Gjest Heartgirl Skrevet 4. juli #3961 Del Skrevet 4. juli loffen skrev (2 timer siden): Helt enig. Dyr i Zoo har jeg 0 interesse for. Heller ikke gamle våpen, kjoler og møbler på museum.. eller slott var det vel, ja. Orker ikke sitte i timesvis å se alt hun legger ut, har jo annet å gjøre. Blir av og til litt mye men da blar man fort over. Jeg følger henne ikke men hun dukker opp i feeden og da går jeg inn av og til og ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 4. juli #3962 Del Skrevet 4. juli Heartgirl skrev (37 minutter siden): Blir av og til litt mye men da blar man fort over. Jeg følger henne ikke men hun dukker opp i feeden og da går jeg inn av og til og ser. Men du er jo moralens vokter her inne og det setter vi andre stor pris på 🤭😅 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 5. juli #3963 Del Skrevet 5. juli Orker bare ikke snappingen til Heidi akkurat nå, så skjønner godt at følgerne svikter henne på denne ferieturen her. Men, gi oss litt drama, Heidi, så skal du se at følgerne dine kommer tilbake. Jadda, ønsker dem en fiin ferietur, men skulle ønske at Tom har fått besøkt sin familie som han er så glad i. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 5. juli #3964 Del Skrevet 5. juli Skogstrolle skrev (5 timer siden): Orker bare ikke snappingen til Heidi akkurat nå, så skjønner godt at følgerne svikter henne på denne ferieturen her. Men, gi oss litt drama, Heidi, så skal du se at følgerne dine kommer tilbake. Jadda, ønsker dem en fiin ferietur, men skulle ønske at Tom har fått besøkt sin familie som han er så glad i. Drama og hverdagssnapping er å foretrekke 👍reising osv gjør jeg selv fysisk heldigvis og har null glede av slott/dyrehage og hotellrom via andres snap . Mye skipping disse dager herfra 🤩 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 5. juli #3965 Del Skrevet 5. juli Når skal folk skjønne at andre ikke er interessert i ferien din? Er så fascinerende hvordan enkelte må dokumentere alt som skjer med en gang de er ute på noe. Legg ned telefonen og lev litt. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 5. juli #3966 Del Skrevet 5. juli Blue Sky skrev (21 timer siden): Men du er jo moralens vokter her inne og det setter vi andre stor pris på 🤭😅 Her inne ja 🤣🙈tar det tydeligvis igjen på andre profiler 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 5. juli #3967 Del Skrevet 5. juli JojoMoyes skrev (1 minutt siden): Her inne ja 🤣🙈tar det tydeligvis igjen på andre profiler 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Interessant….. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 5. juli #3968 Del Skrevet 5. juli JojoMoyes skrev (41 minutter siden): Her inne ja 🤣🙈tar det tydeligvis igjen på andre profiler 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Fortell, fortell.... 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 5. juli #3969 Del Skrevet 5. juli (endret) Gjest Heartgirl skrev (23 timer siden): Blir av og til litt mye men da blar man fort over. Jeg følger henne ikke men hun dukker opp i feeden og da går jeg inn av og til og ser. Har du sletta profilen din, Gjest Heartgirl?!? Vitsen med det da?? Endret 5. juli av Skogstrolle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 5. juli #3970 Del Skrevet 5. juli Skogstrolle skrev (1 minutt siden): Har du sletta profilen din, Gjest?!? Heartgirl? Ble vel lei av å forsvare Kristin Gjelsvik og bare få kritikk tilbake 😛 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 5. juli #3971 Del Skrevet 5. juli Skrottefar skrev (Akkurat nå): Ble vel lei av å forsvare Kristin Gjelsvik og bare få kritikk tilbake 😛 Mor Theresa i den tråden også?? Er jo fader meg overalt denne Heartgirl?!? Jadda, Admin, denne kommentaren blir snart slettet da den er uvesentlig og ikke holder seg til reglene. Men, kjære admin, jeg må bare få lov til å få det UT, da det irriterer meg noe så innmarri at folk sletter sine profiler da dem ikke står for det dem skriver!! Sånn 😇 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. juli #3972 Del Skrevet 5. juli Skogstrolle skrev (2 timer siden): Mor Theresa i den tråden også?? Er jo fader meg overalt denne Heartgirl?!? Jadda, Admin, denne kommentaren blir snart slettet da den er uvesentlig og ikke holder seg til reglene. Men, kjære admin, jeg må bare få lov til å få det UT, da det irriterer meg noe så innmarri at folk sletter sine profiler da dem ikke står for det dem skriver!! Sånn 😇 Det har irritert meg også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 6. juli #3973 Del Skrevet 6. juli Skrottefar skrev (10 timer siden): Ble vel lei av å forsvare Kristin Gjelsvik og bare få kritikk tilbake 😛 Like ivrig på å forsvare IH og vel 🤷🏼♀️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 7. juli #3974 Del Skrevet 7. juli IH trykker telefonen opp i ansiktet til Toms mor som forvirret spør om det er Heidis mor hun snakker med? «Neida», avfeier IH og fortsetter videre med Toms mor i bildet på flere snapper. Altså! Hva med å vise respekt for andre? Å spørre først om det er ok å dele med tusenvis av andre følgere før man trykker kameraet opp i ansiktet på noen? Jeg hadde blitt så forbannet om dette hadde skjedd meg😤 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 7. juli #3975 Del Skrevet 7. juli Carmen67 skrev (31 minutter siden): IH trykker telefonen opp i ansiktet til Toms mor som forvirret spør om det er Heidis mor hun snakker med? «Neida», avfeier IH og fortsetter videre med Toms mor i bildet på flere snapper. Altså! Hva med å vise respekt for andre? Å spørre først om det er ok å dele med tusenvis av andre følgere før man trykker kameraet opp i ansiktet på noen? Jeg hadde blitt så forbannet om dette hadde skjedd meg😤 Huff ja, den var for drøy! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 7. juli #3976 Del Skrevet 7. juli Carmen67 skrev (2 timer siden): IH trykker telefonen opp i ansiktet til Toms mor som forvirret spør om det er Heidis mor hun snakker med? «Neida», avfeier IH og fortsetter videre med Toms mor i bildet på flere snapper. Altså! Hva med å vise respekt for andre? Å spørre først om det er ok å dele med tusenvis av andre følgere før man trykker kameraet opp i ansiktet på noen? Jeg hadde blitt så forbannet om dette hadde skjedd meg😤 Hun var så stolt vet du, over at hun kunne vise fram at hun er influenser med mange følgere. Temmelig hensynsløst gjort, spør du meg, men hun tror nok at Toms mor, hennes egen mor og evt andre som får bli med på snappene hennes synes det er stor stas! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 7. juli #3977 Del Skrevet 7. juli Jeg er så glad på Toms vegne at dem nå er i Hune og besøker hans mor. Og ikke minst turen på stranda for å hilse på hans avdøde far som ble spredd på havet 💙 (Toms SnapChat) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 7. juli #3978 Del Skrevet 7. juli (endret) Her får Tom's mor trykt mobilen oppi ansiktet hvorpå hun ikke har peiling på hvem hun snakker til. IH svarer kun nei på spørsmål om det filmes til hennes mor, istedenfor å klargjøre på forhånd om hun vil filmes til titusener av følgere. Endret 7. juli av K_mb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 7. juli #3979 Del Skrevet 7. juli K_mb skrev (2 minutter siden): Her får hun trykt mobilen oppi ansiktet hvorpå hun ikke har peiling på hvem hun snakker til. IH svarer kun nei på spørsmål om det filmes til hennes mor, istedenfor å klargjøre på forhånd om Tom's mor vil filmes til titusener av følgere. Nå har jo hva andre vil aldri vært et tema for henne … Det hun vil er det som gjøres . Ble jo krangel om at Tom hadde et forslag til noe de kunne gjøre på denne turen 🤦🏼♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 9. juli #3980 Del Skrevet 9. juli Det gikk ikke an å skyte puppene enda litt mere fram, eller? Ref siste innlegg på Insta. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå