Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Shila90 skrev (3 minutter siden):

Et skuespill?? Følger du henne på snap? 

Nei, har kun sett henne på Instagram. 
 

Men uansett tenker jeg det må være noe bra i det forholdet, ikke bare elendighet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sandie skrev (2 timer siden):

Nei, har kun sett henne på Instagram. 
 

Men uansett tenker jeg det må være noe bra i det forholdet, ikke bare elendighet?

Instagram viser en helt annen «virkelighet» enn den som vises på snap. Helt tydelig at ting ikke er skuespill.. 

Ja, det er klart. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var turen i gang, og selvfølgelig klages det og lages styr. Hadde reist hjem om jeg var Tom. Noe så flaut. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rekord av klag og styr av rommet 😲, men hun hadde ordnet opp! Hjelp! At han orker!

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama queen ..alt som normalt,  starter med et brak som vanlig 🙈.. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (6 minutter siden):

Drama queen ..alt som normalt,  starter med et brak som vanlig 🙈.. 

ufordragelig oppsummerer det meste! 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppland skrev (4 timer siden):

Det var rekord av klag og styr av rommet 😲, men hun hadde ordnet opp! Hjelp! At han orker!

Jammen så får hun ordne opp selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (4 timer siden):

Syting og bæping som vanlig der i gården!

Det er det nå forsåvidt her i tråden også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Turkis Sau skrev (10 timer siden):

Det er det nå forsåvidt her i tråden også.

Enig med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokosten var godkjent! Visste den ville være det, har bodd der mange ganger og den er veldig bra på FørstG 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (1 time siden):

Frokosten var godkjent! Visste den ville være det, har bodd der mange ganger og den er veldig bra på FørstG 😄

Du tuller? Det er sjelden IH er fornøyd med ting 😵

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal de besøke familien til Tom da? Blir isåfall spennende å se om de er hjemme i år. Svigerinnen forsvant jo i siste liten når de var der ifjor så😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffeskål! skrev (1 minutt siden):

Skal de besøke familien til Tom da? Blir isåfall spennende å se om de er hjemme i år. Svigerinnen forsvant jo i siste liten når de var der ifjor så😅

Skal besøke moren til Tom i hvert fall. Det går vel som det bruker å gå. Men nå må vi være aktive der inne, ellers vil hun straffe oss med å snappe mindre 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (40 minutter siden):

Skal besøke moren til Tom i hvert fall. Det går vel som det bruker å gå. Men nå må vi være aktive der inne, ellers vil hun straffe oss med å snappe mindre 😂

Hørte det der ja. Hun får for lite oppmerksomhet for jobben hun legger ned. Jeg for min del synes ikke det er morsomt å se hele København Zoo eller Egeskov slott på snap. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blue Sky skrev (47 minutter siden):

Hørte det der ja. Hun får for lite oppmerksomhet for jobben hun legger ned. Jeg for min del synes ikke det er morsomt å se hele København Zoo eller Egeskov slott på snap. 

Helt enig. Dyr i Zoo har jeg 0 interesse for. Heller ikke gamle våpen, kjoler og møbler på museum.. eller slott var det vel, ja.

Orker ikke sitte i timesvis å se alt hun legger ut, har jo annet å gjøre. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (13 minutter siden):

Helt enig. Dyr i Zoo har jeg 0 interesse for. Heller ikke gamle våpen, kjoler og møbler på museum.. eller slott var det vel, ja.

Orker ikke sitte i timesvis å se alt hun legger ut, har jo annet å gjøre. 

Jeg kunne godt tenkt meg selve opplevelsen, feks Egeskov slott eller andre severdigheter eller museer, men da på egen hånd. Jeg tror ikke det engang er lov til å publisere på den måten hun gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (2 timer siden):

Hørte det der ja. Hun får for lite oppmerksomhet for jobben hun legger ned. Jeg for min del synes ikke det er morsomt å se hele København Zoo eller Egeskov slott på snap. 

Hadde vi villet se dyr og slott hadde vi jo reist selv . Ble mye skipping i dag gitt …

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Blue Sky skrev (1 time siden):

Jeg kunne godt tenkt meg selve opplevelsen, feks Egeskov slott eller andre severdigheter eller museer, men da på egen hånd. Jeg tror ikke det engang er lov til å publisere på den måten hun gjør.

Ser ut som de har det koselig med fine opplevelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...