Saywhat Skrevet 29. oktober 2024 #4361 Del Skrevet 29. oktober 2024 LenaBAL skrev (5 minutter siden): Kan man få problemer med uttalelsen når man har for mye fillers i leppene og for mye Botox i fjeset? Kan nok det. Hun lesper jo, pga dette. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 29. oktober 2024 #4362 Del Skrevet 29. oktober 2024 Honey Dew skrev (22 minutter siden): Hvorfor kan hun ikke snakke så folk forstår? Hun uttaler mange ord feil. Hun kan ikke høre etter hvordan andre uttaler ordene, og ikke husker hun hvordan de skal uttales ut i fra hvordan de skrives heller. Generelt er hun dårlig på å huske mange ord. Det er jo mange som sliter med sånt av forskjellige årsaker da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 29. oktober 2024 #4363 Del Skrevet 29. oktober 2024 Interspoutlet😎Tom har gavekort på 600,- Tom: *% på jakker . Heidi: nei, jakker har VI nok av😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 30. oktober 2024 #4364 Del Skrevet 30. oktober 2024 Full kontroll skrev (10 timer siden): Interspoutlet😎Tom har gavekort på 600,- Tom: *% på jakker . Heidi: nei, jakker har VI nok av😅 Heidi kort oppsummert der! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 31. oktober 2024 #4365 Del Skrevet 31. oktober 2024 Stille og rolig i heimen utad, men er nok ikke så "rosenrødt"... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 31. oktober 2024 #4366 Del Skrevet 31. oktober 2024 Anita321 skrev (1 time siden): Stille og rolig i heimen utad, men er nok ikke så "rosenrødt"... Bruker å være stille når det er uenighet ..kommer vell en oppdatering med snørr og tårer...å det er aaaldri hun som er problemet, bare alle andre 🫣😅 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 31. oktober 2024 #4367 Del Skrevet 31. oktober 2024 Tippsi skrev (1 minutt siden): Bruker å være stille når det er uenighet ..kommer vell en oppdatering med snørr og tårer...å det er aaaldri hun som er problemet, bare alle andre 🫣😅 Tror heller det er fixing på ansiktet. Fått 50 lapper rett på kontoen, i tillegg til trygden💉💉💉 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 31. oktober 2024 #4368 Del Skrevet 31. oktober 2024 Saywhat skrev (25 minutter siden): Tror heller det er fixing på ansiktet. Fått 50 lapper rett på kontoen, i tillegg til trygden💉💉💉 Njæææææ …. Hun var vel ute med bestisen i går, så da tror jeg ikke du har rett ….. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 31. oktober 2024 #4369 Del Skrevet 31. oktober 2024 (endret) Saywhat skrev (3 timer siden): Tror heller det er fixing på ansiktet. Fått 50 lapper rett på kontoen, i tillegg til trygden💉💉💉 50 lapper for hva? Fikk hun penger for å reklamere for hårføneren hun fikk i posten? Eller er det noe som har gått meg hus forbi? Endret 31. oktober 2024 av Skogstrolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 31. oktober 2024 #4370 Del Skrevet 31. oktober 2024 Skogstrolle skrev (30 minutter siden): 50 lapper for hva? Fikk hun penger for å reklamere for hårføneren hun fikk i posten? Eller er det noe som har gått meg hus forbi? Hun fikk 50 000 for det ene salget, hun hadde på føneren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 1. november 2024 #4371 Del Skrevet 1. november 2024 Saywhat skrev (På 29.10.2024 den 22.02): Kan nok det. Hun lesper jo, pga dette. Hun lesper ikke nei, nå har jeg hørt igjennom flere av videoene på IG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 1. november 2024 #4372 Del Skrevet 1. november 2024 Saywhat skrev (7 timer siden): Hun fikk 50 000 for det ene salget, hun hadde på føneren. Da forstår seg 🤗 Skal se at hun blir bitt av pastillen nå 💰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 1. november 2024 #4373 Del Skrevet 1. november 2024 Skogstrolle skrev (29 minutter siden): Da forstår seg 🤗 Skal se at hun blir bitt av pastillen nå 💰 Hun kan jo ikke tjene mer enn 50 000 før hun må registrere enkeltpersonforetak etc og det har hun sagt at hun ikke orker å styre med, me det kan jo hende det hadde vært lurt å ta den jobben for det er tydeligvis penger å tjene. Forøvrig skjønner jeg ikke helt hvordan noen har tolket henne dit hen at hun tjente 50 000 på den ene jobben med føneren, for det jeg mener hun sa var at nå ser jeg hvor fort gjort det er å tjene 50 000. Det kan jo bety at ved å gjøre noen få slike jobber vil hun komme opp i den summen. Vedr lesping. Det er ikke akkurat lesping hun bedriver, men uttalen blir nok litt preget av de store leppene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 1. november 2024 #4374 Del Skrevet 1. november 2024 Blue Sky skrev (5 timer siden): Hun kan jo ikke tjene mer enn 50 000 før hun må registrere enkeltpersonforetak etc og det har hun sagt at hun ikke orker å styre med, me det kan jo hende det hadde vært lurt å ta den jobben for det er tydeligvis penger å tjene. Forøvrig skjønner jeg ikke helt hvordan noen har tolket henne dit hen at hun tjente 50 000 på den ene jobben med føneren, for det jeg mener hun sa var at nå ser jeg hvor fort gjort det er å tjene 50 000. Det kan jo bety at ved å gjøre noen få slike jobber vil hun komme opp i den summen. Vedr lesping. Det er ikke akkurat lesping hun bedriver, men uttalen blir nok litt preget av de store leppene. Hun sa eksplisitt at hun tjente 50K for «et salg», og det var også problemet ift inntekten, men nå var det på slutten av året så det gikk greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 1. november 2024 #4375 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg mener hun sa at hun så nå hvor fort man kunne komme opp i 50 000,-, ikke at hun hadde tjent 50 000,- allerede nå. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 1. november 2024 #4376 Del Skrevet 1. november 2024 Linda1972 skrev (9 minutter siden): Jeg mener hun sa at hun så nå hvor fort man kunne komme opp i 50 000,-, ikke at hun hadde tjent 50 000,- allerede nå. Det var det jeg hørte også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 1. november 2024 #4377 Del Skrevet 1. november 2024 Blue Sky skrev (8 timer siden): Hun kan jo ikke tjene mer enn 50 000 før hun må registrere enkeltpersonforetak etc og det har hun sagt at hun ikke orker å styre med, me det kan jo hende det hadde vært lurt å ta den jobben for det er tydeligvis penger å tjene. Forøvrig skjønner jeg ikke helt hvordan noen har tolket henne dit hen at hun tjente 50 000 på den ene jobben med føneren, for det jeg mener hun sa var at nå ser jeg hvor fort gjort det er å tjene 50 000. Det kan jo bety at ved å gjøre noen få slike jobber vil hun komme opp i den summen. Vedr lesping. Det er ikke akkurat lesping hun bedriver, men uttalen blir nok litt preget av de store leppene. En ting er epf og grensen for omsetning uten mva som er 50000,-. Noe annet er at hun har ufør og jeg regner med det er 100%. Da kan hun ikke tjene mer 0,4G som er drøyt 49000,- før det blir avkortning i trygda. Det baller fort på seg da, og hun ender fort med regnskapsplikt i tillegg. At hun har stort potensiale er det ingen tvil om, men om hun gidder så lenge hun har Tom er jeg mer i tvil om. Danmarksturen skal hun nå betale halvparten på av disse hårføner pengene. Hvorfor ikke for en gangs skyld betale hele og spandere på Tom en tur til mora si? Hun nevner kun julemarked og dilldall på denne turen også, så tipper moren knapt ser dem utenom lunsjen når de er der. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 1. november 2024 #4378 Del Skrevet 1. november 2024 Carmen67 skrev (2 timer siden): En ting er epf og grensen for omsetning uten mva som er 50000,-. Noe annet er at hun har ufør og jeg regner med det er 100%. Da kan hun ikke tjene mer 0,4G som er drøyt 49000,- før det blir avkortning i trygda. Det baller fort på seg da, og hun ender fort med regnskapsplikt i tillegg. At hun har stort potensiale er det ingen tvil om, men om hun gidder så lenge hun har Tom er jeg mer i tvil om. Danmarksturen skal hun nå betale halvparten på av disse hårføner pengene. Hvorfor ikke for en gangs skyld betale hele og spandere på Tom en tur til mora si? Hun nevner kun julemarked og dilldall på denne turen også, så tipper moren knapt ser dem utenom lunsjen når de er der. Det er sant, men hvis man virkelig kan tjene SÅ mye på disse annonsene er det ikke mange oppdragene man skal ha før man glatt kan greie seg fint uten hele uføretrygden. Og den kan man visst få tilbake når man måtte ønske det, var ihvertfall beskjeden jeg fikk fra nav da jeg ble ufør for få år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 1. november 2024 #4379 Del Skrevet 1. november 2024 (endret) Blue Sky skrev (23 minutter siden): Det er sant, men hvis man virkelig kan tjene SÅ mye på disse annonsene er det ikke mange oppdragene man skal ha før man glatt kan greie seg fint uten hele uføretrygden. Og den kan man visst få tilbake når man måtte ønske det, var ihvertfall beskjeden jeg fikk fra nav da jeg ble ufør for få år siden. Tror helst Heidi vil ha både i pose og sekk og hun har vært tydelig på at hun ikke gidder å drive et epf, så hun skal være veldig forsiktig nå fremover. Årsoppgaver som blir meldt inn er lette å sjekke ut, og slike reklameutgifter, herunder affiliates, for firmaer som driver seriøst blir utgiftsført. Om hun bikker 0,4G og «glemmer» å melde inn til NAV kan hun fort få trøbbel. Noe annet er at om hun starter epf, kan alle reiser mm utgiftsføres som innhold på snappen. Hun har fått stjerne nå og har blitt betraktelig mer aktuell for diverse firmaer som selger produkter og tjenester. Det blir nok mange slike «gaver» i posten fremover, og da spørs det om hun klarer å motstå fristelsen til mer shopping og reising. Å sitte og vifte med en føner foran kamera var jo ganske lettjent nå i første omgang. Hun kan fint prøve seg med egen næring noen år og komme tilbake på ufør som du skriver, men når det ikke skal mer til enn at en tannpleier er «vanskelig» før Heidi bikker, kan man undres på hva hun tåler av opp- og nedturer og papirarbeid ved å drifte et firma. Hun er ufør for en grunn. Endret 1. november 2024 av Carmen67 Korrigering 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 1. november 2024 #4380 Del Skrevet 1. november 2024 Carmen67 skrev (32 minutter siden): Tror helst Heidi vil ha både i pose og sekk og hun har vært tydelig på at hun ikke gidder å drive et epf, så hun skal være veldig forsiktig nå fremover. Årsoppgaver som blir meldt inn er lette å sjekke ut, og slike reklameutgifter, herunder affiliates, for firmaer som driver seriøst blir utgiftsført. Om hun bikker 0,4G og «glemmer» å melde inn til NAV kan hun fort få trøbbel. Noe annet er at om hun starter epf, kan alle reiser mm utgiftsføres som innhold på snappen. Hun har fått stjerne nå og har blitt betraktelig mer aktuell for diverse firmaer som selger produkter og tjenester. Det blir nok mange slike «gaver» i posten fremover, og da spørs det om hun klarer å motstå fristelsen til mer shopping og reising. Å sitte og vifte med en føner foran kamera var jo ganske lettjent nå i første omgang. Hun kan fint prøve seg med egen næring noen år og komme tilbake på ufør som du skriver, men når det ikke skal mer til enn at en tannpleier er «vanskelig» før Heidi bikker, kan man undres på hva hun tåler av opp- og nedturer og papirarbeid ved å drifte et firma. Hun er ufør for en grunn. Helt enig. Hun er ufør av en grunn, og tåler ikke så mye før det vakler for henne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå