Blue Sky Skrevet 2. desember 2024 #4601 Del Skrevet 2. desember 2024 Tippsi skrev (1 time siden): Har ikke sett en mer skremt tom..😵💫 dette var vondt å høre på🫣. Huff huff Dette var værre en kalenderen ifjor😅. Dama er snart 60.. så flaut🥴.. dette kunne hun holdt innefor de 4 vegger Skremt kan han vel ikke være. Hvis han ikke vil være med kan han vel sette ned foten og nekte! Jeg greier ikke tro at han ikke har en egen fri vilje. Forresten fatter jeg ikke hva det handler om den der greia han har med å komme med kommentarer som ikke har noe med temaet H snakker om å gjøre i det hele tatt. Sporet av og babler i vei om noe helt annet og begynner plutselig å synge. De er jo helt ute begge to! Det blir kakling og kauking og plutselig setter hun i å skrattle. Hjelpe meg for en dårekiste! 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 2. desember 2024 #4602 Del Skrevet 2. desember 2024 Ōg mor/svigermor på sidelinja holder pent kjeft😝Tom har blikk kontakt med svigers når H turer på, føler seg vel litt mindre alene i Hregimet🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananais Skrevet 2. desember 2024 #4603 Del Skrevet 2. desember 2024 Jeg bruker ikke å kommentere hvordan folk ser ut, men altså.. Hva er det brune gugget under akrylneglene?! Er det hennes egne negler som er misfarget? Nasty var det ihvertfall😳 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 2. desember 2024 #4604 Del Skrevet 2. desember 2024 Full kontroll skrev (2 timer siden): Ōg mor/svigermor på sidelinja holder pent kjeft😝Tom har blikk kontakt med svigers når H turer på, føler seg vel litt mindre alene i Hregimet🤔 Hvordan ser du at mor/svigermor er der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 2. desember 2024 #4605 Del Skrevet 2. desember 2024 Tippsi skrev (4 timer siden): Har ikke sett en mer skremt tom..😵💫 dette var vondt å høre på🫣. Huff huff Dette var værre en kalenderen ifjor😅. Dama er snart 60.. så flaut🥴.. dette kunne hun holdt innefor de 4 vegger Tror dere at Heidi velger "bondish" ? (*bondage) Litt flaut å både se og høre på. Enig at voksne folk burde klart å holde dette innenfor husets 4 vegger. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 2. desember 2024 #4606 Del Skrevet 2. desember 2024 Skravleberta skrev (36 minutter siden): Hvordan ser du at mor/svigermor er der? Hørte henne helt i begynnelsen av kalenderseansen, samt at Tom’s blikk så i henne retning flere ganger😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lllll Skrevet 3. desember 2024 #4607 Del Skrevet 3. desember 2024 Kunne kanskje ventet med å åpne parkalender til de var hjemme hos seg selv igjen. Sitte i stua til moren og kauke ut om oral sex 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 3. desember 2024 #4608 Del Skrevet 3. desember 2024 Så lenge hun får oppmuntrende meldinger fra følgere, så gir hun bånn gass og peise på! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 3. desember 2024 #4609 Del Skrevet 3. desember 2024 Skogstrolle skrev (17 minutter siden): Så lenge hun får oppmuntrende meldinger fra følgere, så gir hun bånn gass og peise på! Rett og slett smertefullt og pinlig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3. desember 2024 #4610 Del Skrevet 3. desember 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 4. desember 2024 #4611 Del Skrevet 4. desember 2024 Skogstrolle skrev (16 timer siden): Så lenge hun får oppmuntrende meldinger fra følgere, så gir hun bånn gass og peise på! "Alt e ikke så gæli vettu" sa hun også til Tom. - Hvor les hun at alt er galt montro?🫣 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 4. desember 2024 #4612 Del Skrevet 4. desember 2024 AnneSusanne skrev (1 time siden): "Alt e ikke så gæli vettu" sa hun også til Tom. - Hvor les hun at alt er galt montro?🫣 Ja, det fikk jeg ogdå med meg. Og plutselig var Tom SÅ med på notene og skulle til og med lese opp fra kalenderen. Noe de forøvrig klarer utmerket begge to, med gammalmannsøyne og elendig engelsk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 4. desember 2024 #4613 Del Skrevet 4. desember 2024 Rett og slett flaut at hun drar med seg Tom i den kalendergreia. Han virker ubekvem og lite fornøyd. Dama nærmer seg 60,og fjaser som en tenåring over sexleker. Her har vi hvertfall en god grunn til hvorfor familien har kuttet kontakten. Grøss og gru! Man kan jo undres over hva/hvordan har skjedd med hodet hennes. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 4. desember 2024 #4614 Del Skrevet 4. desember 2024 Alisha* skrev (43 minutter siden): Rett og slett flaut at hun drar med seg Tom i den kalendergreia. Han virker ubekvem og lite fornøyd. Dama nærmer seg 60,og fjaser som en tenåring over sexleker. Her har vi hvertfall en god grunn til hvorfor familien har kuttet kontakten. Grøss og gru! Man kan jo undres over hva/hvordan har skjedd med hodet hennes. 💯💯 synd på nær familie 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 4. desember 2024 #4615 Del Skrevet 4. desember 2024 Alisha* skrev (1 time siden): Rett og slett flaut at hun drar med seg Tom i den kalendergreia. Han virker ubekvem og lite fornøyd. Dama nærmer seg 60,og fjaser som en tenåring over sexleker. Her har vi hvertfall en god grunn til hvorfor familien har kuttet kontakten. Grøss og gru! Man kan jo undres over hva/hvordan har skjedd med hodet hennes. Jeg henger meg litt opp i det der jeg nå, at han etter noens mening virker ubekvem og lite fornøyd. Han er ansvarlig for seg selv og sine egne handlinger og det er ikke synd i ham. Han må sette ned foten hvis dette er noe han synes er utenfor hans komfortsone. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 4. desember 2024 #4616 Del Skrevet 4. desember 2024 Blue Sky skrev (38 minutter siden): Jeg henger meg litt opp i det der jeg nå, at han etter noens mening virker ubekvem og lite fornøyd. Han er ansvarlig for seg selv og sine egne handlinger og det er ikke synd i ham. Han må sette ned foten hvis dette er noe han synes er utenfor hans komfortsone. Ja, det er sant. Han virker litt av og på når det gjelder å være fornøyd. Men som du sier, han må stå opp for seg selv. Jeg hadde nok gått - nei forresten løpt 🏃 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 4. desember 2024 #4617 Del Skrevet 4. desember 2024 Alisha* skrev (3 timer siden): Rett og slett flaut at hun drar med seg Tom i den kalendergreia. Han virker ubekvem og lite fornøyd. Dama nærmer seg 60,og fjaser som en tenåring over sexleker. Her har vi hvertfall en god grunn til hvorfor familien har kuttet kontakten. Grøss og gru! Man kan jo undres over hva/hvordan har skjedd med hodet hennes. Bestemor på nett med " sånn kalender" kan vel ikke annet enn kalles pinlig.... Det forstår hun ikke selv... Ikke mange 60 åringer med slikt innhold på snap. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 4. desember 2024 #4618 Del Skrevet 4. desember 2024 Anita321 skrev (54 minutter siden): Bestemor på nett med " sånn kalender" kan vel ikke annet enn kalles pinlig.... Det forstår hun ikke selv... Ikke mange 60 åringer med slikt innhold på snap. Nei, og Tom så etter ett synkehull rett ved stoler😅( hvis jeg fikk bestemme uttrykket/reaksjonene hans ) Han kjenner vel hennes psykiske helse best, han lever nok i og med håp om at hun skulle/skal bli bedre, òg vet at hun har ingen andre enn han, til støtte og høggstubbe😁Tror hans « kjærlighet « til henne var/er å trygge henne, og er med tiden blitt fastbundet i dette, derfor extra synd å se at oppriktig glede og KjÆrlighet dem imellom er sjelden ,kald og stykkevis🥰 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 4. desember 2024 #4619 Del Skrevet 4. desember 2024 Anita321 skrev (1 time siden): Bestemor på nett med " sånn kalender" kan vel ikke annet enn kalles pinlig.... Det forstår hun ikke selv... Ikke mange 60 åringer med slikt innhold på snap. Helt krise tenker jeg. I.n.g.e.n (flertallet forhåpentligvis) vil vel vite juicy-detaljer om sexlivet til 60 år gamle damer. Nei, Heidi du er ikke ung lengre. Du er blitt senior og det er jo supert å få lov å bli gammel. Og alt er lov såklart, men av hensyn til den nærmeste familie så burde denne kalenderen vært noe de to som par fint kunne delt i tosomhet. Alt må ikke postes på snap. Tenk på barn og barnebarn. Kleint De'lux!! Hva har skjedd med Heidi? Kanskje det er hormoner på ville veier også? Syns det har "tatt helt av" med oppførselen hennes. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 4. desember 2024 #4620 Del Skrevet 4. desember 2024 Blue Sky skrev (3 timer siden): Jeg henger meg litt opp i det der jeg nå, at han etter noens mening virker ubekvem og lite fornøyd. Han er ansvarlig for seg selv og sine egne handlinger og det er ikke synd i ham. Han må sette ned foten hvis dette er noe han synes er utenfor hans komfortsone. Jeg er sååå enig med deg! Jeg syns det ser ut som om Tom liker kalenderseansen jeg, han ser absolutt ikke ut som om han er tvunget med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå