Gjest Snurring Skrevet 26. februar #3401 Del Skrevet 26. februar Når en person sliter med psykisk lidelse ( hun er selv åpen om det), så tenker jeg at det er greit å ikke kritisere. Psykisk lidelse er en sykdom, og folk tar ofte rare valg oga det dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 26. februar #3402 Del Skrevet 26. februar Tror dere er inne på noe. Når det legges fram sånn så høres det jo ut som hun har verdens verste familie og venner. Men hva om de setter grenser og skjermer seg selv? Vet Insta-Heidi hvordan venninnene hennes egentlig har det, hva om de på sin side går gjennom krevende tider? Og vi så jo hvordan det gikk når mora prøvde å sette hardt mot hardt: det ble fullstendig skjærings, helt til moren ga opp og apatisk satt ved siden av henne i bilen, med Heidis snap trøkt opp i ansiktet. Må ha vært veldig ydmykende for moren, men jeg tror det der er eneste måten å kunne omgås henne. Bare jatte med, være enig i alt. Sa hun ikke at hun hadde hatt samme psykolog i 10 år og at han var fantastisk? Vil tro at hvis han hadde kommet med noe konstruktiv kritikk så hadde det blitt månelyst 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 26. februar #3403 Del Skrevet 26. februar Snurring skrev (7 minutter siden): Når en person sliter med psykisk lidelse ( hun er selv åpen om det), så tenker jeg at det er greit å ikke kritisere. Psykisk lidelse er en sykdom, og folk tar ofte rare valg oga det dessverre. Det er sant, men de færreste som sliter psykisk sitter sånn på Internett. I ene øyeblikket hyler hun over at ingen bryr seg, og i andre øyeblikket når seere har sendt henne godord og varme tanker så sier hun at hun ikke orsker å svare noe særlig eller ta andres liv innover seg. Hun sender jo veldig blandede signaler. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 26. februar #3404 Del Skrevet 26. februar (endret) non_stop skrev (4 timer siden): Det er sant, men de færreste som sliter psykisk sitter sånn på Internett. I ene øyeblikket hyler hun over at ingen bryr seg, og i andre øyeblikket når seere har sendt henne godord og varme tanker så sier hun at hun ikke orsker å svare noe særlig eller ta andres liv innover seg. Hun sender jo veldig blandede signaler. Har reagert flere ganger på hvordan hun hånler av den eneste som orker å være med henne. Det er som hun fryder seg når hun kan gjøre narr. Endret 26. februar av LiseLars1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 26. februar #3405 Del Skrevet 26. februar Skogstrolle skrev (5 timer siden): Ingen tenker på henne, så da trenger hun heller ikke å tenke på andre, så da må hun bare fokusere på seg selv! Du er god du, Heidi ❤️ Veldig rar tankegang, spør du meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 26. februar #3406 Del Skrevet 26. februar Snurring skrev (6 timer siden): Når en person sliter med psykisk lidelse ( hun er selv åpen om det), så tenker jeg at det er greit å ikke kritisere. Psykisk lidelse er en sykdom, og folk tar ofte rare valg oga det dessverre. Å bortforklare denne oppførselen med psykisk lidelse og å «frede» noen uten å stille dem til ansvar for usunne meninger er faktisk nedlatende mot noen så lenge de er oppegående samtykkekompetente mennesker. Og det er Heidi! Hun har et stort ansvar overfor følgerne sine med de rådene hun gir der mange følgere sliter kanskje med psykiske lidelser selv. Skal hun da bare få lire av seg elendige råd? Å løse depresjon med å kun fokusere på seg selv, å gi igjen med samme mynt og å oute sine nærmeste på Snap er hverken greit eller gode råd. Faktisk råder hun stikk i strid med hva forskning viser er god medisin. Å kun fokusere på seg selv blir man ofte dårligere av. 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 27. februar #3407 Del Skrevet 27. februar LiseLars1 skrev (På 26.2.2024 den 12.22): Hun er jo også i konflikt med det fleste i nær relasjon, vi sitter ti tusenvis og ser på snappen hennes og skjønner hvorfor de ikke orker henne . Selv sier hun ingen ringer og ingen bryr seg om henne . Hun er så egosentrisk at hun er den eneste som ikke ser ut til å skjønne hvorfor . Jeghåper hun klarer å oppføre seg når Tom får besøk av sønnen , men slik vi kjenner henne ender det vel med rabalder . Og rabalder ble det nok, ellers hadde hun ålet seg på sønn og lagt ut snap. For mye godt i glasset? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 27. februar #3408 Del Skrevet 27. februar Saywhat skrev (2 timer siden): Og rabalder ble det nok, ellers hadde hun ålet seg på sønn og lagt ut snap. For mye godt i glasset? Dette er vel bare gjetning? Det er vel ikke nødvendig eller? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 1. mars #3409 Del Skrevet 1. mars Så en del av snappene om overgangsalderen og synes det er fint at hun snakker om dette. Jeg er ikke der selv enda så det er ikke så interessant for meg men synes det er fint at hun bruker plattformen sin til å dele sin erfaring. Leit at det tydeligvis ikke traff så mange seere da som hun sier idag. Lurer litt på hvorfor jeg. Litt som denne tråden her. Er det ikke noe drama som folk her kan sitte å syte over så er det helt stille. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurven123 Skrevet 1. mars #3410 Del Skrevet 1. mars Saywhat skrev (På 27.2.2024 den 21.23): Og rabalder ble det nok, ellers hadde hun ålet seg på sønn og lagt ut snap. For mye godt i glasset? Ja for hun kan vel ikke ha besøk uten å vise de på snap, tåpelig kommentar. Alt hun gjør er feil,hadde hun lagt ut på snap hadde det også vært feil for da hadde hun jo ålet seg inn på han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 2. mars #3411 Del Skrevet 2. mars Salmonella skrev (20 timer siden): Så en del av snappene om overgangsalderen og synes det er fint at hun snakker om dette. Jeg er ikke der selv enda så det er ikke så interessant for meg men synes det er fint at hun bruker plattformen sin til å dele sin erfaring. Leit at det tydeligvis ikke traff så mange seere da som hun sier idag. Lurer litt på hvorfor jeg. Litt som denne tråden her. Er det ikke noe drama som folk her kan sitte å syte over så er det helt stille. Folk er lei av snappere med 100 snapper på rad. Jeg fikk opp Heidi på utforsk den dagen, trykket på henne og kom meg brennkvikt ut igjen da det var en hel horisont av hvite prikker på toppen. Orker ikke den neverending jabbinga hennes. Det gjelder forsåvidt andre influencere også. Jeg er så mett av pjatt nå som alle skal tjene penger på snap. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 2. mars #3412 Del Skrevet 2. mars hippyskippy skrev (3 timer siden): Folk er lei av snappere med 100 snapper på rad. Jeg fikk opp Heidi på utforsk den dagen, trykket på henne og kom meg brennkvikt ut igjen da det var en hel horisont av hvite prikker på toppen. Orker ikke den neverending jabbinga hennes. Det gjelder forsåvidt andre influencere også. Jeg er så mett av pjatt nå som alle skal tjene penger på snap. Ja det var never ending story i hastverk modus ! Løp ut igjen fort jeg og . Ikke noe nytt om oa var det heller . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 2. mars #3413 Del Skrevet 2. mars JojoMoyes skrev (6 minutter siden): Ja det var never ending story i hastverk modus ! Løp ut igjen fort jeg og . Ikke noe nytt om oa var det heller . Må det være noe nytt da? Er det ikke ok å bare dele informasjon samt sin egen erfaring? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 3. mars #3414 Del Skrevet 3. mars Salmonella skrev (16 timer siden): Må det være noe nytt da? Er det ikke ok å bare dele informasjon samt sin egen erfaring? Godt vi er forskjellig da ! Jeg orker ikke hennes lange snapper med den ene avsporingen etter den andre og bla bla bla you name it osv . Ja jeg foretrekker å lære noe nytt om jeg sitter og hører på ganske lenge , ellers så har jeg Google i fred og ro og en super gyn som kan lære meg det jeg trenger 👍men bra du likte det da 🤩 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imid Skrevet 11. mars #3415 Del Skrevet 11. mars (endret) Blir kjekt med Sverige tur nå for stakkars instaHeidi 😂 Endret 11. mars av Imid 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 12. mars #3416 Del Skrevet 12. mars Imid skrev (10 timer siden): Blir kjekt med Sverige tur nå for stakkars instaHeidi 😂 Det spørs det ! Om hun ikke rakk å begynne å pakke i går så blir det stress vettu , og stress tåler hun jo ikke 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 12. mars #3417 Del Skrevet 12. mars (endret) Å hjelpes 🙈 ho e virkelig i siget nå😅🤣 tilbake i sitt gode gamle sinn... høy og lav..rope i kamera og irriterende nervøs latter🫣 Endret 12. mars av Tippsi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 12. mars #3418 Del Skrevet 12. mars Tippsi skrev (18 minutter siden): Å hjelpes 🙈 ho e virkelig i siget nå😅🤣 tilbake i sitt gode gamle sinn... høy og lav..rope i kamera og irriterende nervøs latter🫣 Alt hun gjør er å trene og sitte å klage på snap at ingen bryr seg om henne . Det å bestille sydentur er en heldagsjobb som gir henne stress…., og de dumme følgerne klarer jo ikke å svare på det hun spør om heller. Djissseeees assaasaaa ……..!!!!!! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 12. mars #3419 Del Skrevet 12. mars Imid skrev (17 timer siden): Blir kjekt med Sverige tur nå for stakkars instaHeidi 😂 LiseLars1 skrev (57 minutter siden): Alt hun gjør er å trene og sitte å klage på snap at ingen bryr seg om henne . Det å bestille sydentur er en heldagsjobb som gir henne stress…., og de dumme følgerne klarer jo ikke å svare på det hun spør om heller. Djissseeees assaasaaa ……..!!!!!! Tippsi skrev (1 time siden): Å hjelpes 🙈 ho e virkelig i siget nå😅🤣 tilbake i sitt gode gamle sinn... høy og lav..rope i kamera og irriterende nervøs latter🫣 JojoMoyes skrev (6 timer siden): Det spørs det ! Om hun ikke rakk å begynne å pakke i går så blir det stress vettu , og stress tåler hun jo ikke 😂 Følger dere henne fordi dere finner glede i å prate dritt/rakke ned på henne? Hun driver jo ikke noe A/S, hun har ikke noe kommersielt innhold så ikke prøv å gjem "kritikken" bak at hun er en influencer for selv om hun kanskje ønsker å være det så er hun ikke en influencer. Det er jo tydelig at dette er en person med mentale utfordringer (ingen spekulasjon, hun sier jo det selv) Denne tråden er jo bare en slarvetråd. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 12. mars #3420 Del Skrevet 12. mars Salmonella skrev (7 minutter siden): Følger dere henne fordi dere finner glede i å prate dritt/rakke ned på henne? Hun driver jo ikke noe A/S, hun har ikke noe kommersielt innhold så ikke prøv å gjem "kritikken" bak at hun er en influencer for selv om hun kanskje ønsker å være det så er hun ikke en influencer. Det er jo tydelig at dette er en person med mentale utfordringer (ingen spekulasjon, hun sier jo det selv) Denne tråden er jo bare en slarvetråd. Godt spørsmål - og det er jo INNLYSENDE at det er det disse kjerringene gjør 🫨 Har ikke annet å finne på enn å rotte seg sammen for å rakke ned på andre 🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀🐀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå