Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

shab skrev (8 minutter siden):

Kan hun ikke tekste litt i det minste da.

Jeg kan tekste for deg. Dillogdall, whaatever, nokomdet, jiiiissees Kraist, alt uttales lespete

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saywhat skrev (18 timer siden):

Jeg kan tekste for deg. Dillogdall, whaatever, nokomdet, jiiiissees Kraist, alt uttales lespete

Ikke glem at i ordforrådet er også  jalla og  ju naim it

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (På 25.10.2023 den 22.09):

Hun burde jo få reklameoppdrag m d ordforrådet der,eller?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (3 timer siden):

Hun burde jo få reklameoppdrag m d ordforrådet der,eller?😅

Måtte vært for isepisekalløl

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saywhat skrev (På 25.10.2023 den 22.09):

Glemte Bla bla bla og Ja nemlig …..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint Heidi var sminket i dag. Hun såg fresh ut. Og håret tatt bort fra ansiktet var også kledelig. Tro hvis hun hadde klipt håret i skulderlang bobfrisyre? Det hadde sett fyldigere ut. 

Hun kan med fordel tone ned make-up'en hun vanligvis har. Det er min mening da.

Vet at hun har sagt at hun ikke vil ha "synsing" om make-up'en og stilen hennes. Med mindre hun ber om hva andre syns. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blue Sky skrev (1 time siden):

Nå fikk vi ihvertfall se at Heidi ikke går av veien for å kritisere andre 😊

Hun tar ikke fem øre for håne andre, hører jo bare hvordan hun på kamera snakker til de nærmeste . 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadyRitu skrev (På 30.10.2023 den 11.24):

Hun tar ikke fem øre for håne andre, hører jo bare hvordan hun på kamera snakker til de nærmeste . 

Meg , meg , meg !!! Må jobbe !! Penger!! Bli frisk og jobb !!! Stakkars mann

Endret av LadyRitu
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnneSusanne skrev (På 29.10.2023 den 21.54):

Så fint Heidi var sminket i dag. Hun såg fresh ut. Og håret tatt bort fra ansiktet var også kledelig. Tro hvis hun hadde klipt håret i skulderlang bobfrisyre? Det hadde sett fyldigere ut. 

Hun kan med fordel tone ned make-up'en hun vanligvis har. Det er min mening da.

Vet at hun har sagt at hun ikke vil ha "synsing" om make-up'en og stilen hennes. Med mindre hun ber om hva andre syns. 

Hvis hun ville hatt kort hår hadde hun satt på kort løshår, og ikke langt som er mye dyrere.Men kunne da fått mer løshår, og dermed fyldigere frisyre. Nå ønsker hun ikke det!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister

Heidi ser jo utrolig bra ut! 😍 Jeg tror noen av dere som kritiserer utseende hennes gjør det for at dere tenker at hun bør se ut som en dame som nærmer seg 60. Jeg er veldig glad for at hun ikke gjør det. Når du har en slik trent kropp, og et flott utseende, og et såpass ungt sinn, så synes jeg det passer bedre å dyrke de sidene. Det vil da selvsagt finnes andre, spesielt damer, som vil ønske å sverte dette valget. Jeg sier ja til voksne damer, som våger å være flott og sexy 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (4 timer siden):

Heidi ser jo utrolig bra ut! 😍 Jeg tror noen av dere som kritiserer utseende hennes gjør det for at dere tenker at hun bør se ut som en dame som nærmer seg 60. Jeg er veldig glad for at hun ikke gjør det. Når du har en slik trent kropp, og et flott utseende, og et såpass ungt sinn, så synes jeg det passer bedre å dyrke de sidene. Det vil da selvsagt finnes andre, spesielt damer, som vil ønske å sverte dette valget. Jeg sier ja til voksne damer, som våger å være flott og sexy 🥰 

Sexy sexy sexy. Maser og maser om sexy 😂😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (7 timer siden):

Hvis hun ville hatt kort hår hadde hun satt på kort løshår, og ikke langt som er mye dyrere.Men kunne da fått mer løshår, og dermed fyldigere frisyre. Nå ønsker hun ikke det!

Nei det ser sånn ut, at hun ikke ønsker det. Men jeg skrev bare tenk så fin hun kunne vært med skulderlangt hår😊🫶

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...