Blue Sky Skrevet 10. oktober #4261 Del Skrevet 10. oktober …. Og når jeg først er i gang….. hun har treningsoutfits som må ha kostet nok til å dekke kostnadene til tannhelse livet ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 10. oktober #4262 Del Skrevet 10. oktober hippyskippy skrev (2 timer siden): Standard problem hos røykere. Tannkjøttbetennelse har hun 100% røyka på seg. Men men, samma om munnen er råtten så lenge leppene er svære, si. Røyker hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 10. oktober #4263 Del Skrevet 10. oktober Carmen67 skrev (37 minutter siden): Røyker hun? Se under neglene hennes du….. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 10. oktober #4264 Del Skrevet 10. oktober hippyskippy skrev (1 time siden): Se under neglene hennes du….. Eh, jeg er helt blåst på hvordan røyking fungerer. Blir neglene misfarget røyking? Trodde det bare var rullingsene som gjorde noen av fingrene gule. Men hun har jo litt surklende latter, så det gir jo mening om hun røyker og kondisen da hun gikk på Lade stien var jo bånn i bøtta. Men røyking er dyrt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 10. oktober #4265 Del Skrevet 10. oktober Carmen67 skrev (3 minutter siden): Eh, jeg er helt blåst på hvordan røyking fungerer. Blir neglene misfarget røyking? Trodde det bare var rullingsene som gjorde noen av fingrene gule. Men hun har jo litt surklende latter, så det gir jo mening om hun røyker og kondisen da hun gikk på Lade stien var jo bånn i bøtta. Men røyking er dyrt! Så er løshår, filler og botox. + div facials 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 10. oktober #4266 Del Skrevet 10. oktober Saywhat skrev (1 time siden): Så er løshår, filler og botox. + div facials Hun har nok opparbeidet seg en grei buffer de årene med Tom- for som Hun sier « Tom betale» med påfølgende rå latter 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 10. oktober #4267 Del Skrevet 10. oktober Jeg har aldri sett hun røykt og tror ikke hun røyker. Hun har litt ørnenese også, rart hun ikke har gjort noe med den. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 10. oktober #4268 Del Skrevet 10. oktober Sassya skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri sett hun røykt og tror ikke hun røyker. Hun har litt ørnenese også, rart hun ikke har gjort noe med den. Nå er ikke hun en ærlig person selvom hun utbroderer seg. Hun vil jo ikke innrømme silikon engang, eller filler og botox. Jeg har sett hun røyker, og moren kommenterte engang at hun måtte slutte, men det tror jeg er fjernet. Hun passer alltid på å ikke vise røyk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 11. oktober #4269 Del Skrevet 11. oktober Skjønner ikke hva Tom ser i den dama🙈Husker alt hu nevnte om utroskap og brudd,mye styr på begynnelsen av forholdet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulltøffel Skrevet 11. oktober #4270 Del Skrevet 11. oktober Sassya skrev (21 timer siden): Jeg har aldri sett hun røykt og tror ikke hun røyker. Hun har litt ørnenese også, rart hun ikke har gjort noe med den. Joda, nesen var det første inngrepet. Man skulle kanskje ikke tro det, men den ble operert på 90-tallet😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 11. oktober #4271 Del Skrevet 11. oktober lew skrev (1 time siden): Skjønner ikke hva Tom ser i den dama🙈Husker alt hu nevnte om utroskap og brudd,mye styr på begynnelsen av forholdet. Du fikk ikke med deg bråket da det var slutt mellom dem sist? Djiizez 🫣 Der snakker vi shjitkasting og blablabla.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 11. oktober #4272 Del Skrevet 11. oktober Skogstrolle skrev (40 minutter siden): Du fikk ikke med deg bråket da det var slutt mellom dem sist? Djiizez 🫣 Der snakker vi shjitkasting og blablabla.. Hun kalte ham myr rart da ja. Blant annet narsissist, hvis jeg ikke husker helt feil. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 11. oktober #4273 Del Skrevet 11. oktober ulltøffel skrev (1 time siden): Joda, nesen var det første inngrepet. Man skulle kanskje ikke tro det, men den ble operert på 90-tallet😬 Men opererte hun den TIL ørnenese da eller var den enda mere ørnenese før operasjonen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenaBAL Skrevet 11. oktober #4274 Del Skrevet 11. oktober Skogstrolle skrev (49 minutter siden): Du fikk ikke med deg bråket da det var slutt mellom dem sist? Djiizez 🫣 Der snakker vi shjitkasting og blablabla.. Og da hun drakk seg snydens og proklamerte på snap at Stordalen var jo singel så…og ut med puppene og her er jeg…. Ja sikkert sjangs på stordalen du IH 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. oktober #4275 Del Skrevet 11. oktober Blue Sky skrev (1 time siden): Hun kalte ham myr rart da ja. Blant annet narsissist, hvis jeg ikke husker helt feil. Ja, på seg selv kjenner man andre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 11. oktober #4276 Del Skrevet 11. oktober Blue Sky skrev (1 time siden): Hun kalte ham myr rart da ja. Blant annet narsissist, hvis jeg ikke husker helt feil. Ja, hun utleverte det ene etter det andre. Hun er ganske dum som ble sammen med han igjen hvis alt det hun sa/skrek og hylte om stemmer...! Hun skulle fortelle hvorfor de ble sammen igjen, men det har hun aldri gjort. Merkelig 😂😂😂. Fyren ville blant annet ut av forholdet, så derfor var han utro. Han syntes det var vanskelig å si det til henne. Hun selv som kjeftet og smelte om dette på snap i den perioden dette stod på! Det er nok ikke "liv laga" 24/7. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 11. oktober #4277 Del Skrevet 11. oktober LenaBAL skrev (1 time siden): Og da hun drakk seg snydens og proklamerte på snap at Stordalen var jo singel så…og ut med puppene og her er jeg…. Ja sikkert sjangs på stordalen du IH Tom hadde gjentatte ganger satt henne av i skogen og langt "allfarvei". Hvem gjorde sånt, skrek hun ut!!! Men med det bråket hun steller i stand, kjefting, smelling og roping, så forstår de fleste at han gjør "noe". Hvem orker det der i hus, bil etc. i over lengre tid? 😂. Han hadde flere nettprofiler der han kommuniserte med damer også. Dette er hennes egne ord. Tror det kun er en ting som er "lim", og ikke usannsynlig etter kalenderen i fjor. Hun skjønner det ikke selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulltøffel Skrevet 11. oktober #4278 Del Skrevet 11. oktober Blue Sky skrev (2 timer siden): Men opererte hun den TIL ørnenese da eller var den enda mere ørnenese før operasjonen? Den var litt "ørnete" før operasjonen også, men dette er lenge siden, husker ikke eksakt hvordan den så ut. Nesa ble i hvert fall ikke penere etter operasjonen 🥲 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 11. oktober #4279 Del Skrevet 11. oktober Lurer på om Heidi er med i bobil og tar en øl i dag! Hørte hun ikke på Tom’s snap, så nå blir det vel dårlig stemning i heimen tenker jeg 😅 Andre mennesker i fokus, og han har akk kommet hjem 🤯 jiiizzes! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lew Skrevet 11. oktober #4280 Del Skrevet 11. oktober Skogstrolle skrev (5 timer siden): Du fikk ikke med deg bråket da det var slutt mellom dem sist? Djiizez 🫣 Der snakker vi shjitkasting og blablabla.. Oi det har vært flere ganger ja🤣Har virka som alt var så bra,orker ikke høre så mye på hu så bare blitt litt nå og da..Trodd ting var rosenrødt jeg🤓 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå