Tippsi Skrevet 28. januar #3321 Del Skrevet 28. januar hippyskippy skrev (17 minutter siden): Eggerøre ja, får no håp dæm har hadd i salt den gangen her da… Varme ægg ja, ja det hadd dæm jo ikke sist! Er det mulig å være så konstant negativ og klagete? Hun ER så prototyp klagete trønderkjerring (ja jeg kjenner noen av lignende kaliber). Å så hadde hun satt tom som frokost guide😅🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 28. januar #3322 Del Skrevet 28. januar Tippsi skrev (2 timer siden): Å så hadde hun satt tom som frokost guide😅🙈 Den evige hjernetomme filmingen av frokostbuffet ……folk har sett egg og brød før 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 28. januar #3323 Del Skrevet 28. januar LiseLars1 skrev (2 timer siden): Den evige hjernetomme filmingen av frokostbuffet ……folk har sett egg og brød før Helt enig. Ikke glem gatene opp og ned😂. Tom betaler turen, og så er alt mye bedre👍 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 28. januar #3324 Del Skrevet 28. januar Hvorfor booke rom hvor hun vet de har ræva egg? 🙊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 29. januar #3325 Del Skrevet 29. januar baremeg skrev (17 timer siden): Hvorfor booke rom hvor hun vet de har ræva egg? 🙊 Så hun vet hun helt sikkert får noe og klage på🥸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 29. januar #3326 Del Skrevet 29. januar Eevie skrev (1 time siden): Så hun vet hun helt sikkert får noe og klage på🥸 Og tydelig at leppene er blitt større. AU! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 30. januar #3327 Del Skrevet 30. januar Eevie skrev (18 timer siden): Så hun vet hun helt sikkert får noe og klage på🥸 Litt sånn som enkelte i denne tråden (hvorfor de oppsøker/sjekker en snap-konto og instagram-konto til en de tydligvis ikke liker) 🥸 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 30. januar #3328 Del Skrevet 30. januar Salmonella skrev (4 timer siden): Litt sånn som enkelte i denne tråden (hvorfor de oppsøker/sjekker en snap-konto og instagram-konto til en de tydligvis ikke liker) 🥸 Hvaaaaa???? Neeeeeeiiiiiii!!!! Jeg følger henne fordi jeg fortsatt har håp om at det skal komme noe innhold i innholdet jeg 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 30. januar #3329 Del Skrevet 30. januar (endret) Blue Sky skrev (8 timer siden): Hvaaaaa???? Neeeeeeiiiiiii!!!! Jeg følger henne fordi jeg fortsatt har håp om at det skal komme noe innhold i innholdet jeg 😅 Jøss 😅 Jeg tror at det er bortkastet for å være ærlig. Der er InstaHeidi ganske forutsigbar. What you see is what you get. Liker man ikke det etter en uke eller to så er det liten sjanse for at noe endrer seg 😊 Men for all del, det gir jo henne en ekstra følger da selv om innholdet ikke faller i smak for deg. Da har hun muligens gjort noe riktig i veien på å bli kjendis 🤔 Endret 30. januar av Salmonella Skriveleif 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 30. januar #3330 Del Skrevet 30. januar baremeg skrev (På 28.1.2024 den 18.22): Hvorfor booke rom hvor hun vet de har ræva egg? 🙊 Og den stakkars fyren ser 10 år eldre ut for hver tur …. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snurring Skrevet 30. januar #3331 Del Skrevet 30. januar LiseLars1 skrev (2 timer siden): Og den stakkars fyren ser 10 år eldre ut for hver tur …. Dette er bare tull. Han er en voksen mann, og velger selv kjæreste og hva han bruker pengene på. At han kunne funnet seg en «bedre» er så, men som sagt er det hans valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 31. januar #3332 Del Skrevet 31. januar Snurring skrev (11 timer siden): Dette er bare tull. Han er en voksen mann, og velger selv kjæreste og hva han bruker pengene på. At han kunne funnet seg en «bedre» er så, men som sagt er det hans valg. Det hadde han nok gjort hvis han hadde vært sammen med henne hver dag... Nå er han vel der kun 1-2 uker løpet av en måned . Hørt om "kjekk å ha"? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snurring Skrevet 31. januar #3333 Del Skrevet 31. januar Anita321 skrev (2 timer siden): Det hadde han nok gjort hvis han hadde vært sammen med henne hver dag... Nå er han vel der kun 1-2 uker løpet av en måned . Hørt om "kjekk å ha"? Hvorfor anta hva han ville gjort om han bodde med henne hver dag. Saken er vel status i dag, hva som skjer i fremtiden med Heidi og Tom, deg og meg vet vel ingen. Jeg er enig i at Heidi kan være vel mye i mange situasjoner, men fremdeles er det hans valg. Kanskje han faktisk er opprinnelig glad i henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 31. januar #3334 Del Skrevet 31. januar Salmonella skrev (På 30.1.2024 den 11.47): Jøss 😅 Jeg tror at det er bortkastet for å være ærlig. Der er InstaHeidi ganske forutsigbar. What you see is what you get. Liker man ikke det etter en uke eller to så er det liten sjanse for at noe endrer seg 😊 Men for all del, det gir jo henne en ekstra følger da selv om innholdet ikke faller i smak for deg. Da har hun muligens gjort noe riktig i veien på å bli kjendis 🤔 Instaheidi er jo på en måte en karikatur på meningsløsheten i denne influencertrenden. Folk som eksponerer seg selv, livet sitt og sine nærmeste i god tro på at de har noe å bidra med. I stor grad er det svært lite de har å fare med eller bidra med, men i mine øyne er det fascinerende å følge litt med på showet. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. februar #3335 Del Skrevet 5. februar Snurring skrev (På 30.1.2024 den 20.30): Dette er bare tull. Han er en voksen mann, og velger selv kjæreste og hva han bruker pengene på. At han kunne funnet seg en «bedre» er så, men som sagt er det hans valg. Jeg er enig. Dette er hans valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 8. februar #3336 Del Skrevet 8. februar Har hun ikke lagt ut noe på en stund? Har ikke fått henne opp på snap på en stund jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frydefull Skrevet 8. februar #3337 Del Skrevet 8. februar Savner snappene hennes jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 8. februar #3338 Del Skrevet 8. februar Frydefull skrev (5 timer siden): Savner snappene hennes jeg. Kanskje du har blitt blokkert? Hun tar en opprydding innimellom, så man trenger ikke ha skrevet noe hun ikke liker. Skriver du noe hun ikke liker, så blir du i allefall blokkert tvert😂. Hun har null filter der! Hun tåler ikke andre sine meninger uansett hvordan de er ment.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. februar #3339 Del Skrevet 8. februar Hun har ikke snappet på lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseLars1 Skrevet 9. februar #3340 Del Skrevet 9. februar Anita321 skrev (14 timer siden): Kanskje du har blitt blokkert? Hun tar en opprydding innimellom, så man trenger ikke ha skrevet noe hun ikke liker. Skriver du noe hun ikke liker, så blir du i allefall blokkert tvert😂. Hun har null filter der! Hun tåler ikke andre sine meninger uansett hvordan de er ment.... 100 prosent! Dessuten la hun ut snap hvor hun synes det var så lite engasjement og liker klikk …. Og hun vil at følgere skal spørre hvor hun er så hun føler seg savnet!! Drama queen💯 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå