Shila90 Skrevet 29. desember 2024 #4841 Del Skrevet 29. desember 2024 Tippsi skrev (24 minutter siden): Så fan av odd nerdrum, ( eller nedrum som hun sier).. " var det ikke det han hete".🙈..hun er så oppgira i dag at var jo ikke måte på..😅 Altså, Nedrum…. Love it så jævlii gæli. Da vet du vel hva han heter?? Det er nesten ikke til å tro 🤯 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 29. desember 2024 #4842 Del Skrevet 29. desember 2024 Zenhouse skrev (1 time siden): Fikk de tilsnakk i moskeen? Fikk ikke sett kjolen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 29. desember 2024 #4843 Del Skrevet 29. desember 2024 Full kontroll skrev (2 timer siden): Såpass ja… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 29. desember 2024 #4844 Del Skrevet 29. desember 2024 Full kontroll skrev (2 timer siden): De silikon boobsa der trenger enten ett løft eller en bh ihvertfall 🤭 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 29. desember 2024 #4845 Del Skrevet 29. desember 2024 Full kontroll skrev (2 timer siden): Noe som har forskjøvet seg? Innhulet. Tror jeg hadde tatt på meg både noe mer dekkende og passende.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 29. desember 2024 #4846 Del Skrevet 29. desember 2024 Zenhouse skrev (4 timer siden): Fikk de tilsnakk i moskeen? Fikk ikke sett kjolen Jeg tror ikke de fikk tilsnakk, men de ble nektet adgang fordi hun ikke hadde hodeplagg. Men så fikk de lånt et av en mann der og da kom de inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. desember 2024 #4847 Del Skrevet 29. desember 2024 Tråden er ryddet for spekulasjon. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 29. desember 2024 #4848 Del Skrevet 29. desember 2024 Blue Sky skrev (2 timer siden): Jeg tror ikke de fikk tilsnakk, men de ble nektet adgang fordi hun ikke hadde hodeplagg. Men så fikk de lånt et av en mann der og da kom de inn. Aha takk. hun pleier jo å bruke slikt pirat tørkle på hodet under trening og bading. Burde kanskje visst å tatt det med seg i moskeen da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 29. desember 2024 #4849 Del Skrevet 29. desember 2024 Zenhouse skrev (3 timer siden): Aha takk. hun pleier jo å bruke slikt pirat tørkle på hodet under trening og bading. Burde kanskje visst å tatt det med seg i moskeen da. Det lille pirattørkleet hadde nok ikke klart å hamle opp med de boobsa hennes gitt 🫣😃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 29. desember 2024 #4850 Del Skrevet 29. desember 2024 Shila90 skrev (10 timer siden): Altså, Nedrum…. Love it så jævlii gæli. Da vet du vel hva han heter?? Det er nesten ikke til å tro 🤯 Jeg hadde så nær sagt…. Nå går det Nedrum og hjem…. 😅 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 30. desember 2024 #4851 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Shila90 skrev (14 timer siden): Altså, Nedrum…. Love it så jævlii gæli. Da vet du vel hva han heter?? Det er nesten ikke til å tro 🤯 Ja det går litt i surr når man er såpass kunstinteressert som hun er. Lurer på om det er det selvportrett med oppover utstyr hun har lyst til leiligheten 🙈🤣 Endret 30. desember 2024 av Sassya 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 30. desember 2024 #4852 Del Skrevet 30. desember 2024 Hun forteller på snap nå at hun har hatt forverring i psoriasisen under føttene i varmen. Bare ut i fra det tenker jo jeg at jeg ikke ville gått i sandaler i bakgatene der. Tette sko! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 30. desember 2024 #4853 Del Skrevet 30. desember 2024 Det er annonsert en oppdatering vedr hvordan de har hatt det i Egypt og deres erfaringer fra landet. Jeg har vært inne på kartet og kikket litt og for meg ser det ut til at de ikke en gang kom seg så langt som inn til selve Hurghada en gang, så da er det jo litt begrenset hva man har sett, men for all del, de har jo gjort seg noen erfaringer uansett. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 30. desember 2024 #4854 Del Skrevet 30. desember 2024 Blue Sky skrev (16 minutter siden): Det er annonsert en oppdatering vedr hvordan de har hatt det i Egypt og deres erfaringer fra landet. Jeg har vært inne på kartet og kikket litt og for meg ser det ut til at de ikke en gang kom seg så langt som inn til selve Hurghada en gang, så da er det jo litt begrenset hva man har sett, men for all del, de har jo gjort seg noen erfaringer uansett. Jeg fulgte de hver dag på snap i ferien deres. Og helt ærlig kunne det ha vært hvor som helst i "syden". Det var overhodet ingenting som tilsammen at de var i Egypt. All inclusive med det det innebærer av fullstappet buffetrestaurant, bassenger osv. Deretter litt vandring langs havnen, som stort sett ser likedan ut som om det var i Spania eller Hellas. Skulle jeg reist til Egypt hadde det virkelig ikke vært for å ligge inne på et stort all inclusive hotell og slikke sol. Det kan jeg gjøre billigere og like bra på Kreta 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 30. desember 2024 #4855 Del Skrevet 30. desember 2024 Linazer skrev (2 timer siden): Jeg fulgte de hver dag på snap i ferien deres. Og helt ærlig kunne det ha vært hvor som helst i "syden". Det var overhodet ingenting som tilsammen at de var i Egypt. All inclusive med det det innebærer av fullstappet buffetrestaurant, bassenger osv. Deretter litt vandring langs havnen, som stort sett ser likedan ut som om det var i Spania eller Hellas. Skulle jeg reist til Egypt hadde det virkelig ikke vært for å ligge inne på et stort all inclusive hotell og slikke sol. Det kan jeg gjøre billigere og like bra på Kreta Kan vel ikke sammenligne prisnivået i Egypt med Kreta. Kreta er betydelig dyrere enn Egypt. Egypt er å regne som et billigere ferieland enn Hellas og Europa. De bodde også på et billig hotell, så de fikk en billigere ferie enn hvis de har dratt til Kreta. Og man reiser ikke til Kreta på vinteren heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 30. desember 2024 #4856 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Sassya skrev (38 minutter siden): Kan vel ikke sammenligne prisnivået i Egypt med Kreta. Kreta er betydelig dyrere enn Egypt. Egypt er å regne som et billigere ferieland enn Hellas og Europa. De bodde også på et billig hotell, så de fikk en billigere ferie enn hvis de har dratt til Kreta. Og man reiser ikke til Kreta på vinteren heller. Poenget mitt som kanskje ikke kom så godt frem var at skulle jeg reist til Egypt så var det for å oppleve litt mer enn sol og strand. Der de har opplevd er nøyaktig det samme som de vil oppleve på Granca eller andre typiske sydendestinasjoner. Men for all del. Det er vinter, de ville ha sol og varme, mission accomplished! Endret 30. desember 2024 av Linazer Autokorrektur. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 31. desember 2024 #4857 Del Skrevet 31. desember 2024 Linazer skrev (10 timer siden): Poenget mitt som kanskje ikke kom så godt frem var at skulle jeg reist til Egypt så var det for å oppleve litt mer enn sol og strand. Der de har opplevd er nøyaktig det samme som de vil oppleve på Granca eller andre typiske sydendestinasjoner. Men for all del. Det er vinter, de ville ha sol og varme, mission accomplished! Enig med deg om det😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå