Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Shila90 skrev (2 timer siden):

Hva prøver hun å si her? 🤯😂

IMG_4078.jpeg

Jeg så ikke skrivefeilen før nå 🙈😂synes sikkert de lange vinterklørne er lekre da 🤷🏼‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JojoMoyes skrev (19 minutter siden):

Jeg så ikke skrivefeilen før nå 🙈😂synes sikkert de lange vinterklørne er lekre da 🤷🏼‍♀️

Kjempefint. 😩

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslemarthe skrev (28 minutter siden):

Kjempefint. 😩

Hun om det . Jeg skulle ønske jeg kunne få se bilde av henne fra siden og bakfra ! Håret blir tydelig kun fikset foran ser det ut som 🙈😂Sminke trumfer håret skjønner jeg .

Endret av JojoMoyes
Rettet skrivefeil
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (33 minutter siden):

Hun om det . Jeg skulle ønske jeg kunne få se bilde av henne fra siden og bakfra ! Håret blir tydelig kun fikset foran ser det ut som 🙈😂Sminke trumfer håret skjønner jeg .

Hun drar alt håret framover, så bak er det ikke noe hår som henger ned over ryggen i det heletatt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (18 timer siden):

Frisøren idag….hun leser her vettu…

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (15 minutter siden):

I dag fikk jeg så nok av henne at jeg måtte avfølge. Når hun presterer å gjøre narr av Fabian Stang og hans psykiske helse og spekulerer i om at han får gå foran i køen fordi han har vært ordfører, når hun selv har gått til psykiater i flere år på overtid er så usmakelig. Fabian Stang har vært åpen om sine psykiske problemer i mange år, men Heidi påstår at det aldri har blitt nevnt før. Og å konstatere at det ikke finnes private helseforetak som tilbyr psykiatrisk hjelp er i beste fall kunnskapsløshet. Hvorfor skal hun uttale seg så bastant om andres helse og ting hun åpenbart ikke har greie på? 

• Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LenaBAL skrev (27 minutter siden):

Jeg snakker ikke om striping av håret altså 🙈😂Hun har jo liggesveis på begge sider og bak hver dag , så det er ikke noe frisøren får gjort med det 🙈🤷🏼‍♀️Så da hun var hos moren og filmet mens hun krøllet håret , tjafser med løshår som sikkert var falt alt for langt ned , men ble vist ikke merkbart bedre etter heising heller 🤷🏼‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (29 minutter siden):

Hvis hun virkelig leser her må jeg gjøre et forsøk: Heidi, de skranglete armbåndene dine som du hele tiden rister opp og ned foran mikrofonen er såååå irriterende. Nesten like irriterende som smatting 😧 Hører du ikke over opptakene dine før du sender dem ut....?

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (8 minutter siden):

I dag fikk jeg så nok av henne at jeg måtte avfølge. Når hun presterer å gjøre narr av Fabian Stang og hans psykiske helse og spekulerer i om at han får gå foran i køen fordi han har vært ordfører, når hun selv har gått til psykiater i flere år på overtid er så usmakelig. Fabian Stang har vært åpen om sine psykiske problemer i mange år, men Heidi påstår at det aldri har blitt nevnt før. Og å konstatere at det ikke finnes private helseforetak som tilbyr psykiatrisk hjelp er i beste fall kunnskapsløshet. Hvorfor skal hun uttale seg så bastant om andres helse og ting hun åpenbart ikke har greie på? 

Ja sitte og legge ut om andre sin psykiske helse og andre folks konflikter og bla bla som hun selv sier ! Og at de må ta seg en bolle og roe ned . Altså vettu hva , hun kaster de største steiner i eget glasshus , har aldri hørt om et menneske med så mye konflikter rundt seg som henne og null selvinnsikt i alle situasjoner . Burde virkelig ta seg en bolle så kjeften ble stille .

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (8 minutter siden):

Jeg snakker ikke om striping av håret altså 🙈😂Hun har jo liggesveis på begge sider og bak hver dag , så det er ikke noe frisøren får gjort med det 🙈🤷🏼‍♀️Så da hun var hos moren og filmet mens hun krøllet håret , tjafser med løshår som sikkert var falt alt for langt ned , men ble vist ikke merkbart bedre etter heising heller 🤷🏼‍♀️

Men alt du ser foran er løshår. Skjønner ikke hvordan hun får festet løshåret.  Det ekte håret hennes er det som står ut bak, og noen mørke tjafser under. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (3 minutter siden):

Men alt du ser foran er løshår. Skjønner ikke hvordan hun får festet løshåret.  Det ekte håret hennes er det som står ut bak, og noen mørke tjafser under. 

Og ser alltid fett ut... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (40 minutter siden):

Ja sitte og legge ut om andre sin psykiske helse og andre folks konflikter og bla bla som hun selv sier ! Og at de må ta seg en bolle og roe ned . Altså vettu hva , hun kaster de største steiner i eget glasshus , har aldri hørt om et menneske med så mye konflikter rundt seg som henne og null selvinnsikt i alle situasjoner . Burde virkelig ta seg en bolle så kjeften ble stille .

Hun får legge ut et instainnlegg om hvordan folk klager over sin psykiske helse, så skal vi se hvor mye støtte hun får!

Dessuten pleier hun å latterliggjøre andre når hun er høy på livet. Det må være slitsomt å leve et slikt liv. 

Hvorfor kan hun ikke gi av sin tid til frivilligheten? Er det noe hun har, så er det tid i massevis!

Endret av Skogstrolle
Kom på noe mer
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (2 minutter siden):

Hun får legge ut et instainnlegg om hvordan folk klager over sin psykiske helse, så skal vi se hvor mye støtte hun får!

Tar du utfordringen IH? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skuffer og sjokkerer hun noe veldig. Dette bør du legge deg flat på, krype frem og  unnskylde og forklare dine bedrevitende uttalelser nærmere IH!! Nå som årelang samtale med psykiater er over, kommer vi til å få se en *mørkere* og noe "hjelpeløs" IH. *rømmer* T husan når hun snapper, eller blir han bedt om å holde pusten ?? - galskap innom veggene der 😛

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (3 minutter siden):

I dag skuffer og sjokkerer hun noe veldig. Dette bør du legge deg flat på, krype frem og  unnskylde og forklare dine bedrevitende uttalelser nærmere IH!! Nå som årelang samtale med psykiater er over, kommer vi til å få se en *mørkere* og noe "hjelpeløs" IH. *rømmer* T husan når hun snapper, eller blir han bedt om å holde pusten ?? - galskap innom veggene der 😛

Hun løy på seg 5 år, men etter det som ble lagt ut i -18, har hun gått hos han fra da. Og det er 7 år nå. Hvilket pakkeforløp har hun hatt?, når uføretrygden kom for flerfoldige år siden. Og psykiater er ikke for ordinær samtaleterapi, men for å skrive ut medisiner, som hun sa for flere år siden hun ikke ville ha. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vinnanna15 skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er hun ufør? Hue er jo ikke på plass,det skjønner jeg jo men... 

Har vel grint seg til det. Hun hadde store problemer med nav, grinte og bar seg på snap for hun ville ikke i tiltak, men nav truet med at da fikk hun ikke penger.  Så ble det tiltak på et kontor på en skole, og da ble hun sendt rett hjem(hadde på seg storhullet nettingoverdel) og det var siste. Da ble det Sykkiater og uføretrygd. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (9 minutter siden):

Har vel grint seg til det. Hun hadde store problemer med nav, grinte og bar seg på snap for hun ville ikke i tiltak, men nav truet med at da fikk hun ikke penger.  Så ble det tiltak på et kontor på en skole, og da ble hun sendt rett hjem(hadde på seg storhullet nettingoverdel) og det var siste. Da ble det Sykkiater og uføretrygd. 

Må ha god råd med all den handlinga hun driver med. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at hun kan sitte hjemme i sofaen sin og være verdensmester har en mening om alt og alle. Har svar på  det meste men fikser ingen ting i livet sitt selv.  Selvinnsikt er en flott egenskap!

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (17 minutter siden):

Altså med alle disse konfliktene i privatlivet , null selvinnsikt , tar ikke imot kritikk uavhengig av om det er konstruktiv kritikk eller ikke , så skjønner man jo at ingen arbeidsgiver kan bruke et sånt menneske i noen type arbeid . Og hun trenger da ikke jobbe ? Har jo råd til frisør (2 gang nå på 1-2 uker ) innsprøyting i lepper titt  og ofte , noe botox her og der må det jo være siden det er null rynker i panne osv ,silikonpupper . Nettshopping meg her og der , hun har jo penger til alt hun ønsker seg så da trenger hun jo ikke jobbe .

Endret av JojoMoyes
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...