Milenas Skrevet 7. august 2023 #2741 Del Skrevet 7. august 2023 FruRosa skrev (14 timer siden): Og med kommentaren "må man så må man" fra H. Hun er snart 60 år og oppfører seg så dårlig mot andre. Det er gjentagende på hennes snap. Hadde noen oppført seg mot henne slik hun gjør mot andre hadde hun ikke tålt det! ! ‘ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. august 2023 #2742 Del Skrevet 7. august 2023 Milenas skrev (1 time siden): Hun er snart 60 år og oppfører seg så dårlig mot andre. Det er gjentagende på hennes snap. Hadde noen oppført seg mot henne slik hun gjør mot andre hadde hun ikke tålt det! ! ‘ En dag kommer hun til å smake sin egen medisin. Jeg sitter og venter på at noen av "ofrene" sier klart fra og tar henne for seg. Gjerne Tom også etter den pissingen på gjerdet 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 7. august 2023 #2743 Del Skrevet 7. august 2023 Tom kjører bil og filmer med mobilen ofte også. Det er ikke greit heller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 9. august 2023 #2744 Del Skrevet 9. august 2023 Neida,hun ser ikke på Charterfeber fordi «æ og Tom var md i 2018!»….ei heller «reklamert»for samme serien ørten ganger….yuuu neim it😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milenas Skrevet 10. august 2023 #2745 Del Skrevet 10. august 2023 Eevie skrev (21 timer siden): Neida,hun ser ikke på Charterfeber fordi «æ og Tom var md i 2018!»….ei heller «reklamert»for samme serien ørten ganger….yuuu neim it😂 Jalla,jalla ! Hun hadde svært dårlig fremtoning der og, så skjønner ikke hvorfor hun vil folk skal se det igjen. ….selvinnsikt lenge leve. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 13. august 2023 #2746 Del Skrevet 13. august 2023 Hun har tid å sminke seg på morgenen men kle på seg hadde hun glemt...🙈. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 13. august 2023 #2747 Del Skrevet 13. august 2023 Tippsi skrev (25 minutter siden): Hun har tid å sminke seg på morgenen men kle på seg hadde hun glemt...🙈. Nei, men kjære min tid da, det er jo deilig å surre rundt i morgenkåpa. Det gjør jeg ofte jeg, selv etter at jeg har sminket meg 🤷♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 13. august 2023 #2748 Del Skrevet 13. august 2023 Linda1972 skrev (2 minutter siden): Nei, men kjære min tid da, det er jo deilig å surre rundt i morgenkåpa. Det gjør jeg ofte jeg, selv etter at jeg har sminket meg 🤷♀️ Men gjetter du ikke sitter med den halvåpen og filmer videoer du poster på nett..... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 13. august 2023 #2749 Del Skrevet 13. august 2023 Me for life skrev (1 minutt siden): Men gjetter du ikke sitter med den halvåpen og filmer videoer du poster på nett..... Ja Bh er en fin ting kanskje...🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 13. august 2023 #2750 Del Skrevet 13. august 2023 Tippsi skrev (1 minutt siden): Ja Bh er en fin ting kanskje...🫣 Litt mer kledelig på ei godt over 50 ihvertfall... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milenas Skrevet 13. august 2023 #2751 Del Skrevet 13. august 2023 Tippsi skrev (6 timer siden): Litt mer kledelig på ei godt over 50 ihvertfall... Man kan jo lure på hvorfor en snart 60 år gammel dame har behov for å sende ut filmsnutter av seg selv med badekåpa halvveis på….hadde hun vært min mor hadde jeg skammet meg så inderlig !! 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 13. august 2023 #2752 Del Skrevet 13. august 2023 Milenas skrev (1 time siden): Man kan jo lure på hvorfor en snart 60 år gammel dame har behov for å sende ut filmsnutter av seg selv med badekåpa halvveis på….hadde hun vært min mor hadde jeg skammet meg så inderlig !! Hun måtte tydeligvis toppe den🙈🤢 Er så flaut😵💫 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 13. august 2023 #2753 Del Skrevet 13. august 2023 OMG 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 13. august 2023 #2754 Del Skrevet 13. august 2023 Axa skrev (2 timer siden): OMG 🙈 Er det mistermister som får «betalt» nå eller😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milenas Skrevet 13. august 2023 #2755 Del Skrevet 13. august 2023 Tippsi skrev (3 timer siden): Hun måtte tydeligvis toppe den🙈🤢 Er så flaut😵💫 Usmakelig ! Vulgært ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 13. august 2023 #2756 Del Skrevet 13. august 2023 Kan ikke dere som synes hun legger ut ting som ikke faller i deres smak, fortelle meg hvorfor dere følger henne? Jeg undres så på hvorfor dere ikke bare slutter å følge Heidi, når dere synes hun er så "feil" Tenker dere at dere skal være her inne, og skamme henne til hun retter seg etter deres retningslinjer? Er det en aldersgrense på å være flott og sexy? Og skal mann slutte å legge ut flotte bilder av seg selv, bare for at en blir eldre? Jeg synes Heidi er en utrolig flott dame, og håper virkelig at hun ikke slutter å dele seg selv med oss som liker henne. Dere skal bare være glad det ikke er jeg som bestemmer hva Heidi legger ut, da hadde dere virkelig satt kaffen i halsen 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 13. august 2023 #2757 Del Skrevet 13. august 2023 Syns nå den morgenkåpa var ganske uskyldig da. Måtte inn å se, forventet noe langt verre ut fra kommentarene over her 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 14. august 2023 #2758 Del Skrevet 14. august 2023 MisterMister skrev (11 timer siden): Dere skal bare være glad det ikke er jeg som bestemmer hva Heidi legger ut, da hadde dere virkelig satt kaffen i halsen 😜 Merkelig utsagn! Hva er det du savner? Jeg er på sett og vis enig i at det ikke bør bære noen aldersgrense for å legge ut bilder av seg selv, hverken med eller uten klær. Men det som forundrer meg er enkeltes behov for å framstille seg selv i utfordrende positurer. De blir liksom aldri lei av sitt eget speilbilde! Og gjerne med svulmende lepper, halvåpen kjeft, slørete blikk, oppblåste pupper og alt for liten bikini 😂. Og nå snakker jeg generelt og ikke spesielt. På forhånd takk til sensuren! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milenas Skrevet 14. august 2023 #2759 Del Skrevet 14. august 2023 (endret) Blue Sky skrev (6 timer siden): Merkelig utsagn! Hva er det du savner? Jeg er på sett og vis enig i at det ikke bør bære noen aldersgrense for å legge ut bilder av seg selv, hverken med eller uten klær. Men det som forundrer meg er enkeltes behov for å framstille seg selv i utfordrende positurer. De blir liksom aldri lei av sitt eget speilbilde! Og gjerne med svulmende lepper, halvåpen kjeft, slørete blikk, oppblåste pupper og alt for liten bikini 😂. Og nå snakker jeg generelt og ikke spesielt. På forhånd takk til sensuren! Det var flere ting i innlegget til MM , som skrivemåte og ordlegging som var ganske gjenkjennbart. Flaut🤡 Endret 14. august 2023 av Milenas 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MisterMister Skrevet 14. august 2023 #2760 Del Skrevet 14. august 2023 Blue Sky skrev (5 timer siden): Merkelig utsagn! Hva er det du savner? Jeg er på sett og vis enig i at det ikke bør bære noen aldersgrense for å legge ut bilder av seg selv, hverken med eller uten klær. Men det som forundrer meg er enkeltes behov for å framstille seg selv i utfordrende positurer. De blir liksom aldri lei av sitt eget speilbilde! Og gjerne med svulmende lepper, halvåpen kjeft, slørete blikk, oppblåste pupper og alt for liten bikini 😂. Og nå snakker jeg generelt og ikke spesielt. På forhånd takk til sensuren! Det er akkurat dette som er poenget, du skriver at for deg er det forunderlig at noen viser seg frem slik. Andre trenger ikke å tenke på hva du synes om dette, for ingen tvinger noen til å følge noen på sosiale media, det er bare å ikke følge dem du ikke liker, så trenger du ingen sensur. Fyldige lepper, et sexy blikk, pupper og bikini er kanskje ikke noe for deg, og det er helt greit, men hva er galt med at andre liker det. Disse influenser damene står jo på og trener, og tar vare på seg selv, så da er jo litt av premien å vise seg litt frem også. Ser du på hva Heidi legger ut, i forhold til andre på sosiale media, synes jeg Heidi er ganske beskjeden. Jeg liker å se på fine damer, så for min del kunne det gjerne vært enda mere kropp. Nå deler jo Heidi mest av hverdagen sin, så det er jo mest av andre tema der, og ikke kropp, og det er flott, da det virker som veldig mange setter pris på det. Har jo sett mange tilfeller av at andre har sendt henne blomster og gaver, og vært veldig takknemlig for at hun deler det hun gjør. Å slite alene kan være alt for tungt, å vite at du sliter med noen, kan være akkurat den støtten du trenger. Men det er plass til meg også, som liker fine, veldreide damer i bikini 🤩 Skulle bare vært enda mere av det fra akkurat Heidi, for hun er den diggeste av dem alle 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå