Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ananais skrev (8 minutter siden):

Noen er høy på livet, nå som følgere stopper henne på båten og hun får påspandert drikke på bar😅

Hun hyler og skriker og ler. Og absolutt ALT og alle skal filmes. Men om Tom bruker litt av tiden sin på å spille golf på ipaden. Gud forby. Det passer dårlig for frk bibelstripp. Så da skal det også filmes og gubben skal henges ut på snapp. Det er ikke nydelisj.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohmylord skrev (17 timer siden):

Hun hyler og skriker og ler. Og absolutt ALT og alle skal filmes. Men om Tom bruker litt av tiden sin på å spille golf på ipaden. Gud forby. Det passer dårlig for frk bibelstripp. Så da skal det også filmes og gubben skal henges ut på snapp. Det er ikke nydelisj.

Etter at jeg har sett en viss en er det nå enkelt å skjønne meningen bak ord som  for eksempel usmakelig  og ufordragelig !!!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (1 time siden):

Etter at jeg har sett en viss en er det nå enkelt å skjønne meningen bak ord som  for eksempel usmakelig  og ufordragelig !!!!

Ja, denne er usmakelig. Hun spør folk og svarer selv. Og ler bort alt som blir sagt. Ikke mye tid hun har med Tom på denne turen. Hun er mest opptatt av og dokumentere. Tom får ikke en gang spise pølsa si ifred uten og ha kamera oppi trynet. Bra hun er høy på livet nå som Tom spanderer og skjemmer henne bort. Når hun kommer hjem er livet trasig igjen og hun går i kjelleren med ett smell. Som vanlig. 

Endret av ohmylord
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart hun ikke tjener penger på snap så mye som hun legger ut. Hun klager jo hele tiden over dårlig råd. Hun burde tjene like mye som Isabel så aktiv som hun er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lllll skrev (11 minutter siden):

Haha gikk hun faktisk bak kassedisken hvor de ansatte kun har adgang for å filme ølbryggeren??

Ja, det tror jeg faktisk

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoveMoschino skrev (5 minutter siden):

Rart hun ikke tjener penger på snap så mye som hun legger ut. Hun klager jo hele tiden over dårlig råd. Hun burde tjene like mye som Isabel så aktiv som hun er

Isabella Råd, som hun kaller henne. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi måtte virkelig kauke ut og gjøre ut stort nr ut av at hun ansatte ikke ønsket å bli bli med på kamera når hun filmet, som om det er sjokkerende at noen faktisk ikke vil 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lllll skrev (54 minutter siden):

Heidi måtte virkelig kauke ut og gjøre ut stort nr ut av at hun ansatte ikke ønsket å bli bli med på kamera når hun filmet, som om det er sjokkerende at noen faktisk ikke vil 

Det virker som om hun forventer at de på hennes befaling skal stille opp på sekundet og være med å lage dokumentar. Akkurat som hun gjorde med kiropraktoren til Tom for noen dager siden. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alisha* skrev (7 minutter siden):

Synes Heidi er direkte frekk - både mot Tom og andre hun møter. Alt skal filmes, om folk vil eller ikke. 

Det er faktisk straffbart og filme folk uten deres samtykke. Unger og alt skal filmes i senk! Skal rapportere kontoen hennes!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alisha* skrev (1 time siden):

Synes Heidi er direkte frekk - både mot Tom og andre hun møter. Alt skal filmes, om folk vil eller ikke. 

Jeg syns hun bare blir verre og verre på alle disse tingene. Det er meg meg meg!!! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohmylord skrev (1 time siden):

Det er faktisk straffbart og filme folk uten deres samtykke. Unger og alt skal filmes i senk! Skal rapportere kontoen hennes!

Det spørs hvilket land en er i det. Det er forskjellige lover i hvert land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Honey Dew skrev (13 minutter siden):

I Norge er det straffbart. Og Heidi gjør det uansett hvor hun er og uansett hvem land hun er i. Så jeg tror ikke det spiller stor rolle for hennes del!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohmylord skrev (5 timer siden):

Vi bør alle rapportere henne!!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (8 minutter siden):

Vi bør alle rapportere henne!!

Jeg har gjort det og håper andre gjør det samme. Dette er ikke greit. Hvem andre går rundt på ett kjøpesenter med selfiestang og filmer alt og alle. Jeg har reist mye, og har aldri sett det tidligere.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (6 timer siden):

Det samme personvernet har man i DK. Dessuten har hun fått reaksjoner i ulike land på filmingen sin, også i sydlige strøk.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...