Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Full kontroll skrev (4 minutter siden):

Sorry to say,  men nå er det mere «sykt» men sant  enn noen sinne, at IH må  ha flere personligheter/forstyrrelser enn det er farget i palette , altså, what!??  Hvilket « grep» har  hun om T, som bare dilter, og et akksomt «hold nu keft» ( vet betydningen er litt annen enn på  norsk). null tyngde eller kraft som biter på IH, makan!😜😂

Og hun glatter over utbruddene sine med latter. For en berg og dalbane…..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må flire litt altså. Stivpynte seg og ta taxi til og fra den nye luksushavna for å spise den eksklusive og eksotiske retten pizza. Noe så norsk 😂😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (1 time siden):

Og røyket. 

Hvordan vet dere at hun røyker? Jeg syns jo hun ser ut som en typisk røyker (sorry hvis noen blir krenka av den kommentaren), men har aldri sett henne røyke på snap. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (4 minutter siden):

Hvordan vet dere at hun røyker? Jeg syns jo hun ser ut som en typisk røyker (sorry hvis noen blir krenka av den kommentaren), men har aldri sett henne røyke på snap. 

Hun ønsker jo å fremstå som trenings guru så å vise røyking ville nok ødelagt hennes såkalte image 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (19 minutter siden):

Og hun glatter over utbruddene sine med latter. For en berg og dalbane…..

Men som flere har kommentert her så blir disse turene mer og mer sinne utbrudd , tre sekund hysterisk latter , skjelle ut T, hysterisk latter, nedlatenhet ovenfor den lokale kultur, sinne utbrudd….og jalla jalla og ju naim it

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (8 minutter siden):

Jeg har sett det, og sett moren kommentere. Begge deler slettet raskt selvfølgelig

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LenaBAL skrev (20 minutter siden):

Men som flere har kommentert her så blir disse turene mer og mer sinne utbrudd , tre sekund hysterisk latter , skjelle ut T, hysterisk latter, nedlatenhet ovenfor den lokale kultur, sinne utbrudd….og jalla jalla og ju naim it

What ever...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (11 timer siden):

What ever...

Spesielt når hun snakker om moskeen og hun presterer å si

» ja sånn respekt eller what ever»  

om hvorfor hun tok på seg sjal…  

Eller hun sier « veit it om en kan film men æ gjør det læll».   

Meg meg meg filme filme    Driter egentlig i kultur og historie .. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (9 minutter siden):

Spesielt når hun snakker om moskeen og hun presterer å si

» ja sånn respekt eller what ever»  

om hvorfor hun tok på seg sjal…  

Eller hun sier « veit it om en kan film men æ gjør det læll».   

Meg meg meg filme filme    Driter egentlig i kultur og historie .. 

Hadde vært morsomt å spørre henne om hvilken religion som dyrkes i en moske og hva deres profet heter. Jeg tor nesten ikke hun vet det. Kan noen her inne ta på seg oppdraget? 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (1 time siden):

Hadde vært morsomt å spørre henne om hvilken religion som dyrkes i en moske og hva deres profet heter. Jeg tor nesten ikke hun vet det. Kan noen her inne ta på seg oppdraget? 😅

Hvorfor er det så morsomt? Det er jo bare for å drite ut henne. Må alle ha de samme interessene og gå rundt å vite slikt da selv om man er på reise? Hun har jo allerede vist ganske tydelig at det er ikke der hun legger energien sin når hun er på ferie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker oppmerksomhet iallefall🤣 Underholder aller ferierende ved bassenget😜T har det jaggu også i seg, høylytt til tiden han med😎Men det går vel i :- du må rop høgast Tooom, æ hør itj ka du si, Tom, hææregud så mang  gonga æ hi sagt det ti hain, djeeesuus😌Se på meg , se på meg, seee pååå meeeg nåååå😂

Endret av Full kontroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salmonella skrev (1 time siden):

Hvorfor er det så morsomt? Det er jo bare for å drite ut henne. Må alle ha de samme interessene og gå rundt å vite slikt da selv om man er på reise? Hun har jo allerede vist ganske tydelig at det er ikke der hun legger energien sin når hun er på ferie. 

Ja, såpass må hun faktisk vite når hun skal lage reiseprogram og besøke en moske. Det er er minimum av kunnskap man bør ha.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...