Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Gjest Heartgirl
Blue Sky skrev (17 timer siden):

Jeg har mine meninger om Heidi jeg også, men jeg synes det blir skrevet mye rart her inne,

1. Vi aner ingen ting om hvor mye/lite besøk Toms mor har av Tom og Heidi.

2. Vi aner ingen ting om hundeholdet til Heidis mor.

Nettopp. Der skrev du to viktige poeng. 

Det virker som om kritikerne til insta-heidi tror de vet alt om henne men glemmer at det er mye vi ikke får se instagram og sosilae medier. Jeg følger henne ikke på snap chat for jeg slettet snapc haten min for ett år siden fordi jeg ble møkka lei av den. Instagram er mye koseligere :) 

Synes det er stygt og beskylde noen for og ha et dårlig hundehold kun ut fra sosiale medier. Der går grensen. 

Her skal tydeligvis alt med insta-heidi kritiseres til den minste lille detalj.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartgirl skrev (1 time siden):

Det virker som om kritikerne til insta-heidi tror de vet alt om henne men glemmer at det er mye vi ikke får se instagram og sosilae medier. Jeg følger henne ikke på snap chat for jeg slettet snapc haten min for ett år siden fordi jeg ble møkka lei av den. Instagram er mye koseligere :) 

Synes det er stygt og beskylde noen for og ha et dårlig hundehold kun ut fra sosiale medier. Der går grensen. 

Nettopp! IG er koseligere, ja. Samme som Heidi er koseligere på IG enn på snap. Så da ser du jo ikke det vi ser men bare den "koslige" siden av henne.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Pusemusen skrev (33 minutter siden):

Nettopp! IG er koseligere, ja. Samme som Heidi er koseligere på IG enn på snap. Så da ser du jo ikke det vi ser men bare den "koslige" siden av henne.

Det er det jeg ser på instagram som jeg forholder meg til og det er det som gjør at jeg synes hun er en fargerik person. 

Jeg bryr meg ikke om hva hun måtte si og gjøre på snap chat for jeg forstår at alt det negative som skrives om henne er nedrakking av henne som person fordi en ikke liker henne. 

Jeg forstår ikke hvorfor folk på død og liv må følge med noen på sosiale medier de ikke liker for og gå inn på et anonymt nettforum for og rakke ned på personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (På 26.11.2023 den 17.02):

Utrolig at hun tar denne samlivs-«diskusjonen» i offentlighet. Flaut og upassende. 

Upassende er hennes mellomnavn !

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (3 timer siden):

Ja, hun viser en helt annen side av seg på snap enn på IG.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (2 timer siden):

Det er det jeg ser på instagram som jeg forholder meg til og det er det som gjør at jeg synes hun er en fargerik person. 

Jeg bryr meg ikke om hva hun måtte si og gjøre på snap chat for jeg forstår at alt det negative som skrives om henne er nedrakking av henne som person fordi en ikke liker henne. 

Jeg forstår ikke hvorfor folk på død og liv må følge med noen på sosiale medier de ikke liker for og gå inn på et anonymt nettforum for og rakke ned på personen.

Gud bedre. Da kan du ikke uttale deg heller da hvis du ikke følger med🤦🏼‍♀️

• Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (7 timer siden):

Hun utleverer d meste på snap,null selvinnsikt og klager mere enn hun ikke klager. Så du får ikke m dg en brøkdel på insta og ser/hører derfor heller ikke d andre som følger henne på snap,gjør. J følger henne ikke,ser bare når hun dukker opp på»utforsk»lista på snap og d holder😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Eevie skrev (17 timer siden):

Hun utleverer d meste på snap,null selvinnsikt og klager mere enn hun ikke klager. Så du får ikke m dg en brøkdel på insta og ser/hører derfor heller ikke d andre som følger henne på snap,gjør. J følger henne ikke,ser bare når hun dukker opp på»utforsk»lista på snap og d holder😅😅

Da har du et vag og det er og klikke på x knappen i hjørnet og så forsvinner det du irriterer deg over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
LadyRitu skrev (21 timer siden):

Upassende er hennes mellomnavn !

Alt skal hun også kritiseres for. Jeg skjemmes over enkelte her inne som finner alt mulig feil på andre folk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (10 minutter siden):

Alt skal hun også kritiseres for. Jeg skjemmes over enkelte her inne som finner alt mulig feil på andre folk :(

Og jeg skjemmes, på hennes vegne, over hva hun utleverer på Snapchat. Det i dag burde ikke være på en offentlig kanal. Hun forstår åpenbart ikke at hun ødelegger relasjonen til alle sine nærmeste ved å holde på slik. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (28 minutter siden):

Og jeg skjemmes, på hennes vegne, over hva hun utleverer på Snapchat. Det i dag burde ikke være på en offentlig kanal. Hun forstår åpenbart ikke at hun ødelegger relasjonen til alle sine nærmeste ved å holde på slik. 

Skjønner godt at Tom bare stakk av fra dem. Og sikkert "artig" for ham å bli hengt ut offentlig på hennes snap. Skjønner fortsatt ikke hva som holder ham der 🤔

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Pusemusen skrev (1 time siden):

Skjønner godt at Tom bare stakk av fra dem. Og sikkert "artig" for ham å bli hengt ut offentlig på hennes snap. Skjønner fortsatt ikke hva som holder ham der 🤔

Ingen av oss vet noe om forholdet til insta-heidi og Tom er. De er voksne mennesker som elsker hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (3 timer siden):

Ingen av oss vet noe om forholdet til insta-heidi og Tom er. De er voksne mennesker som elsker hverandre. 

Vi vet dessverre MYE om forholdet deres! Fordi hun deler alt for mye!

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusemusen skrev (5 timer siden):

Hvor god kan hun være i senga🤔

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (5 timer siden):

Igår hengte ho ut mora, idag er de venner, og nå henger hun ut Tom

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (12 minutter siden):

Igår hengte ho ut mora, idag er de venner, og nå henger hun ut Tom

Men den røde tråden overser hun glatt. Alltid i konflikt med noen, alltid de andres feil. Rart det der. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Men den røde tråden overser hun glatt. Alltid i konflikt med noen, alltid de andres feil. Rart det der. 

Når det mangler totalt selvinnsikt så blir det sånn , Jeg lurer ikke lenger på hvorfor dette forholdet hennes til mer eller mindre hele familien er så amputert , jeg hadde også trukket meg unna et fam medlem som oppførte seg sånn mot alt og alle . 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister
Heartgirl skrev (6 timer siden):

Må bare få gratulerer deg Heartgirl, du fremstår som en av de mere oppegående damene her inne. 😀👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
MisterMister skrev (1 time siden):

Må bare få gratulerer deg Heartgirl, du fremstår som en av de mere oppegående damene her inne. 😀👍

Jeg har lov til og si fra når jeg ser at alt insta-heidi gjør og sier blir hakket ned på. Det er faktisk ikke greit. Her blir det synset og spekulert om Tom sitt forhold til insta-heidi og det er kritikk av hennes utsende. 

Du kan bare gi deg med din ironi som jeg anser som hersketeknikk. D

Dette er et diskusjonsforum og det er ikke ensbetydende med usaklig kritikk av den det gjelder men det skjønner jeg ikke er populært her inne blant noen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (2 timer siden):

Heartgirl skrev (1 time siden):

Jeg har lov til og si fra når jeg ser at alt insta-heidi gjør og sier blir hakket ned på. Det er faktisk ikke greit. Her blir det synset og spekulert om Tom sitt forhold til insta-heidi og det er kritikk av hennes utsende. 

Du kan bare gi deg med din ironi som jeg anser som hersketeknikk. D

Dette er et diskusjonsforum og det er ikke ensbetydende med usaklig kritikk av den det gjelder men det skjønner jeg ikke er populært her inne blant noen... 

MisterMister er en av Heidis største fans innpå her 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...