Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det egentlig er tillatt å filme sånn som hun gjør. Både fra Håkon Gullvågs utstilling og masse annet fra Hadeland Glassverk. Ikke kan jeg fatte at det har noen interesse for følgerenene hennes heller, å se så detaljert filming. Det hadde holdt i lange baner med noen bilder og stedsangivelse. Men hun tror visst at hun er rene reporteren der hun anmelder med det snaue ordforrådet sitt.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

105 snapper i over to timer fra Hadeland Glassverk. :dåne: 
Ja, nå slipper jeg iaf. å dra dit selv. :ler: 

Lurer på hva slags telefon hun har, den må ha utrolig bra batteri!

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (5 minutter siden):

105 snapper i over to timer fra Hadeland Glassverk. :dåne: 
Ja, nå slipper jeg iaf. å dra dit selv. :ler: 

Lurer på hva slags telefon hun har, den må ha utrolig bra batteri!

Er andre gang jeg har fått samme turen, med samme innhold 😅 føler jeg har vært innom ja🫠

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (5 minutter siden):

Er andre gang jeg har fått samme turen, med samme innhold 😅 føler jeg har vært innom ja🫠

Tror nesten det er tredje gangen jeg……

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (8 timer siden):

57.

Men oppfører  seg som en sekstenåring 🫣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil ha han med i samtalen,  men med en gang han åpner munnen, høgger hun til og retter på han... retter han på henne blir hun muggen med en gang...og standar frasen da er ofte .. what ever...😅... ser allerede nå at dette blir en ny "trivelig " tur...hun har nok pakket godt med ekstra batteri til telefonen...for her skal snappen gå seg god og varm🙈🫠

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippsi skrev (3 minutter siden):

Hun vil ha han med i samtalen,  men med en gang han åpner munnen, høgger hun til og retter på han... retter han på henne blir hun muggen med en gang...og standar frasen da er ofte .. what ever...😅... ser allerede nå at dette blir en ny "trivelig " tur...hun har nok pakket godt med ekstra batteri til telefonen...for her skal snappen gå seg god og varm🙈🫠

Passiv aggressiv? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (21 minutter siden):

Trist å se på . Han finansierer hennes snap-turneer. Å gudene må vite hvor lenge han gidder å være sponsor & psykolog for en narsisist on tour  . Han kunne jo gjort d såååå mye bedre 😆

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (4 timer siden):

Trist å se på . Han finansierer hennes snap-turneer. Å gudene må vite hvor lenge han gidder å være sponsor & psykolog for en narsisist on tour  . Han kunne jo gjort d såååå mye bedre 😆

Øyne på stilk når hun trer inn i resepsjonen,  mens tom fixser som vanlig ... å selfølgelig var rommet gammelt.. var det ikke hun selv som har drevet å letet og funnet hotellet..her skal vi bo og dit skal vi dra, å der skal vi spise...osv...hmmm🤔.. fortsettelse følger 😅😅.. i morgen tidlig får vi dommen på frokostutvalget 🙈

• Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Alle» vet at insta-Heidi ikke er i balanse. Det er gammelt nytt. Hun har jo og hatt flere anfall, både ute og i bilen og andre steder. Men, snap, filming osv, det MÅ hun gjøre og alt skal ut. Ikke all pr er god pr…

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Tippsi skrev (3 timer siden):

What...ingen frokost omvisning 🤔

Det ble jo forventet her, og hun leser jo her så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (10 minutter siden):

Det ble jo forventet her, og hun leser jo her så. 

Ja selfølgelig 😅.. men når begynte hun å bry seg🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (1 minutt siden):

Er vel derfor så kortfattet i dag, ingen rundtur med kamraet trødd i fjesene til folk...bare glimt av hvor hun befinner seg🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (9 minutter siden):

Hun bryr seg om sin egen snap som håpefullt får flere følgere, og etterhvert inntjening. Derfor retter hun seg etter omtale her noen ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...