Saywhat Skrevet 17. november 2024 #4521 Del Skrevet 17. november 2024 Lunabelle skrev (1 time siden): Det virket ikke akkurat som stemningen var så hjertelig. Skulle tro de var der hver for seg...😅 Det var de nok da. Hun tåler ikke at han besøker moren, derav hysterisk gråting og deprasjon før de skulle dra 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 17. november 2024 #4522 Del Skrevet 17. november 2024 LenaBAL skrev (3 timer siden): Eller konsekvensene av å gjøre det slutt blir for store. Tenker på det hun satte i gang sist. Ja, da ville han ut av forholdet, men syntes det var vanskelig å si det. Så rart... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananais Skrevet 17. november 2024 #4523 Del Skrevet 17. november 2024 Fy f**n, for et menneske! Jeg fatter og begriper ikke at den mannen orker. Hun oppfører seg tidvis helt forferdelig, syter og klager. Og at de har behov for å snakke om gamle dager, felles bekjente og ting som ikke har med Heidi å gjøre; selvsagt har de det! Han ser dem omtrent aldri fordi han bruker all sin tid på henne og hennes greier. Jeg slutter aldri å bli sjokkert over måten hun behandler han på, og måten hun forholder seg til verden. Det er helt sjukt, på en særdeles uvanlig måte. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 18. november 2024 #4524 Del Skrevet 18. november 2024 Ananais skrev (14 timer siden): Fy f**n, for et menneske! Jeg fatter og begriper ikke at den mannen orker. Hun oppfører seg tidvis helt forferdelig, syter og klager. Og at de har behov for å snakke om gamle dager, felles bekjente og ting som ikke har med Heidi å gjøre; selvsagt har de det! Han ser dem omtrent aldri fordi han bruker all sin tid på henne og hennes greier. Jeg slutter aldri å bli sjokkert over måten hun behandler han på, og måten hun forholder seg til verden. Det er helt sjukt, på en særdeles uvanlig måte. Tom ser sliten og lei ut i dag, må være både frustrende og fryktelig flaut å ha med Heidi til familie med hennes sinnsyke filming å prat med babystemme. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 18. november 2024 #4525 Del Skrevet 18. november 2024 panzerpølsa skrev (2 minutter siden): Tom ser sliten og lei ut i dag, må være både frustrende og fryktelig flaut å ha med Heidi til familie med hennes sinnsyke filming å prat med babystemme. Ja, hjelpes, den der «smiske» tilgjorte babystemma🤮Ja, nå gjelder det for Tom å holde tunga rett i munnen, , men skyllebøtte for ett eller annet , den kommer den, på hjemveien, eller furtebua hjemme. Ble ny bukse, som å se en 5-åring får velge seg snope han har ventet så lenge på. «Hvor lenger var(er) Adam i paradiset?» 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 18. november 2024 #4526 Del Skrevet 18. november 2024 Full kontroll skrev (29 minutter siden): Ja, hjelpes, den der «smiske» tilgjorte babystemma🤮Ja, nå gjelder det for Tom å holde tunga rett i munnen, , men skyllebøtte for ett eller annet , den kommer den, på hjemveien, eller furtebua hjemme. Ble ny bukse, som å se en 5-åring får velge seg snope han har ventet så lenge på. «Hvor lenger var(er) Adam i paradiset?» 😅 I alle fall rimelig tydelig hva Toms søster syns og føler. Babystemme og hysterisk latter hører da ikke hjemme noen steder. Det hun driver med er manipulering og kontrollering på høyt plan, i tillegg til å være så toxic som man får det. Usunt for alle rundt henne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 18. november 2024 #4527 Del Skrevet 18. november 2024 panzerpølsa skrev (42 minutter siden): Tom ser sliten og lei ut i dag, må være både frustrende og fryktelig flaut å ha med Heidi til familie med hennes sinnsyke filming å prat med babystemme. Håper familien til Tom snakker han til vett. Hun er jo så toxic og en helt syk oppførsel. I bilen så han helt ferdig ut, mens hun satt ved siden av med tilgjort stemme og flåset ved siden av. Rett og slett ubehagelig å se på. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 18. november 2024 #4528 Del Skrevet 18. november 2024 Trist og se mennesker som flykter i panikk når de oppdager Heidi som hyler og skravler mens hun febrilsk skal filme alt og alle. Men kommer de seg unna kameraet hennes? Neida. Svigerinnen så jo helt skremt ut stakkars. For en insane oppførsel av ei godt voksen dame, som på ingen måte eier folkeskikk! Huk bør hvertfall endre attitude før hun skal til Egypt. Tror ikke slik filming og vulgær oppførsel aksepteres der. Tom stakkars.. ser ut som at han har gitt opp og gått fullstendig i kjelleren. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. november 2024 #4529 Del Skrevet 18. november 2024 ohmylord skrev (4 minutter siden): Trist og se mennesker som flykter i panikk når de oppdager Heidi som hyler og skravler mens hun febrilsk skal filme alt og alle. Men kommer de seg unna kameraet hennes? Neida. Svigerinnen så jo helt skremt ut stakkars. For en insane oppførsel av ei godt voksen dame, som på ingen måte eier folkeskikk! Huk bør hvertfall endre attitude før hun skal til Egypt. Tror ikke slik filming og vulgær oppførsel aksepteres der. Tom stakkars.. ser ut som at han har gitt opp og gått fullstendig i kjelleren. Kan jo være at hun havner i arresten hvis hun går for langt. Håper Tom er tøff nok til å reise hjem alene hvis det skjer. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 18. november 2024 #4530 Del Skrevet 18. november 2024 Syns det ser ut som om de har en koselig dag i dag jeg. Stakkars Tom? Han er ikke noe bedre når han filmer han heller. Han filmer også fremmede folk tett innpå, bikinikledde jenter og russejenter. Pluss at han er en voksen mann, som kan ta egne valg, det er jo ikke synd på han? Syns de kler hverandre jeg, 2 stk. harrytasser på Danmarkstur 😆 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. november 2024 #4531 Del Skrevet 18. november 2024 Skravleberta skrev (2 minutter siden): Syns det ser ut som om de har en koselig dag i dag jeg. Stakkars Tom? Han er ikke noe bedre når han filmer han heller. Han filmer også fremmede folk tett innpå, bikinikledde jenter og russejenter. Pluss at han er en voksen mann, som kan ta egne valg, det er jo ikke synd på han? Syns de kler hverandre jeg, 2 stk. harrytasser på Danmarkstur 😆 Heidi er veldig manipulerende og gjør det hun kan for å holde på han. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulltøffel Skrevet 18. november 2024 #4532 Del Skrevet 18. november 2024 Skravleberta skrev (3 timer siden): Syns det ser ut som om de har en koselig dag i dag jeg. Stakkars Tom? Han er ikke noe bedre når han filmer han heller. Han filmer også fremmede folk tett innpå, bikinikledde jenter og russejenter. Pluss at han er en voksen mann, som kan ta egne valg, det er jo ikke synd på han? Syns de kler hverandre jeg, 2 stk. harrytasser på Danmarkstur 😆 Harrytasser er det jeg også tenker😆 God gammeldags trailerpark style. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 18. november 2024 #4533 Del Skrevet 18. november 2024 Skravleberta skrev (3 timer siden): Syns det ser ut som om de har en koselig dag i dag jeg. Stakkars Tom? Han er ikke noe bedre når han filmer han heller. Han filmer også fremmede folk tett innpå, bikinikledde jenter og russejenter. Pluss at han er en voksen mann, som kan ta egne valg, det er jo ikke synd på han? Syns de kler hverandre jeg, 2 stk. harrytasser på Danmarkstur 😆 Nå er det ikke noen tvil om at det er noe med Tom, ingen "normale" mennesker hadde klart å leve med dette. Men jeg tenker mer på de rundt her nå, som hans familie og venner, i tillegg til hennes nære. Det er fryktelig å se på dynamikken, og man kan bare tenke seg til det som foregår off camera. Sånn ødelegger familier, nære relasjoner og nettverk. Harry eller ikke, Heidi er giftig og manipulerende for alle hun kommer i kontakt med. Om det er forbipasserende som filmes, behandlere/ansatte på ulike steder som hoteller, klinikker og restauranter, og selvfølgelig de som må omgås henne i livet. Så det er ikke Tom og Heidi jeg syns synd på, men de rundt de, har jeg en enorm respekt for som holder det ut selv i små porsjoner. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananais Skrevet 18. november 2024 #4534 Del Skrevet 18. november 2024 panzerpølsa skrev (2 timer siden): Nå er det ikke noen tvil om at det er noe med Tom, ingen "normale" mennesker hadde klart å leve med dette. Men jeg tenker mer på de rundt her nå, som hans familie og venner, i tillegg til hennes nære. Det er fryktelig å se på dynamikken, og man kan bare tenke seg til det som foregår off camera. Sånn ødelegger familier, nære relasjoner og nettverk. Harry eller ikke, Heidi er giftig og manipulerende for alle hun kommer i kontakt med. Om det er forbipasserende som filmes, behandlere/ansatte på ulike steder som hoteller, klinikker og restauranter, og selvfølgelig de som må omgås henne i livet. Så det er ikke Tom og Heidi jeg syns synd på, men de rundt de, har jeg en enorm respekt for som holder det ut selv i små porsjoner. Det du skriver her, er helt riktig. Det er virkelig synd på de som ikke egentlig har et valg, men må på et eller annet vis omgås henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 19. november 2024 #4535 Del Skrevet 19. november 2024 Hun forstår ikke hvorfor seertallene går ned med flere tusen hver gang de er på tur... Vel, det er jo fordi folk ikke er interesserte i turene hennes minutt for minutt. Folk følger henne pga drama, ikke for å se museumer og butikkene i Ålborg og Brønderslev 😅. 2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 19. november 2024 #4536 Del Skrevet 19. november 2024 Lunabelle skrev (38 minutter siden): Hun forstår ikke hvorfor seertallene går ned med flere tusen hver gang de er på tur... Vel, det er jo fordi folk ikke er interesserte i turene hennes minutt for minutt. Folk følger henne pga drama, ikke for å se museumer og butikkene i Ålborg og Brønderslev 😅. Hun greier forresten ikk uttale ordet Brønderslev heller, hverken på dansk eller norsk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 19. november 2024 #4537 Del Skrevet 19. november 2024 Lunabelle skrev (1 time siden): Hun forstår ikke hvorfor seertallene går ned med flere tusen hver gang de er på tur... Vel, det er jo fordi folk ikke er interesserte i turene hennes minutt for minutt. Folk følger henne pga drama, ikke for å se museumer og butikkene i Ålborg og Brønderslev 😅. Spot on! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 19. november 2024 #4538 Del Skrevet 19. november 2024 Og der så vi svigermor Jytte i bakgrunnen der hun gikk i truse og overdel..... Ikke greit, Heidi!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkywinky Skrevet 19. november 2024 #4539 Del Skrevet 19. november 2024 Jeg må innom her å se hva som skjer i dette togkræsjet. Jeg har aldri sendt noe til Heidi, men jeg er tydeligvis blokkert likevel. Hun dukket opp i oppdag i snap tidligere, men det sluttet for noen måneder siden. Får heller ikke søkt henne opp. Merkelig å bli blokkert helt uten grunn og uten at hun skal kunne vite om meg? Eller blokkerer hun folk som ser snappene, men som ikke følger henne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 19. november 2024 #4540 Del Skrevet 19. november 2024 thinkywinky skrev (8 minutter siden): Jeg må innom her å se hva som skjer i dette togkræsjet. Jeg har aldri sendt noe til Heidi, men jeg er tydeligvis blokkert likevel. Hun dukket opp i oppdag i snap tidligere, men det sluttet for noen måneder siden. Får heller ikke søkt henne opp. Merkelig å bli blokkert helt uten grunn og uten at hun skal kunne vite om meg? Eller blokkerer hun folk som ser snappene, men som ikke følger henne? Hun er ustabil så helt umulig å vite hva som er grunnen . Hun får ting for seg , eksploderer og kjefter på alle som ikke gjør som hun sier eller prater henne etter munnen! Så svitsjer over til babystemme og hysterisk latter, der hun ler av noen og ikke med!! 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå