Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

non_stop skrev (30 minutter siden):

Er sjokka over at det vurderes enda en sydenferie allerede i sommer. Det er jo praktisk talt sommer nå. Tom sukket tungt i bakgrunnen når hun sa det.

Og unnskyldte all filminga med at "det er ikke alle som har mulighet eller råd til å reise 🥺 jeg filmer sånn at de kan få være med via snappen min"

Hun hadde jo ikke hatt mulighet hun heller om det ikke var for Tom ! Hun et den siste jeg ville bedt filme om jeg ikke kunne reist på sydenferie selv . Det er jo samme filmingen hver eneste gang . Butikker og gater og ju name it . Men mest seg selv halvnaken helst .. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

non_stop skrev (1 time siden):

Er sjokka over at det vurderes enda en sydenferie allerede i sommer. Det er jo praktisk talt sommer nå. Tom sukket tungt i bakgrunnen når hun sa det.

Og unnskyldte all filminga med at "det er ikke alle som har mulighet eller råd til å reise 🥺 jeg filmer sånn at de kan få være med via snappen min"

Det er ikke rart at hun klager over at hun er sliten når hun hele tiden farter rundt på "ferier". Jeg hadde dødd på meg hvis jeg skulle være like frenetisk som hun er når det gjelder disse turene.

Hvorfor klarer hun ikke å roe ned tempoet, både når hun er hjemme og ute. På meg virker det som om hun stresser hele tiden.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når alt dette (negative) er sagt er det viktig å huske at det er mange som liker henne og det hun presenterer. Det er jo bra, tenker jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (7 timer siden):

Det er ikke rart at hun klager over at hun er sliten når hun hele tiden farter rundt på "ferier". Jeg hadde dødd på meg hvis jeg skulle være like frenetisk som hun er når det gjelder disse turene.

Hvorfor klarer hun ikke å roe ned tempoet, både når hun er hjemme og ute. På meg virker det som om hun stresser hele tiden.

Jeg hadde dødd på meg om jeg hadde hatt en fast pakkebok jeg skrev pakkeliste i og viste frem på internett . Ja ja endelig hjemme da og det vil jeg gjerne vise frem med video av meg selv i hvit blondetruse 🤦🏼‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (1 time siden):

Men når alt dette (negative) er sagt er det viktig å huske at det er mange som liker henne og det hun presenterer. Det er jo bra, tenker jeg. 

Hvordan vet vi det ? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (19 minutter siden):

Hvordan vet vi det ? 

Hun sier det selv, og jeg har sett positive kommentarer på Instagram. Hun pleier jo å si fra hvis hun får for lite oppmerksomhet. 😅

Endret av Blue Sky
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JojoMoyes skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde dødd på meg om jeg hadde hatt en fast pakkebok jeg skrev pakkeliste i og viste frem på internett . Ja ja endelig hjemme da og det vil jeg gjerne vise frem med video av meg selv i hvit blondetruse 🤦🏼‍♀️

Utrolig 😳🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (14 minutter siden):

Hun sier det selv, og jeg har sett positive kommentarer på Instagram. Hun pleier jo å si fra hvis hun gfår for lite oppmerksomhet. 😅

At hun sier det selv stoler jeg ikke på 🙈men ja har sett det på insta . Hver sin smak tenker jeg 🤦🏼‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (4 minutter siden):

At hun sier det selv stoler jeg ikke på 🙈men ja har sett det på insta . Hver sin smak tenker jeg 🤦🏼‍♀️

Det hun legger ut på Instagram er jo en helt annen planet enn det hun legger ut på Snapchat. Kan jo ikke sammenlignes en gang. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (14 minutter siden):

Det hun legger ut på Instagram er jo en helt annen planet enn det hun legger ut på Snapchat. Kan jo ikke sammenlignes en gang. 

Det har du rett i . Synes kjerringen er på en spesiell planet uansett jeg da ..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er hverdag igjen, så hun kan komme seg på treningssenteret.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 24.5.2024 den 9.35):

Hun var vel mer opptatt av å legge ut et halvnakent puppebilde rett før ferien var over , hadde ikke vist seg nok frem i ferien schøøøøø . 🤮

På et bilde på insta sitter hun i bikini og skrever, de siste dagene har hun startet snap med å vise bikini trusa eller putte puppene oppi kamera. Det er så vulgært og skriker etter oppmerksomhet !  Stakkars døtre!!  Hun vil heller opptre sånn på sosiale media enn å fikse nære relasjoner !! For hun har sagt flere ganger at de ikke liker at hun er kjendis !?!?

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseLars1 skrev (6 minutter siden):

På et bilde på insta sitter hun i bikini og skrever, de siste dagene har hun startet snap med å vise bikini trusa eller putte puppene oppi kamera. Det er så vulgært og skriker etter oppmerksomhet !  Stakkars døtre!!  Hun vil heller opptre sånn på sosiale media enn å fikse nære relasjoner !! For hun har sagt flere ganger at de ikke liker at hun er kjendis !?!?

Jeg tenker nok det ikke handler om at de ikke liker at hun er kjendis, men måten hun framstår på. Jeg mener også at hun har vært mere ekstrem den siste tida. Spesielt i forhold til dette som du nevner, kropp. Det er temmelig vulgært og påtrengende. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LiseLars1 skrev (1 minutt siden):

Startet dagen i dag med å sprenge puppene inn i kamera også ! Den nattkjolen eller babydollen elle hva det heter kunne hun like gjerne gått uten . Ja alt med henne er bare vulgært da mener jeg alt . Hun er kjent for de fleste fordi hun blir sett på som en «orginal» altså en person som skiller seg ut og ikke nødvendigvis på en positiv måte . Hun er ikke kjendis . Skjønner døtrene hennes godt jeg , og hadd min mor vært så vulgær og naken i alle settinger så hadde jeg bedt henne kle på seg før hun fikk komme inn døren min , men hun hadde nok ikke fått komme inn min dør med den oppførselen . Men dette nakenstunt opplegget har hun jo ikke alltid holdt på med ? Det topper jo bare en fra før motbydelig vulgær og narsissistisk holdning /oppførsel og væremåte . 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det var så vanskelig å få tømt en koffert og pakke på nytt igjen om noen dager?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrolle skrev (7 minutter siden):

Trodde ikke det var så vanskelig å få tømt en koffert og pakke på nytt igjen om noen dager?

Nei, skulle ikke tro det. Livet er et slit 😂😂

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skogstrolle skrev (2 timer siden):

Jo for hun måtte ut på plen i bikini og be gubben filme seg og legge ut på internet !! Mye viktigere .. for ikke å snakke om alle naboene de begge måtte filme og legge ut . Håper noen en dag får nok og biter skikkelig fra seg til de begge . For nå har Tom sunket helt ned på hennes nivå på de fleste områder ser det ut som . 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (18 timer siden):

Fantastiske kommentarer på Instagram også 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være fantastisk å være naboene til Heidi og få klistra rumpa si ut på Snapchat når en prøver å sole seg litt utenfor 😩

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var så ille. Ingen av de som ble filmet var det mulig å gjenkjenne. At de eksponerer seg selv intenst er en annen sak. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...