Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

MisterMister skrev (16 timer siden):

Heidi ser jo utrolig bra ut! 😍 Jeg tror noen av dere som kritiserer utseende hennes gjør det for at dere tenker at hun bør se ut som en dame som nærmer seg 60. Jeg er veldig glad for at hun ikke gjør det. Når du har en slik trent kropp, og et flott utseende, og et såpass ungt sinn, så synes jeg det passer bedre å dyrke de sidene. Det vil da selvsagt finnes andre, spesielt damer, som vil ønske å sverte dette valget. Jeg sier ja til voksne damer, som våger å være flott og sexy 🥰 

Trent kropp ? Er det humor eller burde du ta en synstest snart ? 🤦🏼‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MisterMister skrev (17 timer siden):

Heidi ser jo utrolig bra ut! 😍 Jeg tror noen av dere som kritiserer utseende hennes gjør det for at dere tenker at hun bør se ut som en dame som nærmer seg 60. Jeg er veldig glad for at hun ikke gjør det. Når du har en slik trent kropp, og et flott utseende, og et såpass ungt sinn, så synes jeg det passer bedre å dyrke de sidene. Det vil da selvsagt finnes andre, spesielt damer, som vil ønske å sverte dette valget. Jeg sier ja til voksne damer, som våger å være flott og sexy 🥰 

Forresten, når det gjelder hva den enkelte oppfatter som sexy er jo forskjellig. Jeg synes personlig MIDJE er sexy.

Endret av Blue Sky
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (22 timer siden):

Tenker du at hun ikke ser ut som 60 pga hva? At ansiktet er overfylt av Restylane og alle botoxpunkter satt. Tror hun hadde faktisk sett yngre ut uten, men det er det med sol og røyk da. Tar jo på. Personlig syns jeg hun ser mye eldre ut enn 60, men utseende er ikke så viktig. Personlighet er viktigere! 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (54 minutter siden):

Grinebiterne er på plass ser jeg 😂😂😂 

Noe sier meg at du skriver kun for å provosere. Tipper du ler godt!

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (På 7.11.2023 den 15.32):

Tenker du at hun ikke ser ut som 60 pga hva? At ansiktet er overfylt av Restylane og alle botoxpunkter satt. Tror hun hadde faktisk sett yngre ut uten, men det er det med sol og røyk da. Tar jo på. Personlig syns jeg hun ser mye eldre ut enn 60, men utseende er ikke så viktig. Personlighet er viktigere! 

Idag er hun glad for idag har en viss en kjøpt ny tur 🤡

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LadyRitu skrev (5 timer siden):

Idag er hun glad for idag har en viss en kjøpt ny tur 🤡

Hun takler ikke vanlige hverdager særlig greit ihvertfall. Og ikke motiverer hun særlig til trening for bedre helse osv heller?? For hun klager jo støtt åkkensom… blablabla,ju neim it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hun får så «VÆLDI» mange mældinga ang corona,test osv…hvorfor tester ikke hun sg sjøl da?? Siden hun klager på at den forkjølelsen sitter i kroppen?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (1 time siden):

Siden hun får så «VÆLDI» mange mældinga ang corona,test osv…hvorfor tester ikke hun sg sjøl da?? Siden hun klager på at den forkjølelsen sitter i kroppen?  

Hun burde jo gjort det, men nå er det for sent. Vanligvis vil ikke testen være positiv lenger enn 5-10 dager utover i sykdomsforløpet. Veldig rart at hun som er så opplyst ikke tok en test forresten. 

Endret av Blue Sky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl

Nå er mange som går rundt og sliter med forkjølelse og som driter i og teste seg for korona. Jeg kjenner flere som sier at de sliter med at forkjølelsen sitter i kroppen men teste seg gjør de ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (25 minutter siden):

Nå er mange som går rundt og sliter med forkjølelse og som driter i og teste seg for korona. Jeg kjenner flere som sier at de sliter med at forkjølelsen sitter i kroppen men teste seg gjør de ikke. 

Det spiller nok egentlig ikke så stor rolle for det er ikke noen spesielle forholdsregler ifht corona lengre.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spesielle forholdsregler lenger til tross - husker meget godt hvordan hun absolutt måtte ut å reise når det var strengere rundt corona. Og hvordan hun sa at det var ikke sååå farlig lengre, når det faktisk var det. Er nok kommende tur på torsdag som gjør at hun ikke tar test. Fordi det skal selvfølgelig snappes så det jomer etter, og hun orker ikke pes fra coronafanatikere. Nå skal Heidi på tur med typen på slep og ingen skal få ødelegge det. Næi næmlig.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

non_stop skrev (6 timer siden):

Ingen spesielle forholdsregler lenger til tross - husker meget godt hvordan hun absolutt måtte ut å reise når det var strengere rundt corona. Og hvordan hun sa at det var ikke sååå farlig lengre, når det faktisk var det. Er nok kommende tur på torsdag som gjør at hun ikke tar test. Fordi det skal selvfølgelig snappes så det jomer etter, og hun orker ikke pes fra coronafanatikere. Nå skal Heidi på tur med typen på slep og ingen skal få ødelegge det. Næi næmlig.

Som jeg skrev lenger opp, en test vil ikke slå ut og man er heller ikke smittebærer så langt ute i sykdomsforløpet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
non_stop skrev (11 timer siden):

Jeg tror mange nordmenn har endret sine meninger rundt korona når det gjelder testing siden 2020. De som hadde bastante meninger om ting rundt korona før har kanskje endret sine meninger.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (2 timer siden):

Jeg tror mange nordmenn har endret sine meninger rundt korona når det gjelder testing siden 2020. De som hadde bastante meninger om ting rundt korona før har kanskje endret sine meninger.  

Ikke for alle som har alvorlige underliggende sykdommer osv. Corona kan være livstruende for veldig mange og j vet av egen erfaring at d bare er grusomt når corona rammer allerede syke folk. Den redselen unner j ingen! Derfor syns j bl.a ikke noe om hennes skjødesløse holdninger til corona generelt. Dessuten,hun som mener hun vet bedre om d meste? Og hun snakker om  medlidenhet og omtanke når hun er langt nede isv. Da er d greit og vise d sjøl også,for hun er fader mg ikke nådig i hva hun sier når hun er»høyt oppe»!

Endret av Eevie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for alle som har alvorlige underliggende sykdommer osv. Corona kan være livstruende for veldig mange og j vet av egen erfaring at d bare er grusomt når corona rammer allerede syke folk. Den redselen unner j ingen! Derfor syns j bl.a ikke noe om hennes skjødesløse holdninger til corona generelt. Dessuten,hun som mener hun vet bedre om d meste? Og hun snakker om  medlidenhet og omtanke når hun er langt nede isv. Da er d greit og vise d sjøl også,for hun er fader mg ikke nådig i hva hun sier når hun er»høyt oppe»!

Nei nei nei, nå må enkelte her inne roe ned!

Heidi var hjemme når hun var på det sykeste, akkurat som anbefalingene sier. Det anbefales ikke å teste seg lengre, og man må ikke holde seg hjemme ved restsymptomer som snørr, hoste, heshet o.l. 

Så hun gjorde akkurat som FHI anbefaler. Mener dere at hun skal være mer forsiktig enn befolkningen ellers, eller hva er det dere mener?

Det går folk rundt med covid på butikker, bussen, arbeidsplasser, skoler, barnehager o.l. nå, fordi dette nå er anbefalingene fra FHI, er alle de skjødesløse? 

Selv de som jobber på sykehus går på jobb med covid, så lenge formen er bra. Litt trist for Heidi at hun må ha strengere regler enn de 😁

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (8 timer siden):

Som jeg skrev lenger opp, en test vil ikke slå ut og man er heller ikke smittebærer så langt ute i sykdomsforløpet. 

Endelig en fornuftig stemme! 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (På 14.11.2023 den 16.49):

Fordi man ikke skal teste seg nå, hvis det ikke er noe spesiell grunn til det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Eevie skrev (2 timer siden):

Det har du rett i.

Alle må vi vise hensyn til folk rundt oss for vi aner ikke om han eller hun er i risikosonen. Korona kan få alvorlige konsekvenser for dem med underliggende sykdommer. 

Dessverre hører man fra mange som mener at korona ikke er så farlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...