Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Anita321 skrev (13 timer siden):

Rart hun ikke "snapper" om hva Tom synes om brevet😂. Hun kan jo gjerne filme det, så mye annet rart som hun filmer. 

Han var nok ute å syklet i hele går 🤣

Endret av LenaBAL
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NeverSayNever skrev (8 timer siden):

Hæh? Har noen betalt henne 50’ for reklamere for ett produkt? ?? Ønsker de gå konkurs??😅😅

Hun har reklamert for en hårføner og noen her har tolket henne dit hen at hun fikk 50` for oppdraget, noe jeg mener er feiltolkning av det hun uttalte om dette. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LenaBAL skrev (1 time siden):

Han var not  ute å syklet i hele går 🤣

Han var det, nedmed Piren og så på cruiseskipet Queen Mary 2. Etterpå sykla han til Koteng Arena og kikka på damene som sparka fotball 🫠

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (1 time siden):

Han var det, nedmed Piren og så på cruiseskipet Queen Mary 2. Etterpå sykla han til Koteng Arena og kikka på damene som sparka fotball 🫠

Har dere sett posten til Tom på face? Stor kontrast til IH som ikke er på talefot med sine søsken ! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne hun spart seg for, prøve få inn tom's meninger..han virker jo helt uinteressert 🙈, skal presse inn hva han synes om henne og hennes personlighet 🤣  for at vi ikke forstår om han har det bra eller ikke...han virker noe drit lei , å holder seg mer og mer i bakgrunnen .  

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Den som  tier samtykker» Det som  ikke ligger latendt/naturlig/fremst på tunga er vanskelig å presse frem hos noen,Heidi ! Huff, ditt søker på bekreftelse er trist skue, med litt selvinnsikt hadde du kommet lengre med bekreftelse fra  andre. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var så få som hadde støttet/«laika» innlegget om brevet på insta.. Da kunne ikke folk ha lest teksten, mente hun. Jeeezus Christ, for å bruke et velkjent utrykk😅 Er det mulig å være mer inni sin egen ræv?! Den gjengse følger bryr seg ganske lite om hva du skriver, Heidi.. Folk følger på grunn av sirkuset, hverken mer eller mindre.

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (5 timer siden):

Hun har reklamert for en hårføner og noen her har tolket henne dit hen at hun fikk 50` for oppdraget, noe jeg mener er feiltolkning av det hun uttalte om dette. 

Ok. Med tanke på hva hun sier og gjør,er det litt rart ett firma/merke osv vil bli assosiert med henne.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (5 timer siden):

Hun påstod også de hadde fortalt henne at de aldri hadde solgt så mange fønere som de gjorde etter at hun hadde snakket om de. 

Raeally... hun gadd jo ikke engang vise hvordan den funket på håret hennes, hun satt jo bare der og peker på den

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeverSayNever skrev (15 timer siden):

Hæh? Har noen betalt henne 50’ for reklamere for ett produkt? ?? Ønsker de gå konkurs??😅😅

Jepp, der var hun eksplisitt. Grunnen var nok at det gikk litt over styr for henne, fordi 50’ er maks ved siden av trygd, eller 49,6’

Iogm at det var slutten på året så gikk det bra, og hun fikk vurdere neste år hva hun gjorde med firma etc.  skulle tro de ønsket det, hun vifter frenetisk med føneren til 5000kr, hvem kjøper det? Usikre damer på trygd? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig å sutre over få likes på det innlegget om hatbrevet! Hun har jo tatt det opp tidligere,  på snapchat. For meg er det old news. Gadd jo ikke se det en gang til..

Og til å ikke bry seg, så bryr hun seg innmari mye, spør du meg. 🤦‍♀️

Den samtalen med Tom var fryktelig pinlig, aner ikke hva hun ville ha ham til å si. La nå han spille golf i fred. :ler: 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun (faktisk) slettet dagens  snap? Om det stemmer, så er det veldig bra   , dagens «oppførsel»  har ingenting utenfor husets fire vegger  å gjøre, null filter, bare «slemt»,  beviser ett slemt oppmerksomsykt  menneske. Hvor høyt setter egentlig hun Tom, når hun snakker   til han slik nedverdigende, òg de  forakte blikkene hun sender han når han ikke svarer det hun mente han burde svart, om hun ikker er heksa selv, så er hu slekt me a😅

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser og spekulasjoner.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full kontroll skrev (7 minutter siden):

Har hun (faktisk) slettet dagens  snap? Om det stemmer, så er det veldig bra   , dagens «oppførsel»  har ingenting utenfor husets fire vegger  å gjøre, null filter, bare «slemt»,  beviser ett slemt oppmerksomsykt  menneske. Hvor høyt setter egentlig hun Tom, når hun snakker   til han slik nedverdigende, òg de  forakte blikkene hun sender han når han ikke svarer det hun mente han burde svart, om hun ikker er heksa selv, så er hu slekt me a😅

Tydeligvis, gikk visst glipp av den,kanskje like greit. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (1 time siden):

Stemning i heimen hos dem i kveld, tenker jeg 🥰

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (23 minutter siden):

Stemning i heimen hos dem i kveld, tenker jeg 🥰

Skulle vært flue på veggen, gitt😅 Har vel lagt seg i stabile snurteleie hu dær😅God underholdning , ôg  så langt fra hvordan man selv eller venninner har det , Frk Hoff er meget spesiell, på snap og privat😅Men, trist å være  vitne til et såpass dysfunksjonelt forhold, til tross alt voksne mennesker🥰

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Full kontroll skrev (11 timer siden):

Skulle vært flue på veggen, gitt😅 Har vel lagt seg i stabile snurteleie hu dær😅God underholdning , ôg  så langt fra hvordan man selv eller venninner har det , Frk Hoff er meget spesiell, på snap og privat😅Men, trist å være  vitne til et såpass dysfunksjonelt forhold, til tross alt voksne mennesker🥰

Hvorfor finner en voksen mann seg i å bli behandlet så bedritent ?? Han er tross alt den eneste som ser ut til å orke henne. Ifølge henne selv er hun i konflikt med de fleste andre. Han betaler reiser og hår og ditt og datt og jalla jalla … hvorfor??? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

InstaHeidi.

Jeg tenker at du burde logge av snap-sending for ei stund. Virkelig!! Du er ekstra depressiv for tiden. Har nettopp sett dagens snapsending. Gråting foran snap. Blir det bedre for deg da, tenker du?

Kan du ikke bare logge av i perioder? Jeg unner deg ro og fred. Finn en hobby å pusle med. Strikking, hekling, maling, tegning...det kan være terapi å konsentrere seg om noe annet enn "sitt eget humør". 

Dopaminen du får av å publisere oppleves sikkert som godt for deg, men vit at det kreves bare mer og mer fra deg for å få samme "rushet". 

Logge av = Frihet.

Skal prøve å etterleve mine egne råd. Det blir for mye skrolling og SoMe for min del også. 

Alt godt ønskes🍀

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk ikke den i responsen på brevet i går som hun trengte. Alle skjønner at dette brevet har blitt altoppslukende for henne og at hun trenger enorme mengder bekreftelser på hvor ille dette var og sympatien kan aldri blir stor nok. 
Nå går hun i kjelleren fordi egoet hennes brister. Når hun ikke engang klarer å være alene i eget selskap, hvordan skal man da forvente at andre makter det?

Brutte relasjoner er konsekvensen av denne adferden, ikke årsaken. 

Hun burde ha blitt eksponert for seg selv alene i så stor grad at man kunnet definert det som traumebehandling. Møte seg selv på lik linje med andre. 
Brevet var såpass dust at det burde vært destruert og glemt for lenge siden. 

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneSusanne skrev (11 timer siden):

InstaHeidi.

Jeg tenker at du burde logge av snap-sending for ei stund. Virkelig!! Du er ekstra depressiv for tiden. Har nettopp sett dagens snapsending. Gråting foran snap. Blir det bedre for deg da, tenker du?

Kan du ikke bare logge av i perioder? Jeg unner deg ro og fred. Finn en hobby å pusle med. Strikking, hekling, maling, tegning...det kan være terapi å konsentrere seg om noe annet enn "sitt eget humør". 

Dopaminen du får av å publisere oppleves sikkert som godt for deg, men vit at det kreves bare mer og mer fra deg for å få samme "rushet". 

Logge av = Frihet.

Skal prøve å etterleve mine egne råd. Det blir for mye skrolling og SoMe for min del også. 

Alt godt ønskes🍀

Nå er nok j blokkert og hun dukker heller ikke opp på utforsk-lista. Men tenker at ting som f.eks snappe kan være en positiv greie og gjøre i en ellers noe tom hverdag. Men når det bikker over helt og alle normale grenser for oppførsel,hva en gjør og selvfølgelig ikke minst hva en sier offentlig blir/er hinsides all fornuft,se da har det blitt en negativ ting med innhold full av skit,da er det på tide og vurdere om»snap-karrieren»er over. For hun kan da umulig føle seg bedre fysisk og mentalt etter disse snap rundene.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...