Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Full kontroll skrev (36 minutter siden):

Nei, og  Tom så  etter ett synkehull rett ved stoler😅( hvis jeg fikk bestemme uttrykket/reaksjonene hans ) Han kjenner vel hennes psykiske helse best, han lever nok i og med håp om at hun  skulle/skal bli bedre, òg vet at hun har ingen andre enn han, til støtte og høggstubbe😁Tror hans « kjærlighet « til henne var/er å trygge henne, og er med tiden blitt fastbundet i dette, derfor extra synd å se at oppriktig glede og KjÆrlighet dem imellom er sjelden ,kald og stykkevis🥰 

Tja, syns han er litt ute og kjøre også jeg da, med de rare kommentarene sine når Heidi snapper. Han vet jo at det irriterer henne (hadde irritert meg også), likevel sitter han og babler og kommer med teite kommentarer. 

Jeg nekter å tro at Tom er noe offer, jeg tror de passer til hverandre jeg. Like jalla begge to, syns jeg. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnneSusanne skrev (20 minutter siden):

Helt krise tenker jeg.

I.n.g.e.n (flertallet forhåpentligvis) vil vel vite juicy-detaljer om sexlivet til 60 år gamle damer. Nei, Heidi du er ikke ung lengre. Du er blitt senior og det er jo supert å få lov å bli gammel. Og alt er lov såklart, men av hensyn til den nærmeste familie så burde denne kalenderen vært noe de to som par fint kunne delt i tosomhet. Alt må ikke postes på snap. Tenk på barn og barnebarn. Kleint De'lux!!

Hva har skjedd med Heidi? Kanskje det er hormoner på ville veier også? Syns det har "tatt helt av" med oppførselen hennes. 

Hun har jo følgere som digger kalender-opplegget, så det er tydeligvis noen liker det. 

Jeg liker det ikke, men det er nå mitt valg å se det. Blir som er freakshow jeg ikke klarer å holde meg unna. Men siden jeg selv velger å se det, syns jeg ikke at jeg kan sitte å rakke ned på det. For noen liker det jo. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravleberta skrev (8 timer siden):

Hun har jo følgere som digger kalender-opplegget, så det er tydeligvis noen liker det. 

Jeg liker det ikke, men det er nå mitt valg å se det. Blir som er freakshow jeg ikke klarer å holde meg unna. Men siden jeg selv velger å se det, syns jeg ikke at jeg kan sitte å rakke ned på det. For noen liker det jo. 

Ja det er sant. Og jeg er enig. Jeg hopper over å se på henne, men jeg blir nyskjerrig når jeg leser her inne. Hver sin lyst, både på å se snap og på å kommentere her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det dere sier altså , men det at de er sammen 24/7 begjynner jo å få sine synlige bakdeler for oss som ser og hører, noe de kanskje ikke ser like godt selv, i bobla si🤔Underlig kjemi, som ikke jeg ved  min beste vilje forstår, skal ikke skryte på meg megastor vennekrets , men ingen av de parene  « har ett snev» likheter med IH&T ii alle fall😅 ( vi er fra 55-65)

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så overrasket over hvor mye dårlig teknikk det er på treningen deres.. Ser det hver gang det publiseres noe fra treningssenteret. Det skrytes hemningsløst av trening gjennom flere tiår, og om hvor godt trent hun er, men både kondis og teknikk er helt katastrofe.. Altså, hun skal ha for at hun faktisk trener, men hun ville jo hatt fremgang hvis hun faktisk hadde fokuset på teknikk og ikke bare rushe igjennom øvelsene 😅🤯

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (27 minutter siden):

Jeg blir så overrasket over hvor mye dårlig teknikk det er på treningen deres.. Ser det hver gang det publiseres noe fra treningssenteret. Det skrytes hemningsløst av trening gjennom flere tiår, og om hvor godt trent hun er, men både kondis og teknikk er helt katastrofe.. Altså, hun skal ha for at hun faktisk trener, men hun ville jo hatt fremgang hvis hun faktisk hadde fokuset på teknikk og ikke bare rushe igjennom øvelsene 😅🤯

Men knestrømpene på profilbildet på instagram er sexye da….. 😏

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blue Sky skrev (9 timer siden):

Men knestrømpene på profilbildet på instagram er sexye da….. 😏

All den skarpe og mørke sminken får henne til å se eldre ut. Eldre bør holde seg til rosa og ferskenfarger- ikke sort og mørk sminke.  Det er vel allment kjent... Lurer virkelig på om de som ber henne om sminketips eksisterer... Hun bør i allefall be Vår Staude  som er på hennes alder om noen tips. Hun er jo pent sminket og ikke overlesset av maling... 

Endret av Anita321
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita321 skrev (2 minutter siden):

All den skarpe og mørke sminken får henne til å se eldre ut. Eldre bør holde seg til rosa og ferskenfarger- ikke sort og mørk sminke.  Det er vel allment kjent... Lurer virkelig på om de som ber henne om sminketips eksisterer... Hun bør i allefall be Vår Staude  som er på hennes alder om noen tips. Hun er jo pent sminket og ikke overlesset av maling... 

Altså, mye kan sies om Heidi, og jeg tenker at om hun trivest med denne sminken, så blir det vel hennes business om hun vil bruke den. Og kommentaren med at eldre bør holde seg til rosa og ferskenfarge var i grunnen litt morsom, hvilke sminkekurs har du det fra ? 😅

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice skrev (19 minutter siden):

Altså, mye kan sies om Heidi, og jeg tenker at om hun trivest med denne sminken, så blir det vel hennes business om hun vil bruke den. Og kommentaren med at eldre bør holde seg til rosa og ferskenfarge var i grunnen litt morsom, hvilke sminkekurs har du det fra ? 😅

Ikke sminkekurs. Les litt på nett om sminke og 60 åringer. Se også på andre hva som er pent og ikke. Det er vel også allment kjent at eldre folk ikke skal bruke mye og "hard" sminke

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita321 skrev (1 minutt siden):

Ikke sminkekurs. Les litt på nett om sminke og 60 åringer. Se også på andre hva som er pent og ikke. Det er vel også allment kjent at eldre folk ikke skal bruke mye og "hard" sminke

Uavhengig av hvordan Heidi sminker seg, så er det stor forskjell på en 60 åring og en 60 åring. Jeg kjenner 60 åringer som ser yngre ut enn noen 40 åringer.  Synest det var litt morsomt at du generaliserte 60 åringer med å sminke seg med ferskenfarge og rosa. Det er farger jeg aldri har brukt og kommer heller aldri til å bruke. Jeg tror ikke farger spør etter alder, heller etter hud- og hårtoner.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (11 timer siden):

Tenker du på teknikken på dagens snap? :laugh: 

"...The hanging leg raise should be performed with an emphasis on slow steady movement don't rush or use momentum...." 

Heidi tenkte; 'Sææærlig' :ler: 

Endret av loffen
skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (7 timer siden):

Tenker du på teknikken på dagens snap? :laugh: 

"...The hanging leg raise should be performed with an emphasis on slow steady movement don't rush or use momentum...." 

Heidi tenkte; 'Sææærlig' :ler: 

Yes! 😂 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LenaBAL skrev (2 minutter siden):

La meg vise alle at jeg ikke har peil💯🤣

Det viktigste er å få oppmerksomhet. Det er vår tids svøpe tror jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopiert fra InstaHeidis instagram...

"Det å innta offerrollen er ikke noe jeg ønsker. Når enn har opplevd det på nært hold, så ser man det negative det kan fører til".

🤡

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skogstrolle skrev (1 time siden):

"Det å innta offerrollen er ikke noe jeg ønsker. Når enn har opplevd det på nært hold, så ser man det negative det kan fører til".

🤡

Omg, selvinnsikt…..

Fantastisk sminke i dag, btw. Dust og fint. På snap, vel og merke. Helgenbilde på Insta. 

Endret av Blue Sky
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (2 timer siden):

🤡

Hun som er mester i «alle andre sin skyld, og stakkars meg»  

IH skjerpings nå!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det å skrive om "morgenantrekket" hun skal bruke i "Syden" ? Hun sa at det var likt undertøy men det bryr ikke hun seg om. Det er også greit å gå ute i ullstillongs. Hun kjører sin egen stil, det skal hun få ros for. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...