Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Me for life skrev (7 timer siden):

Ja den morgenkåpa har vært med ekstra mye etter at den ble tatt opp her. Nå hadde praten stilnet så da måtte innsatsen høynes...🤦‍♀️

Men det var jo ikke noe avslørende der vel?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (3 timer siden):

Men det var jo ikke noe avslørende der vel?? 

Godt hun hadde blå truse på. Eller whatdoyousay mistermister😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (12 timer siden):

Dette var jo basic instinct fra 90 tallet...🙈🙈..herregud da menneske , kle på deg😵‍💫

Såg snap nå. Jeg trodde først at vi såg "helt heim"😂 men altså, det fantes en truse der😬😮‍💨

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Læst litt om kooos, 14 daga på koooos «klapp i hendene»  røykelatter - littom byyn, Rhodos by-

Spennende å se hvor de ender opp da. På Kos, eller Rhodos. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (8 timer siden):

Godt hun hadde blå truse på. Eller whatdoyousay mistermister😂

Nå har jeg tydeligvis gått glipp av noe 🫣😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saywhat skrev (11 timer siden):

Læst litt om kooos, 14 daga på koooos «klapp i hendene»  røykelatter - littom byyn, Rhodos by-

Spennende å se hvor de ender opp da. På Kos, eller Rhodos. 

Skal de være der i to uker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (2 minutter siden):

Ut fra hva hun sa, men nå vet hun jo ikke at Kos og Rhodos er 2 forskjellige steder heller så

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (30 minutter siden):

Jeg tror hun sa "2 uker te Kos" og mente 2 uker til vi reiser til Kos.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kruttønne
hippyskippy skrev (22 timer siden):

Jeg grøsser av de neglene hennes 🤢

De er som små hagespader. Og jeg bil tro at det er mye bakterier under, og i tillegg er de lite fine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over at hun får lov til å legge ut bilde av barnebarnet selv om ansikt ikke synes, mtp all turbulensen med familie. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruttønne skrev (19 timer siden):

De er som små hagespader. Og jeg bil tro at det er mye bakterier under, og i tillegg er de lite fine. 

Funka i alle fall bra til å grave opp en tett dass. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Funka i alle fall bra til å grave opp en tett dass. 

Jeg liker neglene jeg, og skranglinga i armbåndene. Høres sikkert ironisk ut, men jeg mener det, jeg liker de 👍

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LadyRitu skrev (1 time siden):

Når du en sjelden gang får passe barnebarn men går å snapper, og roper til en 3 åring , 10-15 meter unna , stopp bil😡Herremin!!!

Ja veldig spesielt 😖..men sånn er det å være selvsentrert.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var koselig at Heidi hadde overnattingsbesøk av barnebarnet. Tror nok at de to kosa seg bra godt. Det gjør godt for henne, får henne til å tenke på noe annet. Håper det ikke blir lenge til neste overnattingsbesøk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skogstrolle skrev (14 timer siden):

Jeg synes det var koselig at Heidi hadde overnattingsbesøk av barnebarnet. Tror nok at de to kosa seg bra godt. Det gjør godt for henne, får henne til å tenke på noe annet. Håper det ikke blir lenge til neste overnattingsbesøk.

Hun tenker kun på sg sjøl. Og kritiserer andre så d holder,i dag var d 71 gr nord og AnneMa som fikk gjennomgå fordi hun ga sg m en gang pga migrene….Instaheidi har jo seff og «miggrene»,men hun er jo så «tøff» og takler dt og vettu. Null selvinnsikt og null empati og forståelse for andre generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (31 minutter siden):

Hun tenker kun på sg sjøl. Og kritiserer andre så d holder,i dag var d 71 gr nord og AnneMa som fikk gjennomgå fordi hun ga sg m en gang pga migrene….Instaheidi har jo seff og «miggrene»,men hun er jo så «tøff» og takler dt og vettu. Null selvinnsikt og null empati og forståelse for andre generelt. 

Ikke bare hun som har reagert sån på Anne Ma da....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yesmam skrev (1 time siden):

Ikke bare hun som har reagert sån på Anne Ma da....

Nei dt er j klar over. Men hun som ikke tåler minste kritikk fra andre,burde da kanskje holde sg for god til og selv kritisere offentlig ihvertfall???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (6 timer siden):

Enig meg deg! Null selvinnsikt og manglende empati ! Og hun legger det ut på offentlig snap at hun oppfører seg sånn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...