Tippsi Skrevet 20. oktober 2023 #3001 Del Skrevet 20. oktober 2023 LadyRitu skrev (56 minutter siden): Vulgær sminke må toppes med enda mer vulgært antrekk Ble litt mye ja🫣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 20. oktober 2023 #3002 Del Skrevet 20. oktober 2023 Cornett skrev (3 timer siden): Har hun hatt mer i leppene???? Herregud så ille😳😳😳 Ser virkelig sånn ut ja . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 20. oktober 2023 #3003 Del Skrevet 20. oktober 2023 JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Ser virkelig sånn ut ja . Når hun er borte fra snap noen dager, er det veldig innlysende hva som er gjordt når hun dukker opp igjen🫦👀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 20. oktober 2023 #3004 Del Skrevet 20. oktober 2023 Tippsi skrev (23 minutter siden): Når hun er borte fra snap noen dager, er det veldig innlysende hva som er gjordt når hun dukker opp igjen🫦👀 Jeg bare fatter ikke at hun synes det er fint !! Klumper over overleppen og aaaaalt for brede lepper , ser meget ubehagelig ut og minner vel mest om en ….ja gidder ikke skrive det en gang . Ser på influensere all over nå at den ene går den andre en høy gang med disse leppene . Trykker inn på en snapp så er det et par lepper /duckface over hele skjermen 😱🤷🏼♀️🤦🏼♀️ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 20. oktober 2023 #3005 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg var inne på snapchaten hennes nå, hun er på boklansering til Morten Hegseth. For et pes, men moro har hun det nok. Hjelpe meg for et styr.😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyRitu Skrevet 20. oktober 2023 #3006 Del Skrevet 20. oktober 2023 Tippsi skrev (36 minutter siden): Når hun er borte fra snap noen dager, er det veldig innlysende hva som er gjordt når hun dukker opp igjen🫦👀 Når det buler ut over leppene….🆘❌ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 20. oktober 2023 #3007 Del Skrevet 20. oktober 2023 Oppland skrev (19 minutter siden): Jeg var inne på snapchaten hennes nå, hun er på boklansering til Morten Hegseth. For et pes, men moro har hun det nok. Hjelpe meg for et styr.😄 Ja å vi får vell referat i ukesvis etterpå 😅.. 🫣.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 20. oktober 2023 #3008 Del Skrevet 20. oktober 2023 Oppland skrev (51 minutter siden): Jeg var inne på snapchaten hennes nå, hun er på boklansering til Morten Hegseth. For et pes, men moro har hun det nok. Hjelpe meg for et styr.😄 Eh ja , hun er jo tydeligvis mer opptatt av å skryte av alle kjendiser hun får med på snappen sin enn å kose seg med å være tilstede i nuet . 🥳🤩 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 20. oktober 2023 #3009 Del Skrevet 20. oktober 2023 Tippsi skrev (36 minutter siden): Ja å vi får vell referat i ukesvis etterpå 😅.. 🫣.. Du vet du kan unngå det om du synes det er slitsomt 😉✌️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 20. oktober 2023 #3010 Del Skrevet 20. oktober 2023 JojoMoyes skrev (1 time siden): Eh ja , hun er jo tydeligvis mer opptatt av å skryte av alle kjendiser hun får med på snappen sin enn å kose seg med å være tilstede i nuet . 🥳🤩 Syntes det så ut som hun hadde det veldig hyggelig der jeg 😀 Ja ja, noen er på boklansering, og hygger seg der, andre sitter hjemme å kritiserer på kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyRitu Skrevet 20. oktober 2023 #3011 Del Skrevet 20. oktober 2023 JojoMoyes skrev (4 timer siden): Eh ja , hun er jo tydeligvis mer opptatt av å skryte av alle kjendiser hun får med på snappen sin enn å kose seg med å være tilstede i nuet . 🥳🤩 Morsomt når hun sier til alle «kjendisene», JA VI HAR MØTTES FØR!! Og de står der som spørsmålstegn og bare eeeehh ja?! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 21. oktober 2023 #3012 Del Skrevet 21. oktober 2023 Så ut som hun hadde det kjempeartig på lanseringsfest. Jeg misunner henne, nesten, å være i armkroken til Vegard Harm, for en godgut 🥰🥰🥰 Må si som Heidi; Låvv it så gæææli 😘😘 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21. oktober 2023 #3013 Del Skrevet 21. oktober 2023 Veldig opptatt av å vise frem at hun kjenner kjendiser. Hvilken interesse har det for andre egentlig? Hvorfor han man behov for å sole seg i denne glansen? Kunne det ikke holdt å delta på boklanseringen og thats it? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21. oktober 2023 #3014 Del Skrevet 21. oktober 2023 Men nå fikk hun endelig en kveld i det rampelyset hun liker så godt. Og så deilig at flere kjenner henne enn motsatt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 21. oktober 2023 #3015 Del Skrevet 21. oktober 2023 Blue Sky skrev (2 timer siden): Veldig opptatt av å vise frem at hun kjenner kjendiser. Hvilken interesse har det for andre egentlig? Hvorfor han man behov for å sole seg i denne glansen? Kunne det ikke holdt å delta på boklanseringen og thats it? Ja lurer på om d var andre der som var like desperat m snapping og småhysterisk humør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyacint Skrevet 21. oktober 2023 #3016 Del Skrevet 21. oktober 2023 For meg er det helt utrolig at det er lov å snakke så nedsettende om andre som det gjøres her! Greit at dere har det fælt, men det blir ikke bedre av å prøve å få andre til å føle seg dritt. Høres ut som en gjeng sjalu tapere som hadde gjemt seg i en krok og ikke turt å snakke med noen i det selskapet😂 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21. oktober 2023 #3017 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hyacint skrev (2 minutter siden): For meg er det helt utrolig at det er lov å snakke så nedsettende om andre som det gjøres her! Greit at dere har det fælt, men det blir ikke bedre av å prøve å få andre til å føle seg dritt. Høres ut som en gjeng sjalu tapere som hadde gjemt seg i en krok og ikke turt å snakke med noen i det selskapet😂 Nevnte du noe om å snakke nedsettende om andre? 😉 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyacint Skrevet 21. oktober 2023 #3018 Del Skrevet 21. oktober 2023 Blue Sky skrev (1 minutt siden): Nevnte du noe om å snakke nedsettende om andre? 😉 Følte du deg truffet😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 21. oktober 2023 #3019 Del Skrevet 21. oktober 2023 (endret) Hyacint skrev (16 minutter siden): Følte du deg truffet😉😉 Nei, egentlig ikke. Men det var festlig å lese din karakteristikk og dom 😅 Endret 21. oktober 2023 av Blue Sky 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 21. oktober 2023 #3020 Del Skrevet 21. oktober 2023 Blue Sky skrev (24 minutter siden): Nevnte du noe om å snakke nedsettende om andre? 😉 Vedkommende tenkte sikkert på kjeftinga på Tom før festen, og kjeftinga kav dritings etter festen😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå