge de to har et mye dårligere skriftspråk enn Mr. Mister. Heidi skriver så dårlig at jeg aldri leser tekstene hennes på Instagram, de få setningene jeg har sett fra Tom får ikke toppkarakter de heller. Dette er vel bare en som vil trolle og skøye litt 😄 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet tirsdag kl 18:39 #5076 Del Skrevet tirsdag kl 18:39 ulltøffel skrev (35 minutter siden): Tror ikke Mr. Mister er hverken Tom eller Heidi. Rett og slett fordi begge de to har et mye dårligere skriftspråk enn Mr. Mister. Heidi skriver så dårlig at jeg aldri leser tekstene hennes på Instagram, de få setningene jeg har sett fra Tom får ikke toppkarakter de heller. Dette er vel bare en som vil trolle og skøye litt 😄 Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet onsdag kl 07:50 #5077 Del Skrevet onsdag kl 07:50 Saywhat skrev (14 timer siden): Tror ikke Tom hadde sagt at hun er drømmedame 🤣 ( Nei, drømmedama er ei som ikke klynker når hun kysser eller klorer når hun klør 😛 😛 ) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet onsdag kl 13:25 #5078 Del Skrevet onsdag kl 13:25 Full kontroll skrev (5 timer siden): ( Nei, drømmedama er ei som ikke klynker når hun kysser eller klorer når hun klør 😛 😛 ) Er jeg blitt blokka på snap eller har hun inntatt offerrollen og skal være stille. Hun fikk vel ikke responsen hun håpet på da hun viste hvor respektløst hun opptrådte med vintersko i senga ! Lurer på om hun sover med skoa på i egen seng 🤢 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet onsdag kl 14:16 #5079 Del Skrevet onsdag kl 14:16 LenaBAL skrev (50 minutter siden): Er jeg blitt blokka på snap eller har hun inntatt offerrollen og skal være stille. Hun fikk vel ikke responsen hun håpet på da hun viste hvor respektløst hun opptrådte med vintersko i senga ! Lurer på om hun sover med skoa på i egen seng 🤢 Hun er nok stille på snap. Får ikke opp noe jeg heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet onsdag kl 14:18 #5080 Del Skrevet onsdag kl 14:18 Blue Sky skrev (Akkurat nå): Hun er nok stille på snap. Får ikke opp noe jeg heller. Hun slår 2 fluer i en smekk. Følgerne tror hun lider voldsomt og får masse sympati når hun kommer tilbake «ny og fresh» 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå