Blue Sky Skrevet 15 timer siden #4801 Del Skrevet 15 timer siden Full kontroll skrev (4 minutter siden): Sorry to say, men nå er det mere «sykt» men sant enn noen sinne, at IH må ha flere personligheter/forstyrrelser enn det er farget i palette , altså, what!?? Hvilket « grep» har hun om T, som bare dilter, og et akksomt «hold nu keft» ( vet betydningen er litt annen enn på norsk). null tyngde eller kraft som biter på IH, makan!😜😂 Og hun glatter over utbruddene sine med latter. For en berg og dalbane….. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 15 timer siden #4802 Del Skrevet 15 timer siden Jeg må flire litt altså. Stivpynte seg og ta taxi til og fra den nye luksushavna for å spise den eksklusive og eksotiske retten pizza. Noe så norsk 😂😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 15 timer siden #4803 Del Skrevet 15 timer siden Saywhat skrev (1 time siden): Og røyket. Hvordan vet dere at hun røyker? Jeg syns jo hun ser ut som en typisk røyker (sorry hvis noen blir krenka av den kommentaren), men har aldri sett henne røyke på snap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 15 timer siden #4804 Del Skrevet 15 timer siden J_1990 skrev (4 minutter siden): Hvordan vet dere at hun røyker? Jeg syns jo hun ser ut som en typisk røyker (sorry hvis noen blir krenka av den kommentaren), men har aldri sett henne røyke på snap. Hun ønsker jo å fremstå som trenings guru så å vise røyking ville nok ødelagt hennes såkalte image 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 15 timer siden #4805 Del Skrevet 15 timer siden Blue Sky skrev (19 minutter siden): Og hun glatter over utbruddene sine med latter. For en berg og dalbane….. Men som flere har kommentert her så blir disse turene mer og mer sinne utbrudd , tre sekund hysterisk latter , skjelle ut T, hysterisk latter, nedlatenhet ovenfor den lokale kultur, sinne utbrudd….og jalla jalla og ju naim it 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 15 timer siden #4806 Del Skrevet 15 timer siden J_1990 skrev (8 minutter siden): Hvordan vet dere at hun røyker? Jeg syns jo hun ser ut som en typisk røyker (sorry hvis noen blir krenka av den kommentaren), men har aldri sett henne røyke på snap. Jeg har sett det, og sett moren kommentere. Begge deler slettet raskt selvfølgelig 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 14 timer siden #4807 Del Skrevet 14 timer siden LenaBAL skrev (20 minutter siden): Men som flere har kommentert her så blir disse turene mer og mer sinne utbrudd , tre sekund hysterisk latter , skjelle ut T, hysterisk latter, nedlatenhet ovenfor den lokale kultur, sinne utbrudd….og jalla jalla og ju naim it What ever... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 3 timer siden #4808 Del Skrevet 3 timer siden Skogstrolle skrev (11 timer siden): What ever... Spesielt når hun snakker om moskeen og hun presterer å si » ja sånn respekt eller what ever» om hvorfor hun tok på seg sjal… Eller hun sier « veit it om en kan film men æ gjør det læll». Meg meg meg filme filme Driter egentlig i kultur og historie .. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 3 timer siden #4809 Del Skrevet 3 timer siden LenaBAL skrev (9 minutter siden): Spesielt når hun snakker om moskeen og hun presterer å si » ja sånn respekt eller what ever» om hvorfor hun tok på seg sjal… Eller hun sier « veit it om en kan film men æ gjør det læll». Meg meg meg filme filme Driter egentlig i kultur og historie .. Hadde vært morsomt å spørre henne om hvilken religion som dyrkes i en moske og hva deres profet heter. Jeg tor nesten ikke hun vet det. Kan noen her inne ta på seg oppdraget? 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 1 time siden #4810 Del Skrevet 1 time siden Blue Sky skrev (1 time siden): Hadde vært morsomt å spørre henne om hvilken religion som dyrkes i en moske og hva deres profet heter. Jeg tor nesten ikke hun vet det. Kan noen her inne ta på seg oppdraget? 😅 Hvorfor er det så morsomt? Det er jo bare for å drite ut henne. Må alle ha de samme interessene og gå rundt å vite slikt da selv om man er på reise? Hun har jo allerede vist ganske tydelig at det er ikke der hun legger energien sin når hun er på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 58 minutter siden #4811 Del Skrevet 58 minutter siden (endret) Elsker oppmerksomhet iallefall🤣 Underholder aller ferierende ved bassenget😜T har det jaggu også i seg, høylytt til tiden han med😎Men det går vel i :- du må rop høgast Tooom, æ hør itj ka du si, Tom, hææregud så mang gonga æ hi sagt det ti hain, djeeesuus😌Se på meg , se på meg, seee pååå meeeg nåååå😂 Endret 57 minutter siden av Full kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 32 minutter siden #4812 Del Skrevet 32 minutter siden Salmonella skrev (1 time siden): Hvorfor er det så morsomt? Det er jo bare for å drite ut henne. Må alle ha de samme interessene og gå rundt å vite slikt da selv om man er på reise? Hun har jo allerede vist ganske tydelig at det er ikke der hun legger energien sin når hun er på ferie. Ja, såpass må hun faktisk vite når hun skal lage reiseprogram og besøke en moske. Det er er minimum av kunnskap man bør ha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå