Blue Sky Skrevet 17. juli 2023 #2661 Del Skrevet 17. juli 2023 Jeg lurer på om det egentlig er tillatt å filme sånn som hun gjør. Både fra Håkon Gullvågs utstilling og masse annet fra Hadeland Glassverk. Ikke kan jeg fatte at det har noen interesse for følgerenene hennes heller, å se så detaljert filming. Det hadde holdt i lange baner med noen bilder og stedsangivelse. Men hun tror visst at hun er rene reporteren der hun anmelder med det snaue ordforrådet sitt. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. juli 2023 #2662 Del Skrevet 17. juli 2023 105 snapper i over to timer fra Hadeland Glassverk. Ja, nå slipper jeg iaf. å dra dit selv. Lurer på hva slags telefon hun har, den må ha utrolig bra batteri! 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 17. juli 2023 #2663 Del Skrevet 17. juli 2023 loffen skrev (5 minutter siden): 105 snapper i over to timer fra Hadeland Glassverk. Ja, nå slipper jeg iaf. å dra dit selv. Lurer på hva slags telefon hun har, den må ha utrolig bra batteri! Er andre gang jeg har fått samme turen, med samme innhold 😅 føler jeg har vært innom ja🫠 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 17. juli 2023 #2664 Del Skrevet 17. juli 2023 Tippsi skrev (5 minutter siden): Er andre gang jeg har fått samme turen, med samme innhold 😅 føler jeg har vært innom ja🫠 Tror nesten det er tredje gangen jeg…… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 17. juli 2023 #2665 Del Skrevet 17. juli 2023 Pusemusen skrev (8 timer siden): 57. Men oppfører seg som en sekstenåring 🫣 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 18. juli 2023 #2666 Del Skrevet 18. juli 2023 Hun vil ha han med i samtalen, men med en gang han åpner munnen, høgger hun til og retter på han... retter han på henne blir hun muggen med en gang...og standar frasen da er ofte .. what ever...😅... ser allerede nå at dette blir en ny "trivelig " tur...hun har nok pakket godt med ekstra batteri til telefonen...for her skal snappen gå seg god og varm🙈🫠 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 18. juli 2023 #2667 Del Skrevet 18. juli 2023 Skal de til " Syden, " ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 18. juli 2023 #2668 Del Skrevet 18. juli 2023 Tippsi skrev (3 minutter siden): Hun vil ha han med i samtalen, men med en gang han åpner munnen, høgger hun til og retter på han... retter han på henne blir hun muggen med en gang...og standar frasen da er ofte .. what ever...😅... ser allerede nå at dette blir en ny "trivelig " tur...hun har nok pakket godt med ekstra batteri til telefonen...for her skal snappen gå seg god og varm🙈🫠 Passiv aggressiv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 18. juli 2023 #2669 Del Skrevet 18. juli 2023 Tippsi skrev (21 minutter siden): Hun vil ha han med i samtalen, men med en gang han åpner munnen, høgger hun til og retter på han... retter han på henne blir hun muggen med en gang...og standar frasen da er ofte .. what ever...😅... ser allerede nå at dette blir en ny "trivelig " tur...hun har nok pakket godt med ekstra batteri til telefonen...for her skal snappen gå seg god og varm🙈🫠 Trist å se på . Han finansierer hennes snap-turneer. Å gudene må vite hvor lenge han gidder å være sponsor & psykolog for en narsisist on tour . Han kunne jo gjort d såååå mye bedre 😆 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 18. juli 2023 #2670 Del Skrevet 18. juli 2023 NiceOrNothing skrev (4 timer siden): Trist å se på . Han finansierer hennes snap-turneer. Å gudene må vite hvor lenge han gidder å være sponsor & psykolog for en narsisist on tour . Han kunne jo gjort d såååå mye bedre 😆 Øyne på stilk når hun trer inn i resepsjonen, mens tom fixser som vanlig ... å selfølgelig var rommet gammelt.. var det ikke hun selv som har drevet å letet og funnet hotellet..her skal vi bo og dit skal vi dra, å der skal vi spise...osv...hmmm🤔.. fortsettelse følger 😅😅.. i morgen tidlig får vi dommen på frokostutvalget 🙈 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen-Oslo Skrevet 18. juli 2023 #2671 Del Skrevet 18. juli 2023 «Alle» vet at insta-Heidi ikke er i balanse. Det er gammelt nytt. Hun har jo og hatt flere anfall, både ute og i bilen og andre steder. Men, snap, filming osv, det MÅ hun gjøre og alt skal ut. Ikke all pr er god pr… 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 19. juli 2023 #2672 Del Skrevet 19. juli 2023 What...ingen frokost omvisning 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurumheiti Skrevet 19. juli 2023 #2673 Del Skrevet 19. juli 2023 Tippsi skrev (8 minutter siden): What...ingen frokost omvisning 🤔 Krise! Ingen info om eggerøra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 19. juli 2023 #2674 Del Skrevet 19. juli 2023 Tålmodighet 😅🙈..må no flire... Ullared..stakkars folk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ABCDE Skrevet 19. juli 2023 #2675 Del Skrevet 19. juli 2023 De må ha mye penger. De slapper jo svært lite av sammen hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravleberta Skrevet 19. juli 2023 #2676 Del Skrevet 19. juli 2023 Har aldri vært på Ullared jeg, så gleder meg til å følge dagen hennes der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 19. juli 2023 #2677 Del Skrevet 19. juli 2023 Tippsi skrev (3 timer siden): What...ingen frokost omvisning 🤔 Det ble jo forventet her, og hun leser jo her så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 19. juli 2023 #2678 Del Skrevet 19. juli 2023 Saywhat skrev (10 minutter siden): Det ble jo forventet her, og hun leser jo her så. Ja selfølgelig 😅.. men når begynte hun å bry seg🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 19. juli 2023 #2679 Del Skrevet 19. juli 2023 Tippsi skrev (1 minutt siden): Ja selfølgelig 😅.. men når begynte hun å bry seg🤣 Er vel derfor så kortfattet i dag, ingen rundtur med kamraet trødd i fjesene til folk...bare glimt av hvor hun befinner seg🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 19. juli 2023 #2680 Del Skrevet 19. juli 2023 Tippsi skrev (9 minutter siden): Ja selfølgelig 😅.. men når begynte hun å bry seg🤣 Hun bryr seg om sin egen snap som håpefullt får flere følgere, og etterhvert inntjening. Derfor retter hun seg etter omtale her noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå