Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Tippsi skrev (2 minutter siden):

Men hva med at hun drar på " ferie" flere gang i året ..er jo andre uka i Hellas i dette året og Danmark , Sverige tur også har det vært..  men det har hun vell glemt.🙈. er vell ikke hennes økonomi det går utover uansett🥴

Tenker ikke så logisk sånn sett nei. 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eevie skrev (1 time siden):

Åssen blir humøret når hun kommer hjem igjen denne gangen tru. 

Så forutsigbar hun er så vet vi vell alle svaret på det😅

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så opptatt at ting er så dyrt..euroen osv..men reise det skal hun ..tenke ikke på hvor mye unødvendig som går til fillers, løshår og negler...😅. Direkte komisk å høre på🤭

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (3 minutter siden):

Så opptatt at ting er så dyrt..euroen osv..men reise det skal hun ..tenke ikke på hvor mye unødvendig som går til fillers, løshår og negler...😅. Direkte komisk å høre på🤭

Men hun spiser jo ikke godteri, det er det han som er liker, og da kan ikke han kjøpe noe som er dyrt. Reisen er hun med på så det spiller ingen rolle hvor dyr euroen er da. Men en farget dagkrem til 450 spenn, det er mye sjokolade og lakris det. I tillegg kjøper hun bare dyr kosmetikk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (2 minutter siden):

Hun kommenterte til og med at omega 3 tilskuddet han kjøpte seg forleden dag var for dyrt!

Og det ble latterliggjort hvor opptatt han var av omega3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (55 minutter siden):

Hun kommenterte til og med at omega 3 tilskuddet han kjøpte seg forleden dag var for dyrt!

Ja ikke rart han har vist så tydelig han har vært sint og lei både henne og snappinga på denne turen. Og når hun i tillegg skriker ut at han er den mest utålmodige personen hun vet om….😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (På 29.9.2023 den 13.42):

Ja ikke rart han har vist så tydelig han har vært sint og lei både henne og snappinga på denne turen. Og når hun i tillegg skriker ut at han er den mest utålmodige personen hun vet om….😂😂

Lurer på hvorfor dere leser om Instaheidi. Det er jo bare kritikk. Vet ikke om jeg har sett en eneste positiv uttalelse. Kanskje dere elsker å snakke dritt

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth 123 skrev (22 minutter siden):

Lurer på hvorfor dere leser om Instaheidi. Det er jo bare kritikk. Vet ikke om jeg har sett en eneste positiv uttalelse. Kanskje dere elsker å snakke dritt

Jeg har ikke kritisert InstaHeidi. Prøver så godt jeg kan å være positiv i mine kommentarer 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister
Elisabeth 123 skrev (1 time siden):

Det finnes i allefall noen positive uttalelser her, det er jeg helt sikker på 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth 123 skrev (1 time siden):

For min del er det nok fordi hun sender ut så blandede signaler. I mine øyne virker hun ikke troverdig. Det skurrer for meg, derfor blir jeg kritisk og negativ. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir seriøst irriterende av hele henne. Konstant syting, og behandler mannen som dritt. Skjønner ikke at noen vil følge noen som er så uhøflig og selvopptatt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 29.9.2023 den 12.44):

Han må jo ikke bruke penger på seg selv vet du for da blir det mindre til henne.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister
Mina 2 skrev (På 26.9.2023 den 12.24):

Uff,for ei fæl dame. Håper Tom gjør det slutt,når de er hjemme igjen. Han kan få se ei mye snillere og bedre dame enn hu der.

Håper også Tom gjør det slutt, så kan jeg ta Heidi 😍 Den dama er jo bare så vanvittig deilig!! 🔥🔥🔥 Nei håper ikke det blir slutt, håper de får det fint sammen fremover jeg, men når det er sagt, så er Heidi digg ja! Skulle gjerne hatt henne 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MisterMister skrev (3 timer siden):

Håper også Tom gjør det slutt, så kan jeg ta Heidi 😍 Den dama er jo bare så vanvittig deilig!! 🔥🔥🔥 Nei håper ikke det blir slutt, håper de får det fint sammen fremover jeg, men når det er sagt, så er Heidi digg ja! Skulle gjerne hatt henne 😍 

Merkelig uttrykksmåte. «Ha» og «ta». 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister
Blue Sky skrev (7 minutter siden):

Merkelig uttrykksmåte. «Ha» og «ta». 

Ikke så merkelig hvis du er på nett, betyr bare at jeg synes at Heidi er digg det 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MisterMister skrev (6 minutter siden):

Ikke så merkelig hvis du er på nett, betyr bare at jeg synes at Heidi er digg det 😍

Ja, hvis det er bare for å «ha»og «ta» er det sikkert greit. Men skulle det vært for noe mer tror jeg det kan være slitsomt og utfordrende. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MisterMister
Blue Sky skrev (9 minutter siden):

Ja, hvis det er bare for å «ha»og «ta» er det sikkert greit. Men skulle det vært for noe mer tror jeg det kan være slitsomt og utfordrende. 

Jeg har ikke den følelsen, men vi er jo alle forskjellig å ser forskjellige ting i hverandre. Noen her inne ser fryktelig mye feil i Heidi, jeg ser ikke det samme. Men jeg ser at du fort kan bli en hakkestamme hvis du skiller deg litt ut fra resten. Noe av det jeg liker godt ved Heidi er at hun er brutalt rett frem og legger lite imellom, det treffer veldig mange andre feil vei. Jeg liker Heidi utrolig godt når hun er på sitt beste, da synes jeg hun er veldig sjarmerende. Samtidig så ser jeg at hun har perioder der ting er mye tyngre, men det er sånn livet er, så da tar jeg med det på kjøpet også. Jeg liker hele dama, på godt og vondt 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...