Gå til innhold

Insta Heidi...


galmamma

Anbefalte innlegg

Da er det planlegging av overnatting og ting verdt å se i Danmark som er det store diskusjonstemaet på Lademoen. Hun har lagt ned mye arbeid i å finne ut av hva dem skal gjøre.

Så kom Tom med et forslag som hun absolutt ikke ønsket, og da brøt helvetet løs...

Så, Tom dro på trening og han blir vel borte lenge nok til at temperaturen blir litt lavere i heimen...

What evver....

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skogstrolle skrev (1 time siden):

Da er det planlegging av overnatting og ting verdt å se i Danmark som er det store diskusjonstemaet på Lademoen. Hun har lagt ned mye arbeid i å finne ut av hva dem skal gjøre.

Så kom Tom med et forslag som hun absolutt ikke ønsket, og da brøt helvetet løs...

Så, Tom dro på trening og han blir vel borte lenge nok til at temperaturen blir litt lavere i heimen...

What evver....

Skjønner ikke hvorfor hun har et sånn behov for å utlevere han på denne måten... å selfølgelig er det jo hannes skyld🙈🙄 ..vell vell...vet no ikke det akkurat 😅..  hun er snart 60, å oppføre seg som en trassig  ungdom som ikke får viljen sin...

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (30 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor hun har et sånn behov for å utlevere han på denne måten... å selfølgelig er det jo hannes skyld🙈🙄 ..vell vell...vet no ikke det akkurat 😅..  hun er snart 60, å oppføre seg som en trassig  ungdom som ikke får viljen sin...

Gud bedre om han skulle utlevert henne hver gang ting ikke passet dronningen . Fredag hadde han lyst på taco men hun pizza , i dag blir det da pizza for hun love it så gæli ! Hva men å lage noe skikkelig mat til den arbeidskaren som tross alt står på og får inn pengene så hun kan sitte på nett og bestille turer og attraksjoner som passer henne ! Hun kunne jo gledet han med noe hun vet han kunne ha lyst til å oppleve ?! Eller lage en skikkelig middag til han for engangs skyld når han er hjemme ?! Neida mæ mæ mæ egokjerringen slår til igjen 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️NULL selvinnsikt (som hun nylig skrøt på seg ) helt utrolig at det går an å utlevere alle andre som dette når du faktisk talt er helt ute og sykler selv 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 15 minutt siden: Nå vil Heidi at Tom ber om unnskyldning. Han sier til henne at alt går bra lille venn. Jeg syns han er veldig tålmodig og at det er bra at han ikke gir etter på alt. Alle er vi forskjellige. Vanskelig å sette seg inn i deres forhold. Heidi var forresten veldig fint sminket i dag. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
AnneSusanne skrev (1 minutt siden):

For 15 minutt siden: Nå vil Heidi at Tom ber om unnskyldning. Han sier til henne at alt går bra lille venn. Jeg syns han er veldig tålmodig og at det er bra at han ikke gir etter på alt. Alle er vi forskjellige. Vanskelig å sette seg inn i deres forhold. Heidi var forresten veldig fint sminket i dag. 

Herlig og se at Tom og Heidi er så glade i hverandre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (3 minutter siden):

Herlig og se at Tom og Heidi er så glade i hverandre ❤️

Ja de har god kjemi sammen, selv om vi alltid får Heidi sin utblåsende versjon av hendelser. Den man elsker "tukter" man. De tåler hverandre godt til tross av ulikheter. Tom vet jo hvordan hun er. Tenker at han har fri vilje til å forlate Heidi hvis han ikke vil være sammen med henne mer. 

Jeg liker at kjæresten min er såååå tålmodig med meg. Flirer litt av meg hvis jeg overreagerer. Trenger ikke at noen blir like sur som meg😆da blir det verre stemning. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun hadde fin sminke i dag! 
Må le av diskusjonen i bilen i dag. :ler:  Love it så gæli, Heidi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodda, Heidi og Tom er voksne mennesker, men det er ikke greit at hun henger ut Tom, og andre familiemedlemmer, på den måten hun gjør og har gjort. Vi som har fulgt henne i noen år har fått med oss de fleste intrigene i hennes liv.

Jeg har ikke ønska at min kjæreste har utbasunert våre uoverensstemmelser for "hele  verden" på SnapChat. Jeg har klikka i vinkel!! Alt innom husets 4 vegger er det absolutt ingen som har noe med. Tatt seg ut at fremmede folk har kommet til meg og begynt å synse om det dem hadde sett min kjære hadfe lagt ut på SnapChat om vårt forhold. Sånt gjør en bare ikke!

Og hvis Heidi ikke ønsker synsing og andres meninger, så bør hun begynne med egensensur og heller legge ut koselige ting uten drama.

En er to i et forhold og ingen er feilfri, men de fleste prøver å gjøre sitt beste.

Ønsker dem begge en god ferietur til Danmark og gleder meg til masse god snapping 🥰

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (14 minutter siden):

Jodda, Heidi og Tom er voksne mennesker, men det er ikke greit at hun henger ut Tom, og andre familiemedlemmer, på den måten hun gjør og har gjort. Vi som har fulgt henne i noen år har fått med oss de fleste intrigene i hennes liv.

Jeg har ikke ønska at min kjæreste har utbasunert våre uoverensstemmelser for "hele  verden" på SnapChat. Jeg har klikka i vinkel!! Alt innom husets 4 vegger er det absolutt ingen som har noe med. Tatt seg ut at fremmede folk har kommet til meg og begynt å synse om det dem hadde sett min kjære hadfe lagt ut på SnapChat om vårt forhold. Sånt gjør en bare ikke!

Og hvis Heidi ikke ønsker synsing og andres meninger, så bør hun begynne med egensensur og heller legge ut koselige ting uten drama.

En er to i et forhold og ingen er feilfri, men de fleste prøver å gjøre sitt beste.

Ønsker dem begge en god ferietur til Danmark og gleder meg til masse god snapping 🥰

Det er så enkelt som at en bytter ut Heidi og setter seg selv og sine nærmeste inn i dette persongalleriet og sammenligner. Da ser man hvor absurd dette er. 

Endret av Carmen67
Skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Carmen67 skrev (3 timer siden):

Heidi er åpen som en låvedør når hun er på kant med sine nærmeste. Hun utleverer dem i så stor grad at hverken du eller jeg hadde godtatt noe slikt. Heidi sine sosiale medier er åpent for diskusjon fordi det er offentlig i det øyeblikket hun legger ut personlig materiale, og det i perioder nok til en hel avhandling. Hva du personlig mener om dette er selvfølgelig din rett, men å definere andres rett til å kommentere det hun deler offentlig som «stygt» er ikke din rett. Det er brukerdebatt. 

Hva er feks din kommentar til at Tom i dag trener fordi han i frustrasjon måtte gå ut og lufte seg etter en krangel med kjerringa? Hadde du syntes det var ok dersom de andre på treningssenteret hadde denne opplysningen om deg fordi noen der hjemme snappet om det offentlig i det øyeblikket du gikk ut? 

Er det den samme Heidi vi følger, eller er det bare Instagram kontoen du baserer dette på? På Instagram er Heidi rene sjarmklumpen i forhold til det hun legger ut på Snap. 

Synes Heidi er en jordnær og flink snapper og hun tør og være seg selv. Hun viser hva det vil si og være menneske. Synes også Tom og Heidi kler hverandre ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (32 minutter siden):

Synes Heidi er en jordnær og flink snapper og hun tør og være seg selv. Hun viser hva det vil si og være menneske. Synes også Tom og Heidi kler hverandre ❤️ 

Ok. Spesielt.

Endret av Veslemarthe
.
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 
 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (5 timer siden):

Synes Heidi er en jordnær og flink snapper og hun tør og være seg selv. Hun viser hva det vil si og være menneske. Synes også Tom og Heidi kler hverandre ❤️ 

Da ble det i det minste avklart at Snapchat varianten Heidi ikke har gått deg hus forbi. Selv om du glatt overser det andre spørsmålet jeg stilte deg…

Så får du ha meg unnskyldt når jeg trekker på smilebåndet over din beskrivelse  av Heidi som «jordnær».

Definisjon av jordnær: «De er ofte rolig, stødige, realistiske, praktiske og er lite opptatt av seg selv

  • Liker 11
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carmen67 skrev (10 timer siden):

Da ble det i det minste avklart at Snapchat varianten Heidi ikke har gått deg hus forbi. Selv om du glatt overser det andre spørsmålet jeg stilte deg…

Så får du ha meg unnskyldt når jeg trekker på smilebåndet over din beskrivelse  av Heidi som «jordnær».

Definisjon av jordnær: «De er ofte rolig, stødige, realistiske, praktiske og er lite opptatt av seg selv

Det er nok IH selv som beskriver seg som jordnær…..Hun ser jo på seg selv som så klok og vennlig, det er bare ALLE andre som har problem SJØ!!

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (19 timer siden):

Jodda, Heidi og Tom er voksne mennesker, men det er ikke greit at hun henger ut Tom, og andre familiemedlemmer, på den måten hun gjør og har gjort. Vi som har fulgt henne i noen år har fått med oss de fleste intrigene i hennes liv.

Jeg har ikke ønska at min kjæreste har utbasunert våre uoverensstemmelser for "hele  verden" på SnapChat. Jeg har klikka i vinkel!! Alt innom husets 4 vegger er det absolutt ingen som har noe med. Tatt seg ut at fremmede folk har kommet til meg og begynt å synse om det dem hadde sett min kjære hadfe lagt ut på SnapChat om vårt forhold. Sånt gjør en bare ikke!

Og hvis Heidi ikke ønsker synsing og andres meninger, så bør hun begynne med egensensur og heller legge ut koselige ting uten drama.

En er to i et forhold og ingen er feilfri, men de fleste prøver å gjøre sitt beste.

Ønsker dem begge en god ferietur til Danmark og gleder meg til masse god snapping 🥰

Helt enig! 

Jeg synes det er grenseoverskridende å dele private konflikter, og at hun hinter om at "vi skulle bare visst hvor fæl Tom egentlig kan være". Nei, vi skulle ikke visst Toms følelsesmessige reaksjoner på konflikter mellom de, det ikke angår offentligheten og fremmede, kun de. Jeg regner med at det ikke handler om vold, og da er det noe som bør holdes privat. Vi har alle våre konflikter med våre nærmeste, de konfliktene trenger ingen andre å vite om ei heller hvordan vi takler vanskelige konflikter. Jeg synes hun går over grensen når hun drar inn moren med at hadde man spurt henne så skulle dere fått høre hvor fæl Tom kan være. En mor som selv blir filmet mens hun kryper til korset etter en krangel med sin datter, en kryping IH filmer og legger ut offentlig. Det er langt over grensen.

Endret av K_mb
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nysgjerrig å måtte søke opp denne dama, er hun kjent fra noe spesielt sted? Type vært md i charterfeber?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skoskjeadi skrev (5 minutter siden):

Jeg ble nysgjerrig å måtte søke opp denne dama, er hun kjent fra noe spesielt sted? Type vært md i charterfeber?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (29 minutter siden):

Helt enig! 

Jeg synes det er grenseoverskridende å dele private konflikter, og at hun hinter om at "vi skulle bare visst hvor fæl Tom egentlig kan være". Nei, vi skulle ikke visst Toms følelsesmessige reaksjoner på konflikter mellom de, det ikke angår offentligheten og fremmede, kun de. Jeg regner med at det ikke handler om vold, og da er det noe som bør holdes privat. Vi har alle våre konflikter med våre nærmeste, de konfliktene trenger ingen andre å vite om ei heller hvordan vi takler vanskelige konflikter. Jeg synes hun går over grensen når hun drar inn moren med at hadde man spurt henne så skulle dere fått høre hvor fæl Tom kan være. En mor som selv blir filmet mens hun kryper til korset etter en krangel med sin datter, en kryping IH filmer og legger ut offentlig. Det er langt over grensen.

Jeg er så enig med deg! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneSusanne skrev (På 24.6.2024 den 10.59):

For 15 minutt siden: Nå vil Heidi at Tom ber om unnskyldning. Han sier til henne at alt går bra lille venn. Jeg syns han er veldig tålmodig og at det er bra at han ikke gir etter på alt. Alle er vi forskjellige. Vanskelig å sette seg inn i deres forhold. Heidi var forresten veldig fint sminket i dag. 

Kan det tenkes at de er sammen fordi de faktisk liker å være sammen? 
 

Alle disse kranglene de har kan bare være skuespill fordet vi vet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (16 minutter siden):

Kan det tenkes at de er sammen fordi de faktisk liker å være sammen? 
 

Alle disse kranglene de har kan bare være skuespill fordet vi vet.

Et skuespill?? Følger du henne på snap? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...