Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lllll skrev (57 minutter siden):

Trodde hun virkelig hun skulle komme inn i moskeen med den dype utrigninga der?

Laget hun scene da? Jeg har henne ikke på Snapchat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (8 minutter siden):

Laget hun scene da? Jeg har henne ikke på Snapchat.

Scene og scene.. Tom fikk så øran flagra, men så fikk hun låne noe som visstnok dekte hår og bryst, så da ble alt bra igjen. Helt til hun kom ut og hadde utblåsning om hvordan det hodekledet stinka og at moskeen ikke var verdt besøket 🍿

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lllll skrev (1 time siden):

Trodde hun virkelig hun skulle komme inn i moskeen med den dype utrigninga der?

IH ja!! Hun tror hun alle vil se de slitne og skeive som dingler og dangler og jalla jalla

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (7 minutter siden):

Scene og scene.. Tom fikk så øran flagra, men så fikk hun låne noe som visstnok dekte hår og bryst, så da ble alt bra igjen. Helt til hun kom ut og hadde utblåsning om hvordan det hodekledet stinka og at moskeen ikke var verdt besøket 🍿

Da håper jeg at andre moskeer får fred. Hvorfor hva hunxsont på Tom? Det var ikke hans skyld.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (3 minutter siden):

Da håper jeg at andre moskeer får fred. Hvorfor hva hunxsont på Tom? Det var ikke hans skyld.

Du får spørre henne 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (22 minutter siden):

ALT er alle andres feil!! Uansett hva! Hun er alltid offer !! 🤡

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi er seg selv lik, bare mas og kjas. Og Tom dilter etter.  Mannen må være stokk dum som orker å stå i dette.  For ett sirkus!

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeBraHaHa skrev (33 minutter siden):

Avfølg, avfølg, avfølg!!

Er du på styr? Jeg lever et kjedelig liv, så litt drama må jeg få sett innimellom 🥰

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogstrolle skrev (Akkurat nå):

Er du på styr? Jeg lever et kjedelig liv, så litt drama må jeg få sett innimellom 🥰

Det frisker jo opp hverdagen :laugh:

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (1 time siden):

Ufyselig dame.

Ja det er sikkert å visst! Måten hun håner folk som ikke er enig eller hvis T ikke er tankeleser og gjør og sier det hun vil til en hver tid!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi kan ha så mye botox hun vil og glatt panne, men den huden mellom brystene avslører hvordan det egentlig står til med huden. Tipper hun har slikket mye sol opp gjennom årene uten solkrem 🤯

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Alisha* skrev (1 time siden):

Heidi er seg selv lik, bare mas og kjas. Og Tom dilter etter.  Mannen må være stokk dum som orker å stå i dette.  For ett sirkus!

Og kjeft og skriking. Gir f i hvem som hører. T må være helt bak mål. Sånn hun bar seg på han nå, og han blir som en redd guttunge på 5 år. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (40 minutter siden):

Heidi kan ha så mye botox hun vil og glatt panne, men den huden mellom brystene avslører hvordan det egentlig står til med huden. Tipper hun har slikket mye sol opp gjennom årene uten solkrem 🤯

Og røyket. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry to say,  men nå er det mere «sykt» men sant  enn noen sinne, at IH må  ha flere personligheter/forstyrrelser enn det er farger i palette , altså, what!??  Hvilket « grep» har  hun om T, som bare dilter, og et akksomt «hold nu keft» ( vet betydningen er litt annen enn på  norsk). null tyngde eller kraft som biter på IH, makan!😜😂

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...