Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Axa skrev (31 minutter siden):

Hvor bor datteren? Hun sier at det blir dyrt å kjøre å besøke de 

De bor vel på Melhus rett sør for Trondheim. Skulle ikke tro det kostet så mye å kjøre dit.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (1 time siden):

De bor vel på Melhus rett sør for Trondheim. Skulle ikke tro det kostet så mye å kjøre dit.

Jeg har bodd i Trondheim og det går fort å kjøre til melhus. Er jo bom, men det er det jo flere plasser i Trondheim også 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det så ille, så kan hun ta bussen, eller toget. Koster henne ca en 50-lapp tur/retur.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tenkt på penger for å besøke barnebarn. Hun bruker jo mye penger på andre ting( utseende)

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått inntrykk av at de er nokså mye opptatt, og at det er en av årsakene til at hun ikke ser dem så ofte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogstrolle skrev (47 minutter siden):

Og er det så ille, så kan hun ta bussen, eller toget. Koster henne ca en 50-lapp tur/retur.

Dette er nok veldig tungvint. De bor jo høyt oppe i en ås, har jeg sett når hun har postet bilder av utsikten fra huset til datra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (1 time siden):

Jeg hadde ikke tenkt på penger for å besøke barnebarn. Hun bruker jo mye penger på andre ting( utseende)

Helt enig! Her snakker vi om prioriteringer 💉💇🏼‍♀️💄….

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (2 timer siden):

Dette er nok veldig tungvint. De bor jo høyt oppe i en ås, har jeg sett når hun har postet bilder av utsikten fra huset til datra.

Vet hvor dem bor, og dem har da ei sprek bestemor 😊

Uansett koster det ikke skjorta å kjøre fra Lademoen til Rønningstrøa tur retur. Er vel heller snakk om prioriteringer.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (9 timer siden):

Vet hvor dem bor, og dem har da ei sprek bestemor 😊

Uansett koster det ikke skjorta å kjøre fra Lademoen til Rønningstrøa tur retur. Er vel heller snakk om prioriteringer.

Helg enig i det siste, men det første er jeg mere i tvil om. Hun har definerte muskler ja, men jeg tror ikke hun er i noen god form. Hun er ikke vant til å gå og slettes ikke i kuppert terreng. 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (3 timer siden):

Helg enig i det siste, men det første er jeg mere i tvil om. Hun har definerte muskler ja, men jeg tror ikke hun er i noen god form. Hun er ikke vant til å gå og slettes ikke i kuppert terreng. 😅

De har vel bilvei frem til huset 😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axa skrev (2 timer siden):

De har vel bilvei frem til huset 😉

Langt og bratt vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er snakk om å kjøre fra Trondheim sentrum til et boligfelt på Melhus, snakk om å komplisere ting. Da har man rett og slett ikke lyst da.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hippyskippy skrev (4 timer siden):

Herregud, det er snakk om å kjøre fra Trondheim sentrum til et boligfelt på Melhus, snakk om å komplisere ting. Da har man rett og slett ikke lyst da.

Det jeg også mener 🫠

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (14 timer siden):

Jeg småjogget den berømte Ladestien uten problemer selv om jeg ikke er i nærheten av Heidis treningsprogram og muskelmasse. Merket ingenting etterpå. Husket hun klagde på formen i dagevis etter samme turen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (9 timer siden):

Jeg småjogget den berømte Ladestien uten problemer selv om jeg ikke er i nærheten av Heidis treningsprogram og muskelmasse. Merket ingenting etterpå. Husket hun klagde på formen i dagevis etter samme turen.

Ja, husker det jeg også 🫣 😅.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hippyskippy skrev (17 timer siden):

Det handler sikkert om forholdet hun har tul dem og at de ikke har det slik seg i mellom at det er bare å stikke seg en tur bortom hvis man får lyst til å besøke eller kanskje til og med hjelpe til litt med noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (3 timer siden):

Det handler sikkert om forholdet hun har tul dem og at de ikke har det slik seg i mellom at det er bare å stikke seg en tur bortom hvis man får lyst til å besøke eller kanskje til og med hjelpe til litt med noe.

Ja, man ser jo at når de åpner opp for at hun kan komme er det som regel når Tom er med og de skal til el fra Oslo.  Man skjønner jo at de må skjerme seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eine med det andre, og blablabla.. Imponerende rikt vokabular av ei dame som har levd i snart 60 år.

tur/retur Trondheim - Melhus blir etter mine beregninger 82.- i bom + drivstoff. Altså ca en remse med løshår til sammenligning.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...